Suppekatten Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Heisann Jeg er en gutt på 16år (profil alder er foskjøvet av en eller annen grunn) som sliter litt :S Jeg drømmer ekstremt skjeldent! Fremm til jeg var ca 12 drømte jeg svært mye, og i slutten av denne perioden fikk jeg fint til Lucid dreaming (correct me if i wrote it wrong) ettersom de fleste drømmene var mareritt. Husker at når jeg lucid drømte, så kunne drømmene rett og slett bli svært herlige! Savner å drømme drømmer igjen som jeg kan huske når jeg våkner... Var så herlig å kunne leke "Gud" i en forbedret "Sandbox 2" versjon How to? Edit: Ser at mange skriver at jeg drømmer mye, men ikke husker det... Ja, det er jeg fult klar over, men det er ikke det som er den røde tråden i dette innlegget, og derfor trenger ikke overskriften å være at jeg vil huske drømmene But anyways takk til de som gir meg svar på dette også, ettersom det er logisk at jeg må huske de for å huske at jeg har lucid drømt Endret 20. september 2009 av Heigren Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Alle drømmer hver natt, men det er ikke alle drømmene vi husker. Det vi si at du drømmer hver natt, men du husker ikke drømmene dine. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hadde også en periode jeg kunne gjøre lucid dreaming ofte, og en periode jeg ikke drømte så mye på lenge etter det, men nå drømmer jeg som normalt igjen. Ikke noe lucid dreaming da desverre. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er ikke sånn at du ikke drømmer, du drømmer, men når du våkner glemmer du drømmene veldig fort, enten helt eller mesteparten. Kanskje er det like greit, ettersom de fleste drømmene jeg har hatt er nokså gale. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Her står det mye interessant: http://www.dreamviews.com Blant annet at du kan litt etter litt huske mer av drømmene dine ved at du hver kveld tenker at du skal huske det du kommer til å drømme og hver morgen prøver å huske, eventuelt skrive ned, hva du har drømt. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 For å huske dem, er det bare å våkne rett fra REM søvn. Sette vekkeklokka til en før du våkner av deg selv, eller ligge lenge og våkne mange ganger pga snooze funksjon fungerer bra. Best ville vel kanskje ha vært om man hadde andre eller en maskin til å vekke seg på akkurat rett tidspunkt. Og man skal visstnok få lucid dream når man får et litet epileptisk anfall i søvne. Man kunne nok laga apparat for deg også, eller brukt lys om man har fotosensitiv epilepsi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå