PapaDon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Jeg ser at det ikke står noe produktnavn på denne PSUen fra datakjeden, som vanligvis ikke er særlig positivt, men er den noe å satse på? Endret 18. september 2009 av PapaDon Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spørs jo hvem som lager den, jeg for min del ville nok valgt merkenavn-psu fremfor OEM-produkt Til samme prisen har Datakjeden f.eks. denne 550W 80+ psu'n. http://www.chieftec.com/APS135.html (nederst) Just my two cents, men føles liksom tryggere Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Med såpass lite informasjon tilgjenglig, pluss at de spesifikasjonene som foreligger tilsynlatende er såpass dårlige (1 stk. SATA, hva er det godt for, hehe), så hadde jeg nok satsa på noe helt annet ja. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Den har 4 sata strømplugger faktisk... Bare de som har skrevet det så inni hampen bakvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå