Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Husker ikke drømmene mine, slik at jeg kan lucid drømme :S

Suppekatten

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er en gutt på 16år (profil alder er foskjøvet av en eller annen grunn) som sliter litt :S

Jeg drømmer ekstremt skjeldent! :ermm:

Fremm til jeg var ca 12 drømte jeg svært mye, og i slutten av denne perioden fikk jeg fint til Lucid dreaming (correct me if i wrote it wrong) ettersom de fleste drømmene var mareritt.

Husker at når jeg lucid drømte, så kunne drømmene rett og slett bli svært herlige! :)

Savner å drømme drømmer igjen som jeg kan huske når jeg våkner...

Var så herlig å kunne leke "Gud" i en forbedret "Sandbox 2" versjon :tease:

How to?

Edit:

Ser at mange skriver at jeg drømmer mye, men ikke husker det... Ja, det er jeg fult klar over, men det er ikke det som er den røde tråden i dette innlegget, og derfor trenger ikke overskriften å være at jeg vil huske drømmene :dontgetit:

But anyways takk til de som gir meg svar på dette også, ettersom det er logisk at jeg må huske de for å huske at jeg har lucid drømt :thumbup:

Endret av Heigren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

For å huske dem, er det bare å våkne rett fra REM søvn. Sette vekkeklokka til en før du våkner av deg selv, eller ligge lenge og våkne mange ganger pga snooze funksjon fungerer bra. Best ville vel kanskje ha vært om man hadde andre eller en maskin til å vekke seg på akkurat rett tidspunkt. Og man skal visstnok få lucid dream når man får et litet epileptisk anfall i søvne. Man kunne nok laga apparat for deg også, eller brukt lys om man har fotosensitiv epilepsi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...