Nuntun Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Et gebyr vil påløpe dersom du ønsker å * si opp ditt abonnement * bytte til en abonnementstype som har lavere månedspris * bytte til et kontantabonnement Hva om jeg bytter til et abonnement som har høyere månedspris? Slipper jeg da unna med lavere bruddgebyr? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Før var det slik at det var grupper av abonnement, og ein kunne byte innanfor same gruppa eller til abonnement i dyrare grupper. Dersom ein gjekk ned til billegare grupper måtte ein betale gebyr. Eg meiner at det også var mogeleg å teste dette ved å prøve å byte abonnement på "Mine sider". Dersom dette ville føre til brot fekk ein beskjed om dette i prosessen, dersom det var ok fekk ein ingen slik beskjed. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du kan som regel gå opp i måndespris og beholde bindingen ja. Hvilke abonnement er det snakk om? Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Her ønsker jeg å gå fra et djuice control til et iTalk small abo. Hvordan fungerer det da? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Her ønsker jeg å gå fra et djuice control til et iTalk small abo. Hvordan fungerer det da? Da bytter du jo operatør, så da vil det selvfølgelig bli bruddgebyr... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Han mener kansje SufrPrat M? da vil det gå bra isåfall. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Stemmer.. SurfPrat er vel tingen jeg skulle ha. Hvordan fungerer det da? Blir det et stort bruddgebyr? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det koster ingenting :-) Alternativt kan du legge til MobilSurf på ditt control abb. Da får du 500mb datatrafikk hver mnd,for 99kr ekstra i mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå