Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lagde en liten bulk i min fars Jaguar XJ6

Carisma'03

Anbefalte innlegg

Alt er mulig å rette opp, saken er bare at det ikke blir like fint.

Småbulker (type handlevogn, dørsmell etc) er det egne firmaer som spesialiserer seg på å rette uten lakkering, og det kan bli 100% dersom det ikke har blitt sprekk i lakken eller den har løsnet fra underlaget. Sjekk f.eks med Bilkosmetikk eller tilsvarende.

Akkurat dette jeg tenkte på Takk:D

LOL, bulk fra handlevogn og dører uten lakkskader må jo være det mest sjeldne som finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt er mulig å rette opp, saken er bare at det ikke blir like fint.

Småbulker (type handlevogn, dørsmell etc) er det egne firmaer som spesialiserer seg på å rette uten lakkering, og det kan bli 100% dersom det ikke har blitt sprekk i lakken eller den har løsnet fra underlaget. Sjekk f.eks med Bilkosmetikk eller tilsvarende.

Akkurat dette jeg tenkte på Takk:D

LOL, bulk fra handlevogn og dører uten lakkskader må jo være det mest sjeldne som finnes.

Overhodet ikke, dette er de mest vanlige skadene. Ofte har man fått en liten skrape i klarlakken i tillegg, men denne lar seg lett korrigere bort dersom den ikke er gjennomgående.

Lenke til kommentar
Er det skaden som er blitt diskutert over tre sider? En skade som en må legge godviljen til for å se? Nekter å tro at det kan være så dyrt å fjonge det der opp.

Det er jo en bulk der - fikk det bare ikke så godt frem på bildet...

Noen tror det kan bli vanskelig fordi det er dobbelt lag rundt hjulet...

Lenke til kommentar
Det er jo en bulk der - fikk det bare ikke så godt frem på bildet...

Noen tror det kan bli vanskelig fordi det er dobbelt lag rundt hjulet...

Ikke vanskelig å få det med på bildet, ta litt fr aforskjellig vinkler i dagslys og for all del... slå av blitsen. Du kan også prøve å bruke en lampe som lyskilde slik at du får skygger som avslører bulkene men som ikke er så mørke at de visker ut detaljene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du er klar at 100.000 er ett sekssiffret beløp?

Ja, men for en bil fra 1986? Idioti i min bok. Men men, folk får bruke penger på hva de vil

Hva er idioti med dette? Å spytte 100 000 i en 86 modell vil øke verdien med noen kroner. Det som er idioti er de som kjøpe nye biler som har 100 000 i verditap (satt litt på spissen) per år.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...