Frigg33 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Heisann Jeg er rimelig fersk på å bygge egen PC, men jeg har lest litt rundt omkring og funnet noen deler som jeg kanskje kunne passet til meg. Totalprisen kom på rundt 6300 kr, og jeg har ikke så mye mer enn det til disposisjon. PC'en skal brukes til mye forskjellig egentlig, men med litt fokus på gaming. Er det noen som ser noe jeg ikke ser i dette oppsettet eller har noen kommentarer, så er jeg veldig åpen for det. Kabinett(m/500W)- Antec Sonata III Hovedkort - GIGABYTE Mainboard S-1156 P55 ATX Skjermkort - XFX RADEON HD4890 1GB Prosessor - INTEL CORE I5-750 2.66GHZ RAM - Mushkin DDR3 4GB Harddisk - SEAGATE BARRACUDA 7200.12 500GB OS - Windows 7 -Oxaren.. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 For det første, lag deg en prisguide-handlevogn, mye enklere og hjelpe deg da. For det andre, at totalprisen på det der kom på 6300kr syntes jeg hørtes mye ut, så følg det jeg sa etter "for det første" så ser du at du kan få det mye billigere. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har sjekket prisene på prisguide, og dette var det billigste jeg fant. Men jeg kan lage en. Poster den snart. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Fant ikke skjermkortet til den prisen på hardware, heller ikke minne.. Men her er handlevognene. På handlevogn beskrivelsen står linker til minne og skjermkort https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=104956 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ser at mitt siste innlegg kan oppfattes som aggressivt, beklager. Her er et forslag, er ca. akkurat samme PC-en (null forskjell når det gjelder ytelse). Men her kan du handle fra en butikk, noe som gir deg flere fordeler, f.eks så koster denne PC-en mindre en den du satt opp grunnet fraktkostnadene blir mindre også er det mye bedre og forholde seg til 1 butikk viss eventuelt noe ikke fungerer som det skal med PC-en din. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Tusen takk for svar. Hyggelig at du tar deg tid til å hjelpe oss som ikke er så dreven i data-bygging. .. Tror jeg skal følge handlekurven du satt opp, siden det var mindre frakt.. Takker og bukker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå