Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?


Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

  1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

    • Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

    • Ja
      298
    • Nei
      32
    • Ingen formening/Vet ikke
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

    • Ja
      215
    • Nei
      90
    • Ingen formening/Vet ikke
      47


Anbefalte innlegg

Nei, jeg gidder ikke å komme med kilde på dine påstander! Du kommer med påstandene så du får komme med kildene! Alt du har gjort hittil er jo bare å si at det jeg ikke linker til er seriøst så hadde vært veldig interessangt å se hva du annser som seriøse kilder...

 

Men som du så dersom du sjekket tråden jeg linket til så sympatiserer ikke jeg med Israel og jeg mener at Israel i dag er det landet som ligner mest på Nazi-Tyskland! Men det betyr ikke at man ikke samtidig kan reagere på det Nazi-Tyskland gjorde mot jødene selvom man også reagerer på det Israel gjør mot palestinerne! Og jeg mener at Israel kan takke seg selv for at jødehatet plusset opp igjen mellom årene 2001-2004 for det var utelukket takket være Israel daværende statsminister Ariel Sharon og hans harde linje mot og behandling av palestinerne! Det gjør imidlertid ikke Nazi-Tysklands behandling av jødene den gang mindre grusom!

 

Man må kunne se en sak fra flere sider.

 

Vel. da er vi like langt.

Men det kan jo hende du ombestemmer deg, og da er mitt tips at du leser Bibelen først.

Du finner ikke alt der, men du finner ut om Isak og ismael,juda og hvem og hvor Israels stammer er. Jesus sa bla at han ikke kom til jødene, men de fortapte får av Israels hus. Det er Israels ti tapte stammer som da var i europa.

 

Når du har grunnlaget fra Bibelen i orden så kan du lete etter mer detaljert informasjon, finner du det ikke så kan du komme tilbake å spørre med så skal du få mer informasjon og kilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst... Biblen er en eldgammel bok fra en tid der INGEN nålevende i det hele tatt var påtenkt! De kildene jeg viser til derimot er fra nålevende folk og/eller dokumenterte hendelser fra forrige genrasjon. Hvordan vil du kunne vise en eneste ting utifra biblen? Da kommer du akkurat like langt som israelere som sier at de har krav på Vestbredden fordi det står i jødenes hellige skrifter at Judea og Samaria er jødenes land!

Lenke til kommentar

Nei, jeg gidder ikke å komme med kilde på dine påstander! Du kommer med påstandene så du får komme med kildene! Alt du har gjort hittil er jo bare å si at det jeg ikke linker til er seriøst så hadde vært veldig interessangt å se hva du annser som seriøse kilder...

 

Om du mener wikipedia er en sikker kilde så er det i overkant naivt. Nå skal ikke jeg svare for eventuelle henvisninger jeg ikke har sett, men det lille du har postet til meg er jo ikke sikre kilder.

 

Det er jo bare "noen" som har påstår noe, og andre som henviser til andre som har påstått noe osv...

 

Men så nå den filmen jeg linket til i min post et stykke oppi her så ser du sånn stort sett hvorfor jeg mener at det heller burde være forbudt å si ordet holocaust offentlig.

Lenke til kommentar

Seriøst... Biblen er en eldgammel bok fra en tid der INGEN nålevende i det hele tatt var påtenkt! De kildene jeg viser til derimot er fra nålevende folk og/eller dokumenterte hendelser fra forrige genrasjon. Hvordan vil du kunne vise en eneste ting utifra biblen? Da kommer du akkurat like langt som israelere som sier at de har krav på Vestbredden fordi det står i jødenes hellige skrifter at Judea og Samaria er jødenes land!

 

 

Bibelen er den mest nøaktige historiebok som noengang er skrevet.

Den er bekreftet både av tusenvis av gamle dokumenter, ved arkeologiske utgravninger og mye av den også av samidige egyptiske og romerske historikere.

 

At judea og samaria er jødenes land er blank løgn, for dagens jøder er som sagt khazarer som opprinnelig kom fra khazarriket som ligger langt fra judea og samaria.

De fleste av dagens jøder har ikke noe historisk tilknytning til dette landet uansett. De kalles jøder fordi de tror på religionen jødedommen, så på det punktet har wikipedia rett.

 

Men i gammeltestamentlig tid så ble Israel delt og juda og Benjamin stamme brøt ut. Judea ble navnet på den delen av landet de fikk, navnet judea kommer av juda.

Resten av Israels stammer ble boende i den nordlige halvdelen, som da fikk navnet samaria.

Dette kan du lese mer om i GT om du vil..

 

Ellers kan du også søke med google på "Norrønafolkets identitet" der finner du også en del stoff og informaasjon om hvem Israels folk er.

Lenke til kommentar

Kansje ikke helt sikker nei, men vesentlig mer å lene seg til enn en eldgammel bok som biblen da det gjelder sider som iblant sjekkes og oppdateres og hvor innholdet faktisk kan fjernes. Og hvor nålevende faktisk kan uttale seg om saker og dele ting framfor en eldgammel bok som alle som har skrevet i er døde for lengst!

 

Det var ikke slik jeg tolket Batlazar da men.

 

Jeg forsto det var mer å regne som en start, men utover det så er jeg enig med deg i din skepsis mot bibelen.

 

Jeg personlig ser på bibelen som et eventyr på lik linje med koranen, våre hedenske myter og all annen mytologi. Det er en fortelling som beskriver ting man ikke forstår osv, men må ikke tas for bokstavelig eller brukes som en rettesnor.

 

Jødene har jo "stjålet" elementer fra en hel haug med andre kilder og skapt sitt univers hvor de er i sentrum. Ingen uvanlig overlevelsestaktikk det der og fører oss lit tilbake til trådens kjerne.

 

Holocaust er deres felles svøpe som binder dem sammen og legitimerer alt de gjør. Uten denne ville korthuset falle sammen.

 

Så derfor er det også viktig å beskytte historien ved lov.

 

De vet jo at dersom man seriøst forsket på dette, slik noen har forsøkt seg på så ville sannheten komme for en dag.

 

De som liker kilder kan se filmen over.

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Kansje ikke helt sikker nei, men vesentlig mer å lene seg til enn en eldgammel bok som biblen da det gjelder sider som iblant sjekkes og oppdateres og hvor innholdet faktisk kan fjernes. Og hvor nålevende faktisk kan uttale seg om saker og dele ting framfor en eldgammel bok som alle som har skrevet i er døde for lengst!

 

 

Det er jo det som er problemet med wikipipedia, den sjekkes og "oppdateres" ofte. Hva tror du det teamet av jøder som driver og redigerer og oppdaterer wikipedia holder på med ?

 

Det er jo nettopp for å sørge for at jødenes egen versjon av historien skal bli den anerkjente, og at alle motforestillinger og kritikk av jødene blir luket bort.

 

Når wikipedia i tillegg eies av jøder, så har de jo fritt frem.

 

En pussig ting med mange ateister er at de forbeholder seg retten til selv å avgjøre hva som er riktig og hva som er galt etter eget forgodtbefinnende.

 

Du sier at Bibelen er ikke troverdig, men samtidig så tror du på det jødene har skrevet i sine "hellige" skrifter.

 

At Bibelen er en gammel bok og at de som skrev den er døde, er ikke noe argument for at det som står i den er feil.

Bibelen er en nøyaktig historiebok, og mye av sekulær historie er korrigert pga opplysninger fra Bibelen som de først trodde var eventyr og oppspinn, men som senere er bekreftet av arkeologiske utgravninger og gamle dokumenter, som feks Qumran-rullene som ble funnet i 1948.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

At Bibelen er en gammel bok og at de som skrev den er døde, er ikke noe argument for at det som står i den er feil.

Bibelen er en nøyaktig historiebok, og mye av sekulær historie er korrigert pga opplysninger fra Bibelen som de først trodde var eventyr og oppspinn, men som senere er bekreftet av arkeologiske utgravninger og gamle dokumenter, som feks Qumran-rullene som ble funnet i 1948.

 

Blir kanskje litt OT dette da, men sier ikke også bibelen at jorden bare er sånn ca. 4000 år gammel eller noe. Og at vi er skapt av gud?

 

Vil ikke slike momenter gjøre det litt vrient å benytte denne som en historisk kilde?

 

At det sannsynligvis er momenter i den som samsvarer med faktiske hendelser og steder osv kan sikkert stemme, men likevel da. Det er jo tross alt boken som ligger til grunn for den åndelige svartedauen.

 

Om du nå i neste åndedrag støtter deg til denne også religiøst må jeg virkelig si jeg er sjokkert. Håper jeg tar feil der

Lenke til kommentar

At Bibelen er en gammel bok og at de som skrev den er døde, er ikke noe argument for at det som står i den er feil.

Bibelen er en nøyaktig historiebok, og mye av sekulær historie er korrigert pga opplysninger fra Bibelen som de først trodde var eventyr og oppspinn, men som senere er bekreftet av arkeologiske utgravninger og gamle dokumenter, som feks Qumran-rullene som ble funnet i 1948.

 

Blir kanskje litt OT dette da, men sier ikke også bibelen at jorden bare er sånn ca. 4000 år gammel eller noe. Og at vi er skapt av gud?

 

Vil ikke slike momenter gjøre det litt vrient å benytte denne som en historisk kilde?

 

At det sannsynligvis er momenter i den som samsvarer med faktiske hendelser og steder osv kan sikkert stemme, men likevel da. Det er jo tross alt boken som ligger til grunn for den åndelige svartedauen.

 

Om du nå i neste åndedrag støtter deg til denne også religiøst må jeg virkelig si jeg er sjokkert. Håper jeg tar feil der

 

Nå er vi jo skapt av Gud slik Bibelen sier, selv om ateister ikke tror på det.

I følge Bibelen er vel jorden omtrent 7000 år. Og dette har vel litt med forbudt arkeologi å gjøre, et stort tema i seg selv. For her har vi heller ikke fått servert sannheten, det er gjort utgravninger som viser klart at jorden er betydelig yngre ennvi har lært inntil nå.

Det er bla funnet spor som viser at dinosaurer og mennesker levde samtidig flere steder i verden.

 

Det er ikke bare enkelte hendelser som er bekreftet av arkeologiske utgravninger, men ganske mye. Som sagt så er også sekulær historie redigert og forandret pga opplysninger i Bibelen.

Hendelser som de trodde var oppdiktet inntil de foretok arkeologiske utgravninger for å finne ut om det stemte.

Dette er også et stort tema i seg selv.

 

A de omtalte Israels stammer dro til europa er feks nå godt dokumentert, og ruten er sporet de tok er sporet opp ganske nøyaktig.

 

Så Bibelen er en sikker historisk kilde. Og til nå så har det vist seg at der Bibelen er satt opp mot sekulær historie, så er det Bibelen som har rett. Og i mange tilfeller bekreftes den også av sekulære historikere fra gammel tid.

 

Den åndelige svartedauen som du kaller det, oppsto da katolikkene overtok med sin babylonske mysteriereligion ved kirkemøtet i Nikea, så vidt jeg husker var det i år 325.

Under den katolske kirkes tyranni så ble kristne brent på bålet som kjettere og Bibelen ble forbudt. Straffen for å lese eller eie en Bibel eller noen av de kristne skrifter var nettopp døden på. bålet.

 

Katolisismen er den babylonske mysteriereligion, og pavens hatt er hatten ti solguden horus, Den runde kalotten som både katolikkene ,jøder og muslimer bruker symboliserer også solguden.

 

Om du blir sjokkert om jeg er kristen er jo litt trist, men det er vel ikke noe å gjøre med det.

Men jeg kan jo prøve å berolige dg med å si at kristne er ikke farlige på noen måte, selv ikke for de mest innbitte ateister. :)

 

Vel , du var litt OT, jeg beveget meg kanskje litt vel mye OT. Men nå kan vi vel kanskje bevege oss tilbake til holocaust :)

Lenke til kommentar

Om du blir sjokkert om jeg er kristen er jo litt trist, men det er vel ikke noe å gjøre med det.

Men jeg kan jo prøve å berolige dg med å si at kristne er ikke farlige på noen måte, selv ikke for de mest innbitte ateister. :)

 

Hvordan i alle dager kan du egentlig tillate deg å ha en slik holdning ovenfor jøder når du dilter etter dem som en trell?

 

[sENDER RESTEN AV SVARET PÅ PM...]

Lenke til kommentar

Men nå kan vi vel kanskje bevege oss tilbake til holocaust :

 

Dersom historien om Holocaust er sann i all sin grusomhet så vil jeg helst slippe å "bevege meg mot dette" :tease:

 

Men uansett da, Ahmadinejad har vel sett de samme filmene og de samme "bevisene" som alle andre har muligheten til å se.

 

Ahmadinejad opplever det som alle opplever som snakker mot strømmen, nemlig å bli latterliggjort.

 

Straffen for dette er bombing :dribble:

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Om du blir sjokkert om jeg er kristen er jo litt trist, men det er vel ikke noe å gjøre med det.

Men jeg kan jo prøve å berolige dg med å si at kristne er ikke farlige på noen måte, selv ikke for de mest innbitte ateister. :)

 

Hvordan i alle dager kan du egentlig tillate deg å ha en slik holdning ovenfor jøder når du dilter etter dem som en trell?

 

[sENDER RESTEN AV SVARET PÅ PM...]

 

 

Jeg dilter ikke etter noen jøder, det trodde jeg du ville forstå etter det jeg har skrevet her.

Lenke til kommentar

Men uansett da, Ahmadinejad har vel sett de samme filmene og de samme "bevisene" som alle andre har muligheten til å se.

 

Ahmadinejad opplever det som alle opplever som snakker mot strømmen, nemlig å bli latterliggjort.

 

Straffen for dette er bombing :dribble:

 

Feilen AHmadinejad gjør er at han nekter å bevege seg videre med tiden! Akkurat den samme feilen som Saddam Hussein gjorde og for den saks skyld! De nekter å innse at situasjonen ikke lenger er som i 1948 med Den israelsk-arabiske krig, 1967 som med Seksdagerskrigen, 1973 med Yom Kippurkrigen. Han innser ikke at verden og det internasjonale verdenssamfunnet har endret seg og at det eneste fornuftige han og regimet hans kan gjøre er å komme fram til en fredsløsning med både USA og Israel som alle parter vil godta uten å miste ansiktet. Dette er det svært mye om i boken SADDAMS FORTROLIGE hvor det flere ganger påpekes at Saddam Hussein og regimet hans kunne unngått innvasjonen som veltet dem dersom de hadde tatt til fornuft noen år før. Og akkurat det samme kan man si om Ahmadinejad og regimet i Iran! Det eneste de oppnår med uttalelser om jøder og holocaust samt uttalelser om at USA selv sto bak 11/09-01 er fordømmelse, ytterligere issolasjon og ytterligere sanksjoner! Så dette er ikke noe spesielt å latterliggjøre med å si at han går mot strømmen og vil bli straffet med bombing. Det er faktisk han selv som oppnår det!

Lenke til kommentar

En ting je lurer på, kan være det har blitt beskrevet tidligere i tråden, men hva er blitt nevnt som reaksjon mot at Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust?

 

Er det liksom bare slik "Hei der, dette liker vi ikke" eller er det mer "endten så aksepterer du historien eller så bomber vi deg"?

 

Israel er jo veldig frempå for å bombe dem har jeg fått med meg, og det kan umulig kun være på grunn av atomprogrammet.

 

Er vel oljen som lokker (som vanlig).

 

Vet ikke med akkurat det der møtet, men her kan du iallefall sjekke ut fra et annet som var i Sveits hvor utenriksminister Jonas Gahr Støre talte etter Ahmadinejad:

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=571821

Lenke til kommentar

Men nå kan vi vel kanskje bevege oss tilbake til holocaust :

 

Dersom historien om Holocaust er sann i all sin grusomhet så vil jeg helst slippe å "bevege meg mot dette" :tease:

 

Men uansett da, Ahmadinejad har vel sett de samme filmene og de samme "bevisene" som alle andre har muligheten til å se.

 

Ahmadinejad opplever det som alle opplever som snakker mot strømmen, nemlig å bli latterliggjort.

 

Straffen for dette er bombing :dribble:

 

Ahmadinejad har også hatt kontakt med jøder som ikke er zionister, og det har helt sikkert også påvirket hans holdning til holocaust.

 

Når så også hans konklusjon blir at holocaust ikke fant sted, så burde jo flere begynne å tenke litt.

 

Det er jo nettopp redselen for å bli latterliggjort som har vært det største hinderet for at flere skulle ta opp dette spørsmålet, sammen med redselen for å bli hengt ut som antisemitt.

 

Men ordet antisemitt er i dag i ferd med å miste sin virkning, for stadig flere vet at de fleste av dagens jøder er ikke semitter.

Lenke til kommentar

Men uansett da, Ahmadinejad har vel sett de samme filmene og de samme "bevisene" som alle andre har muligheten til å se.

 

Ahmadinejad opplever det som alle opplever som snakker mot strømmen, nemlig å bli latterliggjort.

 

Straffen for dette er bombing :dribble:

 

Feilen AHmadinejad gjør er at han nekter å bevege seg videre med tiden! Akkurat den samme feilen som Saddam Hussein gjorde og for den saks skyld! De nekter å innse at situasjonen ikke lenger er som i 1948 med Den israelsk-arabiske krig, 1967 som med Seksdagerskrigen, 1973 med Yom Kippurkrigen. Han innser ikke at verden og det internasjonale verdenssamfunnet har endret seg og at det eneste fornuftige han og regimet hans kan gjøre er å komme fram til en fredsløsning med både USA og Israel som alle parter vil godta uten å miste ansiktet. Dette er det svært mye om i boken SADDAMS FORTROLIGE hvor det flere ganger påpekes at Saddam Hussein og regimet hans kunne unngått innvasjonen som veltet dem dersom de hadde tatt til fornuft noen år før. Og akkurat det samme kan man si om Ahmadinejad og regimet i Iran! Det eneste de oppnår med uttalelser om jøder og holocaust samt uttalelser om at USA selv sto bak 11/09-01 er fordømmelse, ytterligere issolasjon og ytterligere sanksjoner! Så dette er ikke noe spesielt å latterliggjøre med å si at han går mot strømmen og vil bli straffet med bombing. Det er faktisk han selv som oppnår det!

 

AHmadinejad er muslim, men også muslimer kan si sannhten når de tror de ikke har noe å tape, og AHmadinejad venter på den tolvte imam, og er ikke redd for USA eller noen andre.

Om USA eller Israel går til krig mot Iran, så mener han at en slik krig vil føre til at den tolvte imam kommer tilbake,selv om han nok regner med at Iran vil tape en slik krig.

 

Og AHmadinejad har rett både når det gjelder holocaust og 9/11

Lenke til kommentar

Kansje ikke helt sikker nei, men vesentlig mer å lene seg til enn en eldgammel bok som biblen da det gjelder sider som iblant sjekkes og oppdateres og hvor innholdet faktisk kan fjernes. Og hvor nålevende faktisk kan uttale seg om saker og dele ting framfor en eldgammel bok som alle som har skrevet i er døde for lengst!

 

 

Det er jo det som er problemet med wikipipedia, den sjekkes og "oppdateres" ofte. Hva tror du det teamet av jøder som driver og redigerer og oppdaterer wikipedia holder på med ?

 

Det er jo nettopp for å sørge for at jødenes egen versjon av historien skal bli den anerkjente, og at alle motforestillinger og kritikk av jødene blir luket bort.

 

Når wikipedia i tillegg eies av jøder, så har de jo fritt frem.

 

En pussig ting med mange ateister er at de forbeholder seg retten til selv å avgjøre hva som er riktig og hva som er galt etter eget forgodtbefinnende.

 

Du sier at Bibelen er ikke troverdig, men samtidig så tror du på det jødene har skrevet i sine "hellige" skrifter.

 

At Bibelen er en gammel bok og at de som skrev den er døde, er ikke noe argument for at det som står i den er feil.

Bibelen er en nøyaktig historiebok, og mye av sekulær historie er korrigert pga opplysninger fra Bibelen som de først trodde var eventyr og oppspinn, men som senere er bekreftet av arkeologiske utgravninger og gamle dokumenter, som feks Qumran-rullene som ble funnet i 1948.

 

:roll::roll::roll::roll:

 

Hvor har jeg sagt at jeg tror på jødenes hellige skrifter? :roll::roll::roll::roll: Jeg sier at din bruk av biblen som historisk kilde er den samme som Israels bruk av jødenes hellige skrifter for å vise til at Vestbredden er jødisk land! Absolutt alt av religion er balle bullshit og ENHVER religiøs skrift er bare bullshit! Hverken biblen, koranen eller jødenes skrifter eller noe som helst religiøst dokument kan brukes til noe annet enn å fore nærmeste søppelkasse med! Jordkloden ble mest sannsynelig skapt av THE BIG BANG, ikke av en eller annen allmektig tulling som siden har blitt avbildet i x anntall statuer og portretter! Alt av religiøse skrifter og tolkninger var en måte for kirken og andre religiøse samfunn i gamle dager for å skape seg makt blant allmindelige folk og det er med stor glede at dete latterlige gnålet går tilbake i oppsluttning over hele Europa og også over USA selvom det går vesentlig langsommere der!

 

Og foresten, har du egentlig kommentert at Hitlers holdninger mot jøder allerde ble kjent før og særlig etter at han gav ut Mein Kapf? Har du kommentert at flere overlevende etter 2. Verdenskrig har skrevet bøker om hva de opplevde? Har du kommentert at det den dag i dag faktisk finnes konsentrasjonsleirer du kan dra til og se selv? Hvis ikke alt det er beviser framfor en eldgammel bok som biblen, hva er det da?

Lenke til kommentar

Kansje ikke helt sikker nei, men vesentlig mer å lene seg til enn en eldgammel bok som biblen da det gjelder sider som iblant sjekkes og oppdateres og hvor innholdet faktisk kan fjernes. Og hvor nålevende faktisk kan uttale seg om saker og dele ting framfor en eldgammel bok som alle som har skrevet i er døde for lengst!

 

 

Det er jo det som er problemet med wikipipedia, den sjekkes og "oppdateres" ofte. Hva tror du det teamet av jøder som driver og redigerer og oppdaterer wikipedia holder på med ?

 

Det er jo nettopp for å sørge for at jødenes egen versjon av historien skal bli den anerkjente, og at alle motforestillinger og kritikk av jødene blir luket bort.

 

Når wikipedia i tillegg eies av jøder, så har de jo fritt frem.

 

En pussig ting med mange ateister er at de forbeholder seg retten til selv å avgjøre hva som er riktig og hva som er galt etter eget forgodtbefinnende.

 

Du sier at Bibelen er ikke troverdig, men samtidig så tror du på det jødene har skrevet i sine "hellige" skrifter.

 

At Bibelen er en gammel bok og at de som skrev den er døde, er ikke noe argument for at det som står i den er feil.

Bibelen er en nøyaktig historiebok, og mye av sekulær historie er korrigert pga opplysninger fra Bibelen som de først trodde var eventyr og oppspinn, men som senere er bekreftet av arkeologiske utgravninger og gamle dokumenter, som feks Qumran-rullene som ble funnet i 1948.

 

:roll::roll::roll::roll:

 

Hvor har jeg sagt at jeg tror på jødenes hellige skrifter? :roll::roll::roll::roll: Jeg sier at din bruk av biblen som historisk kilde er den samme som Israels bruk av jødenes hellige skrifter for å vise til at Vestbredden er jødisk land! Absolutt alt av religion er balle bullshit og ENHVER religiøs skrift er bare bullshit! Hverken biblen, koranen eller jødenes skrifter eller noe som helst religiøst dokument kan brukes til noe annet enn å fore nærmeste søppelkasse med! Jordkloden ble mest sannsynelig skapt av THE BIG BANG, ikke av en eller annen allmektig tulling som siden har blitt avbildet i x anntall statuer og portretter! Alt av religiøse skrifter og tolkninger var en måte for kirken og andre religiøse samfunn i gamle dager for å skape seg makt blant allmindelige folk og det er med stor glede at dete latterlige gnålet går tilbake i oppsluttning over hele Europa og også over USA selvom det går vesentlig langsommere der!

 

Og foresten, har du egentlig kommentert at Hitlers holdninger mot jøder allerde ble kjent før og særlig etter at han gav ut Mein Kapf? Har du kommentert at flere overlevende etter 2. Verdenskrig har skrevet bøker om hva de opplevde? Har du kommentert at det den dag i dag faktisk finnes konsentrasjonsleirer du kan dra til og se selv? Hvis ikke alt det er beviser framfor en eldgammel bok som biblen, hva er det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...