Compac Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 noen som vet om et program som kan tegne komponenter på et nettverk med fine figurer? trenger ikke være avansert Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Visio er meget bra til å lage tegninger av nettverk. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Søk på google etter et program som heter "Network View". (tror jeg). Har brukt dette tidligere. Dette søker igjennom nettverket og tegner opp et "Kart" med illustrasjoner på PC'er, servere, switcher etc. Ellers kan du jo tegne opp et kart manuellt med de fleste programmer, som Word, Excel, Publisher, Paint etc. Jeg har laget en slik oversikt i Quark (trykksakprogram) og der brukte jeg produktbilder av de ulike maskinene. Ble ganske kuult når jeg plottet det ut i farger i A1 Skrev da også inn spesifikasjonene på enhetene og IP-adresser etc. Arcade Lenke til kommentar
Compac Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 network view var dårlig og gav ikke noe fin tegning og visio kostet penger så det er uaktuelt.... kunne brukt words etc men har ingen fine bilder av pc, hub, ruter, svitsj etc på data... så noen andre som vet noen bra gratis program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå