pleiadene Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har sett på spec her på gsmarena og ut fra det som står dær så har jet den beste skjermen: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...p;idPhone1=2835 hd har : AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors Size 360 x 640 pixels, 3.7 inches mens jet har:AMOLED resistive touchscreen, 16M colors Size 480 x 800 pixels, 3.1 inches Da må jo jet ha bedre skjerm,siden den har høyere oppløsning på mindre skjerm Da må vel jet være den mobilen som har best skjerm av alle mobiler på markedet pr i dag Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har sett på spec her på gsmarena og ut fra det som står dær så har jet den beste skjermen: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...p;idPhone1=2835 hd har : AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors Size 360 x 640 pixels, 3.7 inches mens jet har:AMOLED resistive touchscreen, 16M colors Size 480 x 800 pixels, 3.1 inches Da må jo jet ha bedre skjerm,siden den har høyere oppløsning på mindre skjerm Da må vel jet være den mobilen som har best skjerm av alle mobiler på markedet pr i dag NEI Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg synes Omnia HD skjermen er bedre.Ligger en video ute som sammeligner forskjellige mobilen,også der mente de den var best. Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Hvorfor skulle ikke SAMSUNG JET ha bedre skjerm enn SAMSUNG HD? kan noen forklare det? Normalt sett så er en skjerm med høyere oppløsning bedre,når de i tillegg bruker samme type skjerm antall farger osv Jeg ser ingen logisk forklaring på hvorfor noen mener at HD har bedre skjerm.Håper noen har en god forklaring:) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 HD sin skjerm er MYE større, og i tillegg kapasitiv. 630x360 piksler fordelt på 3.7" er uansett skarpt nok i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå