Blitzey Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hallo Jeg lurte på om det var noen som enten visste hvor man kan kjøpe eller om noen hadde en trenchcoat/lang frakk til salgs. Den skal være sort og burde helst befinne seg i Oslo. Takk Endret 19. oktober 2009 av Blitzey Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Tenker Bodymap når jeg tenker "The Matrix" Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Altså vill du ha en lærfrakk? Kan jeg spørre hva bruksområdet er? Du mener ikke peacoat? Men en faktisk matrix frakk? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Husker jeg kjøpte min Matrixfrakk på Leatherman. For, tja, 8 år siden eller så der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Trench'er finner du jo i nesten alle "herrebutikker". Feks Follestad, Grunnar Øye, Volt osv.. Men skal du ha av lær kan det bli værre. Da må du nok på Bodymap eller Leatherman (grøss ) Endret 22. september 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Neo har vel aldri en skinnfrakk, men en tøy trench coat. Er det jeg finner på alle bilder fra filmen også. Trinity har skinn/lakk. På plakaten fra Matrix Reloaded er det en mørkebrun tøyfrakk. Lenke til kommentar
Blitzey Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Takk for svar. Sjekket noen butikker men det var bare bodymap som hadde det og de var med nagler på Kunne tenk meg en i denne stilen (Australsk duster / oilskin duster / trenchoat / cowboy duster) Endret 19. oktober 2009 av Blitzey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå