MrLee Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er ei firkanta kasse med hjul på, laget for å frakte personer fra A til B. Det sier du ikke etter å ha brukt et 6-sifret beløp på en bil, eller du sitter med en helt strøken bil uten en eneste ripe eller bulk og har brukt drøssevis med tid og penger på få lakken iorden. Det er vel sånn folk som bulker dører på parkeringsplasser tenker. Det er vel for mye å håpe at slike personer har nok respekt for andre folks eiendeler til å ungå slikt. Dessverre er det ikke tilfellet i de fleste tilfeller. "pyt det er bare en bil" lissom. TS: Ettersom det mest sannsynlig er en kjær eiendel for din far, er det vel egentlig ikke noe du kan gjøre enn å betale. Spesiellt m.t.p. at å ta det på forsikringen vil koste dere enda mer. Du kan jo evt. høre med ham om det er mulig at du venter litt med å rette opp skaden hvis den ikke er så alvorlig at det ikke går ann å kjøre med bilen? Spesiellt om lakken ikke er brutt så burde det være mulig å la det stå til du får spart opp litt penger? evt. bruke litt touch up lakk på hvis det er hull. Det er jo ting som må pusses ned uansett ved en gjenoppretting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Folk med normalt vett bruker ikke 6 sifret beløp på en bil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du er klar at 100.000 er ett sekssiffret beløp? Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er ei firkanta kasse med hjul på, laget for å frakte personer fra A til B. Det sier du ikke etter å ha brukt et 6-sifret beløp på en bil, eller du sitter med en helt strøken bil uten en eneste ripe eller bulk og har brukt drøssevis med tid og penger på få lakken iorden. Det er vel sånn folk som bulker dører på parkeringsplasser tenker. Hehe, sånn er det bare... folk prioriterer hva som er viktig for dem. Selv driter jeg i hvordan bilen min er bare den holder seg innenfor loven. Stereoanlegget mitt derimot er mye viktigere for meg men er jo bare en ting det også. Slår heller i stykker en dør på bilen enn å lage en liten ripe i høyttalerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du er klar at 100.000 er ett sekssiffret beløp? Ja, men for en bil fra 1986? Idioti i min bok. Men men, folk får bruke penger på hva de vil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det er ingen som har sagt at Jaguaren i dette tilfellet kostet et sekssiffret beløp. Referansen var bare ett svar på kommentaren om at "det er bare en metaldings". Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Etter min mening er Jaguaren en fin bil, og er absolutt verdt et sekssiffret beløp. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Etter min mening er Jaguaren en fin bil, og er absolutt verdt et sekssiffret beløp. Denna Jaguaren er faktisk verd det. Den er sinnsykt strøken, og den kosta over 200k Er en fantastisk stilig, classy og fin bil som har vunnet konkurranser som Norges peneste (i sin klasse), og den hadde ikke noen feil og helt fin i lakken - helt til jeg kom borti den Faren min fikk en fyr til å "rubbe" bort flekken som ble dannet på lakken, så nå er det ikke noen skade i lakken - bare en liten bulk som faktisk bare syns fra noen vinkler Her er det ett bilde av den strøkne Jaguaren: Endret 20. september 2009 av WheelMan Kjøp & salg tas på bruktmarkedet ;-) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ligner veldig på jaguaren vi hadde Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Ligner veldig på jaguaren vi hadde Nice Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) XJ6 ja Endret 20. september 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Wow den ligna voldsomt Var det også fra 1986 ell? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 '74 Ja jeg syntes kanskje den så en smule eldre ut, men da tenkte jeg kanskje 1-2 år. Ikke tolv :O Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skulle sett invendig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jaguar vett, skjer ikke så mye spennende på designfronten - de er strøkne og stilrene fra dag 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jaguar vett, skjer ikke så mye spennende på designfronten - de er strøkne og stilrene fra dag 1 Må nesten innrømme at den var fin Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Jaguar vett, skjer ikke så mye spennende på designfronten - de er strøkne og stilrene fra dag 1 Må nesten innrømme at den var fin Må nok det Nå har faren min noen stiligere kromma felger på også - i klassisk Jaguar-stil... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Folk med normalt vett bruker ikke 6 sifret beløp på en bil Vi alle skal vel kjøre rundt med mopedbiler? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Alt er mulig å rette opp, saken er bare at det ikke blir like fint. Småbulker (type handlevogn, dørsmell etc) er det egne firmaer som spesialiserer seg på å rette uten lakkering, og det kan bli 100% dersom det ikke har blitt sprekk i lakken eller den har løsnet fra underlaget. Sjekk f.eks med Bilkosmetikk eller tilsvarende. Akkurat dette jeg tenkte på Takk:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå