fsx Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 hei jeg tenkte og instalere noe men det tar 24 timer kan jeg la pc stå på hele tiden hele natten jeg har ny pc stasonær-pc kan jeg?? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja, er ingen fare det. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja, så absolutt. Bare sett igang du. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 jeg har hørt at pc kan ta fire Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det kan lyset på kjøkkenet også Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 jeg har hørt at pc kan ta fire En gammel en som det aldri har vært renska for støv så, men ikke en ny en. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det kan lyset på kjøkkenet også det er bare en myte, det slår seg av når ikke du ser på. er bare vanskelig bevise det, hvergang jeg prøver avsløre lyspæren ser den meg komme og slår seg på Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ikkeno problem. Min står på flere måneder i strekk døgnet rundt. For sikkerhets skyld (hvis den er helt ny og du knapt har brukt den før) kan du jo passe på at det ikke ligger noe brennbart i nærheten av den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjør på. Maskina mi har ikke vært slått av siden begynnelsen av august. Det er den stasjonære da. De bærbare har også i mange tilfeller stått på i dagesvis. Bare sørg for at du ikke stenger for luftehullene så er det ingen fare. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjør på. Maskina mi har ikke vært slått av siden begynnelsen av august. Det er den stasjonære da. De bærbare har også i mange tilfeller stått på i dagesvis. Bare sørg for at du ikke stenger for luftehullene så er det ingen fare. You just sucked out all the fun!! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 samme gjelder forsåvidt for adaptern til laptop, kan ende heller dårlig og medium svidd ligger den under ei dyne etc Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Gjør ikke noe om den står på hele natten, men laptopen bør slås av og ikke være på i flere dager i strekk. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) kan ikke si jeg ser noe problem med la laptopper stå på i dagesvis, setter ca hver helg et par laptopper på for lage/rulle ut image før jeg drar fra jobb og har enda til overs se en ta kvelden. i verste fall om luftinntaket er dekket over vil den gå varm og slå seg av siden alle vitale deler har tempraturmåler for og forhindre skade fra overoppheting, eneste adaptern jeg ville vært påpasselig ikke var tildekket da den ikke er såpass smart at den slår seg av før den blir ødelagt. Endret 19. september 2009 av cruzader Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En laptop kan jo stå på 24 timer i døgnet , men det er mye "sunnere" for laptopen å slå den av. Er det en stasjonær maskin ?hva har det å gjøre på bærbar delen? Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Min HTPC har to oppgaver: Underholde meg og holde garderobeskapet varmt! - Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Min stasjonære har kjørt så godt som 24/7/365 de siste tre årene, med korte restarter/nedetider grunnet oppdateringer av software og hardware, samt strømbrudd (UPS står på ønskelisten). Jeg ser ikke noe annet problem med det enn støy og varme. Støyen er en vanesak, og god lufting/tilsvarende holder temperaturen passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå