mESA Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har en zepto mythos A15 med gummitrekk. Dette gummitrekket har over tid blitt ganske skittent, eller slitt. Går dette an å vaske vekk? Vet de selger noe gel på hjemmesidene, lurer på om dette funker, noen som har testet? Har også prøvd ut mye forskjellige rengjøringsmiddel som er vanlig i husholdet, uten hell. Har dere på forumet noen tips om hva jeg kan gjøre for å få den ren? Eller er den skitten for altid, eller er den faktisk slitt vekk hvitfargen? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skitten ja. Har samme problemet selv. Har hørt om folk som sendte inn og fikk tilbake med nytt plastdeksel i stedenfor soft. Eneste forslaget jeg har er å kontakte dem og høre om de gidder å gjøre det samme for deg hvis du klarer deg uten i en tid. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Sende maskinen til danmark? Ikke ha datamaskin på sikkert 1 mnd'e? Det er faktisk umulig, jeg trenger maskinen til skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå