lovstad Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tittel sier det meste. Problemet er at routeren (fra Telenor) blokkerer alle porter bortsett fra port 80. Altså, alt av nettsider og slikt fungerer, men ikke msn, nettradioer etc. Det hjelper heller ikke å åpne portene manuelt. Restart av router har blitt prøvd minst 5 ganger. Porblemet skjedde etter at jeg måtte koble ut routeren fra strøm og internett, etter en liten opprydding i kabelrot. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 http://www.telenor.no/bedrift/aktuelt/nyheter/abuse.jsp ? Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Telenor har visst begrenset internett tilgangen min uten å fortelle meg det. Jeg fikk høre på telefon da jeg ringte dem, at jeg burde logge inn hos telenor og sende epost til [email protected]. Så jeg sendte da i går kveld(lørdag) en epost og venter på at de skal gi lyd fra seg. Det var tydelig at problemene started tidlig på morgen, uten at jeg veit egentlig når det begynte, i allefall før kl 11:00 på lørdag. E-post ut, irc, mmospill og ping/trace kan tydeligvis ikke brukes. Merkelig at problemet skulle oppstå hvis du bare skulle koble ting fra og til. Endret 20. september 2009 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå