SirAmp Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hei! var usikker på om denne hørt hjemme her eller i "trafikk" men tar sjangsen. I bakgården her jeg bor har vi noen utrolig nidkjære og irriterende P-vakter, da jeg kikket ut av vinduet mitt istad så jeg at det sto en bil der, med en bot liggende på bakken ved siden av. Den har med andre ord ikke blitt skikkelig festet, og derfor falt av. Siden jeg ikke har noe til overs for P-vakter generelt, og spesielt hvordan de håndhever p forbudet i bakgården her, er jeg ute etter noe å "ta dem på". Hva bør jeg gjøre for å sikre at det er P selskapet som får smellen her, og ikke bileieren (som jo ikke er skyld i at boten falt av, og om 2 uker kommer til å få sinte brev i posten) Til slutt vil jeg presisere at jeg ikke kjenner bileieren og har ikke noe personlig å vinne på dette annet enn at jeg syntes måten p selskapet praktiserer er forkastelig. edit: nå var det noen andre som må ha trodd det var søppel og fjernet boten. Endret 18. september 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
HValder Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kontakt bileigaren og opplys han om bota, evt. kontakt p.vaktene og opplys dei om situasjonen. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kontakt bileigaren og opplys han om bota, evt. kontakt p.vaktene og opplys dei om situasjonen. Joda det kan han gjøre, men jeg anser spm som mer hypotetisk. Jeg vil regne med at man får en påminnelse i posten man kan betale før purringer etc kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå