Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?

Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

• Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

• Ja
      298
    • Nei
      32
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

• Ja
      215
    • Nei
      90
      47

Anbefalte innlegg

PS: Hvem tilber jødene i dag? Hadde det ikke vært for beskyttelsen fra USA hadde Israel måttet svare for handlingene sin for lengst! At Israel i det hele tatt ikke er kastet ut av alle de okkuperte områdene, har hauevis av sanksjoner mot seg og at ikke flesteparten av lederne der er stilt for den internasjonale krigsforbryterdomstolen er ene og alene takket være USA! Alle andre har fordømt Israel flere ganger! Selv USA har fått nok av mye av Israels oppførsel i det siste!

I tillegg burde du lese litt i tråder som omhandler Israel-Palestina så vil du innse hvor håpløse dine beskyldninger om "jødetilbedre" er!

De som tilber jødene i dag , er de som blindt tror på jødenes historie om holocaust, og innfører lover eller bruker blind vold og andre skitne metoder for å hindre folk i å finne ut sannheten.

Kristne zionister legger ikke skjul på at de tilber jødene, de har til og med forlatt Jesu budskap til fordel for et budskap om å støtte Israel og aldri kritisere jødene uansett hva de gjør, siden de jo tror at jødene er"guds utvalgte folk"og at frelsen ligger i å støtte (tilbe) Jødene.

Ateister er litt mindre ærlige her for de innrømmer ingenting, men holder likevel jødene som "hellige" og tror på alt de sier, selv om det for tiden tillates å kritisere Israel for det de gjør mot araberne.

At jeg nevnte dumme goyim, er fordi det er noe av det jødene mener om oss.

Og når det gjelder slike som tror blindt på historien om holocaust og alt annet jødene forteller oss, så er jeg egentlig ganske enig i at de er dumme.

Mulig du syns det er barnslig å si noe slikt, men det er likevel sannheten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det heller ikke alle jøder som støtter Staten Israel eller som er sionister. Ikke alle definerer seg som jøder engang. bare se på Mordechai Vanunu.

Så å si at dette er noe jøder sammlet står bak blir feil.

Hvorfor påpeker du nå at ikke alle jøder er zionister og støtter Israel.

Mens dette blir forbigått i all stillhet når vi påpeker at alle jøder ikke er zionister og at de jødene som ikke er zionister ikke støtter opp om denne historien om holocaust ??

• Liker 3
Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hvorfor mange kritiserer Israel, men likevel tror blindt på det såkalte "holocaust" Det virker som om de prøver å bortforklare det Israel gjør i midtøsten, og overbevise oss om at dette ikke har noe med jødene å gjøre.

Dette gjør meg veldig mistenksom, for det minner stygt om zionistjødenes oppfatning av oss som dumme goyim som ikke forstår noe som helst selv om vi ser det selv.

Kan det være mulig at disse som forsvarer zionistjødene her på forumet er jøder selv ?

Eller kanskje de er noen av disse ungdommene som jødene har lært opp og sendt for å fremme jødenes sak rundt om i verden ?

Er det derfor de aldri bryr seg om dokumentasjon på at dette såkalte

"holocaust" aldri skjedde ?

Er det derfor de aldri kan prestere annet enn personangrep, hån og forsøk å latterliggjøring av dem som legger fram beviser på zionisttjødenes mange forbrytelser mot menneskeheten, og massemord på kristne, samt på muslimer og andre som de selv har utført mens de legger skylden på kristne eller muslimer ?

Disse zionistjødene er jo ikke engang jøder i ordets rette betydning, men khazarer. Og de er slett ikke semitter som de selv påstår, derfor kan de ikke beskylde noen for å være antisemitter når de blir kritisert, og da spesielt ikke hvite europeere og arabere.

Fordi vi er semitter, mens zionistjødene ikke engang er jøder, men svindlere og forbrytere mot menneskeheten.

Det fins heldigvis også folk som er menneskelig blant disse zionistjødene, men de er i mindretall og blir også eliminert av andre zionistjøder så snart de blir oppdaget.

Når det gjelder dette såkalte "holocaust" så skjedde dette som sagt aldri, det er en stor svindel satt i gang av zionistjødene, og det er flere hensikter med dette.

Den første har de oppnådd, og det var å få støtte for sitt eget land i midtøsten.

Hensikten var også knuse Tyskland og å demonisere tyskerne og hvite europeere, dette er delvis oppnådd.

Tyskland slik det var er knust og eksisterer ikke mer, tyskerne er demonisert til de grader at de fleste tror på svindelen om holocaust og alt det andre som jødene påstår at tyskerne gjorde mot dem, selv om mye av det de påstår er fysisk umulig.

Demonisering av hvite europeere er langt på vei fullført, og mange av disse europeerne er blitt så hjernevasket og demoralisert at de er begynt å hate sitt eget folk.

Siste del av planen er å utrydde hvite europeere helt, bla ved å åpne for innvandring slik at den hvite europeiske rase blir en minoritet og med tiden forsvinner for godt.

Svindelhistorien om "holocaust" har banet veien for alt dette, og

disse "jødene" har klart å komme til det punkt at de fleste tror på de forskjellige løgnene som disse khazarene som kaller seg selv jøder vil ha oss til å tro på.

Til slutt har vi også det at disse "jødene" bruker denne historien om holocaust til å dekke over de folkemordene og massemordene de selv har utført, samt for å prøve å rettferdiggjøre det de driver med i dag, bla måten de behandler araberne og andre i midtøsten.

Ideen er liksom at ved å få folk til å tro på påstanden om at de er guds utvalgte folk, så skal folk læres opp til å akseptere at disse "jødene" kan svindle, herje og myrde som de vil.

Slik jo Israel også gjør i midtøsten.

Ordet jøde kommer av judah(stamme) som var en av Israels stammer, og her menes folket Israel og ikke landet. Dette folket var Guds utvalgte folk i gammel tid, og dagens "jøder" er ikke engang i slekt med dette folket.

For disse Israels stammer utvandret til europa, og er i dag kjent som den kaukasiske rase, mao nettopp de hvite europeerne som dagens såkalte jøder prøver å ødelegge og utrydde.

Så når disse såkalte "jødene" kaller oss antisemitter fordi vi ser at holocaust er en oppdiktet svindelhistorie, så kan vi ta det med ro, for etniske hvite nordmenn eller europeere er semitter, men det er ikke de som i dag kaller seg jøder

For de kalles jøder kun fordi deres religion kalles jødedom, de er ikke av judah stamme eller Israels stammer, og de har ikke noe i midøsten å gjøre, for de har ingen røtter der.

Deres rike khazarriket lå der Georgia i Russland ligger i dag.

Det er også viktig å vite dette om zionistjødenes bakgrunn for å forstå hvorfor de så desperat prøver å få oss til å tro på løgnen om holocaust.

For når man forstår hvor mye de har å skjule og hvilken agenda de har, så er det også som sagt lettere å forstå hvorfor de setter så mye inn på å prøve å holde alt skjult for oss.

Det er også en religiøs mening med dette som jødene driver med, for disse "jødenes" ledere er troende satanister. Men det vil jeg ikke ta opp her.

Det bør imidlertid nevnes for å forstå zionistjødenes ondskap og deres demonisering av tyskerne, som førte til at de diktet opp alle de grusomme historiene om hva tyskerne gjorde med dem i forbindelse med "holocaust"

Det er jo også en pussig ting som de fleste ikke reagerer på, og det er at så mange av disse jødene overlevde hele krigen i disse leirene, og mange jøder var i flere leire, og noen var ogsa i flere leire samtidig.

Historiene om hvordan de ble drept spriker også, noen påstår de ble gasset og brent, noen påstår at jøder ble brent levende i ovner osv.

Det er liksom at de ikke klarer å bestemme seg, men driver med en slags konkurranse om hvem som kan finne på de mest grusomme historier for å demonisere tyskerne mest mulig.

Vi har jo også det faktum at i en krig så er gassing i gasskamre den absolutt dyreste og minst effektive måten å drepe mennesker på.

Gassing i et lukket gasskammer er faktisk også en av de mest "skånsomme" metoder å drepe noen på, i den betydning at det fins metoder å drepe på som fører til mer lidelse for ofrene, om det var meningen.

Og når det gjelder denne historien om "holocaust" så har jo jødene liksom prøvd å gjøre det til et poeng at tyskernes hensikt var å påføre dem mest mulig lidelse før de døde.

Hvorfor så mange "jøder" da overlevde opphold i leirene, og i flere leire under krigen, er egentlig litt "underlig"hvis tyskerne gjorde så mye og anstrengte seg så mye for å drepe dem som disse "jødene" påstår.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hvorfor mange kritiserer Israel, men likevel tror blindt på det såkalte "holocaust"

Det kalles å holde to tanker i hodet på en gang. Det går ut på å skille mellom hva den Israelske regjering gjør, kontra en hver individuell Jøde man måtte møte. Hvorfor skulle det være noen motsetning mellom å anse Holocaust som fakta, samtidig som man misliker Israels politikk? Kan man ikke kritisere noe av det Tutsiene gjør i Rwanda for evig tid, uten å måtte betvile hva de ble utsatt for?

Når det gjelder dette såkalte "holocaust" så skjedde dette som sagt aldri, det er en stor svindel satt i gang av zionistjødene, og det er flere hensikter med dette.

Tøv. Du kan si det så ofte du vil, men du har /ingen/ argumenter for det, som ikke er skutt ned for lengst. Det er en trosretning for deg, som du er fri til å ha, men ikke regn med å få si det uten at det blir påpekt at det er tøv.

Det er jo også en pussig ting som de fleste ikke reagerer på, og det er at så mange av disse jødene overlevde hele krigen i disse leirene, og mange jøder var i flere leire, og noen var ogsa i flere leire samtidig.

"Så mange av disse Jødene"?

For det første er det overlevende fordi Tyskland tapte krigen og ikke rakk å bli ferdig. Det var også transittleire som del av logistikken. Leirene i Tyskland var ikke dødsleire.

For det andre, kan ikke du hoste opp noen overlevelseshistorier fra den gruppen som historien sier ble sendt til gasskamrene med en gang, barn under 15, syke ved ankomst osv? (Barn som ble spart for å eksperimenteres med teller selvfølgelig ikke.) I følge deg skal det finnes lassevis av overleverhistorier fra denne gruppen. Sett i gang.

For det tredje har vi Reinhardleirene. Tyskerne sendte drøyt 1.2M Jøder dit, og ca 200 overlevde. Er det effektivt nok for deg? (Jeg kan godt skjønne om du ikke vil snakke om Reinhardleirene, svært få benektere liker det temaet.)

Historiene om hvordan de ble drept spriker også, noen påstår de ble gasset og brent, noen påstår at jøder ble brent levende i ovner osv.

Tror du virkelig man klarer å ta livet av millioner av mennesker uniformt på samme måte, og uten at det oppstår historier om det som foregår som ikke nødvendigvis stemmer? Spør 10 mennesker etter en fotballkamp og se om du får den samme historien.

Vi har jo også det faktum at i en krig så er gassing i gasskamre den absolutt dyreste og minst effektive måten å drepe mennesker på.

Gassing i et lukket gasskammer er faktisk også en av de mest "skånsomme" metoder å drepe noen på, i den betydning at det fins metoder å drepe på som fører til mer lidelse for ofrene, om det var meningen.

Jødene skulle utryddes som rotter, som undermennesker, de skulle ikke nødvendigvis plages mest mulig. Effektivitet sammen med psykologisk avstand mellom ofre og bøddel var poenget, siden selv hardbarka SS-tropper fikk problemer med å henrette kvinner og barn, noe som er godt dokumentert.

Er det egentlig noe argument i det du skriver, eller er det bare påfunn for å forsvare et dogme som du har funnet? Det er jo kun synsing her. Som det påpekes fins det en annen tråd som er for å diskutere detaljene i dette. Still gjerne opp der. Hvis du har noe å stille opp med.

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
snip

Vi diskuterer Holocaust i en annen tråd. Jeg registrerer at du hverken har argumenter eller baller nok til å ta diskusjonen der. Bevis gjerne at jeg tar feil.

Med alt jeg klarer å mønstre av velvilje har jeg bare en ting å si. Søk hjelp.

Jeg har diskutert der, og jeg har bevist at holocaust aldri skjedde, det kan heller ikke ha skjedd, for om tyskerne skulle ha gjort alt det jødene påstår a tyskerne gjorde mot dem, så må nazistene også hatt evnen til å oppheve naturlovene.

Den tråden du viser til var en del av denne som så ble delt, og jeg hadde mange innlegg der. Hvis mine innlegg ble slettet så gidder ikke jeg å produsere nye innlegg bare for deg.

Tråden ble ganske opplagt delt i et forsøk på å avlde oppmerksomheten.

For tittelen på denne tråden er: Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du? Og da må man også kunne påpeke i den samme tråden hvorfor han mener at holocaust aldri skjedde.

Hvorfor man selv mener det samme hører selvfølgelig hjemme i den samme tråden, samt faktaopplysninger som viser at holocaust aldri skjedde. Samt hvorfor jødene diktet opp denne historien og hva de ønsker å oppnå med det.

Alt hører hjemme under dette temaet. Å splitte opp trådene er en taktikk for å avlede oppmerksomheten og skjult sensur.

Jeg er forøvrig klar over at meningen med denne tråden opprinnelig var som en slags menighetstråd for holocaustmenigheten, slik at alle jødetilbederne kunne samles og konkurrere i å fordømme Ahmadinejad og andre som "fornekter" holocaust. Probleme er bare at det går ikke an å fornekte noe som aldri har skjedd.

Ellers er det jo litt interessant at du ikke forsøker på å kommenterer innholdet i mitt innlegg, men åpner opp med personangrep og forsøk på hån og latterliggjøring av meg.

Slik alle forsvarere av dette "holocaust" gjør.

Kan det kanskje ha noe med at det jeg skrev er sannheten, og at du vet det men er betalt for å prøve å dekke over dette ?

Det jeg skrev er sannheten.

Og om du mener jeg trenger hjelp fordi jeg er "frekk nok" til å fortele sannheten, så får du bare mene det da.Men hva da med dem som forteller løgner ?

Eller dem som dolker sitt eget folk i ryggen og heller velger helt bevisst å hjelpe jødene med å spre sine løgner ?

De trenger vel også hjelp ?

For alt vil bli avslørt til slutt, og da er det for sent for både dem og zionistjødene.

Da venter straffen for det de har gjort.

Disse ordene "Bevis gjerne at jeg tar feil" er bare svada,en hersketeknikk og spill for galleriet.

For du vil ikke akseptere noen beviser uansett hva det er. Og det er akkurat derfor du prøver å gi inntrykk av åpenhet ved å si dette.

Neste trekk blir også å avvise alle beviser som ikke gode nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Baltazaar: Det som alltid er like fascinerende med "sannhetssøkerne" er hvordan man motsier seg selv og er så ekstreme i å følge en "saueflokkmentalitet" innenfor eget miljø på samme måte som man beskylder alle andre for det. Holocaustdiskusjonen har dødd ut på dette forumet, nettop fordi din fløy ser ut til å ha gått tomme for argumenter. Dette var veldig beskrivende da fks. en skråsikker Bob måtte gi seg på omtrent samtlige punkter rundt egenskapene til Zyklon B da en med utdanning innenfor kjemi kom innom tråden. Man bruker altså taktikken "Holocaust er en svindel, det vet jeg, det beviser jeg", men så nekter man å svare på all den dokumentasjonen man får. Her har jo flere brukere som kan langt mer om temaet enn meg bidratt mye og om du mener at du har rett kan du gå tilbake til Holocausttråden og ta opp tråden fra tidligere med dem.

Men det er altså ingen dokumentasjon eller lignende som er god nok, fordi alt er forfalskninger av ett gigantisk verdensommspennende nettverk av jøder og satanister samt deres lakeier. Dette har dere ikke noe tilsvarende beviskrav på, der holder det å fortelle det til hverandre så er det dokumentasjon nokk. Spraying fra fly, mindcontroll, strålevåpen osv. er alle etablerte sannheter innenfor samme miljø som nekter å godta noen dokumentasjon rundt Holocaust. Det er jo det herlig absurde med det hele.

Jeg synes diskusjonen rundt hvor mye Holocaust evt. er overdrevet er veldig interesang, og jeg tviler ikke på at det både har blitt overdrevet og utnyttet av mange. Derfor har jeg det, som sikkert mange andre "jødetilbedere" her inne slik at jeg ikke stoler 100% på alt som blir påstått rundt Holocaust, men dokumentasjonen vi har tilsier at dette ligger voldsomt mye nærmere virkeligheten enn noen verdensommspennende jøde/satanist/illuminati konspirasjon.

Så må jeg jo til slutt bare få si at jeg koser meg litt når du beskylder andre i tråden for å være jøder eller få betalt av jødene for å delta i konspirasjonen. Om du ikke ble tatt serriøst før blir du det i allefall ikke etter slike kommentarer. men du bekrefter på mange måter mange av de fordommene mange har mot konspirasjonsfolket. Jeg tror ikke jeg en gang trenger å nevne paranoia etter at du beskylder andre for å være agenter for jødene. Noe som forøvrig bare øker omfanget på denne fantastiske konspirasjoner i størrelsesordner der det er utrolig rart at vi ikke har noen avhoppere eller vitner.

Sist men ikke minst synes jeg dere er vanvittig feige alle sammen som tror på en slik gigantisk organisasjon som skal gjøre oss alle til slaver osv. som ikke gjør mer. Om jeg hadde levd i en verden der vannet var forgiftet, jeg ble sprayet med kjemikalier fra flyene, regjeringen og hele maktaparatet ble styrt av satanister, strålevåpen og mindcontroll i hytt og gevær og jødeagenter lusket rundt over alt hadde jeg faktisk aktivt jobbet mot dette og framskaffet bevis. Ikke sittet på internett og lagd youtubevideoer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hvorfor mange kritiserer Israel, men likevel tror blindt på det såkalte "holocaust"

Det kalles å holde to tanker i hodet på en gang. Det går ut på å skille mellom hva den Israelske regjering gjør, kontra en hver individuell Jøde man måtte møte. Hvorfor skulle det være noen motsetning mellom å anse Holocaust som fakta, samtidig som man misliker Israels politikk? Kan man ikke kritisere noe av det Tutsiene gjør i Rwanda for evig tid, uten å måtte betvile hva de ble utsatt for?

Tøv. Du kan si det så ofte du vil, men du har /ingen/ argumenter for det, som ikke er skutt ned for lengst. Det er en trosretning for deg, som du er fri til å ha, men ikke regn med å få si det uten at det blir påpekt at det er tøv.

"Så mange av disse Jødene"?

For det første er det overlevende fordi Tyskland tapte krigen og ikke rakk å bli ferdig. Det var også transittleire som del av logistikken. Leirene i Tyskland var ikke dødsleire.

For det andre, kan ikke du hoste opp noen overlevelseshistorier fra den gruppen som historien sier ble sendt til gasskamrene med en gang, barn under 15, syke ved ankomst osv? (Barn som ble spart for å eksperimenteres med teller selvfølgelig ikke.) I følge deg skal det finnes lassevis av overleverhistorier fra denne gruppen. Sett i gang.

For det tredje har vi Reinhardleirene. Tyskerne sendte drøyt 1.2M Jøder dit, og ca 200 overlevde. Er det effektivt nok for deg? (Jeg kan godt skjønne om du ikke vil snakke om Reinhardleirene, svært få benektere liker det temaet.)

Tror du virkelig man klarer å ta livet av millioner av mennesker uniformt på samme måte, og uten at det oppstår historier om det som foregår som ikke nødvendigvis stemmer? Spør 10 mennesker etter en fotballkamp og se om du får den samme historien.

Jødene skulle utryddes som rotter, som undermennesker, de skulle ikke nødvendigvis plages mest mulig. Effektivitet sammen med psykologisk avstand mellom ofre og bøddel var poenget, siden selv hardbarka SS-tropper fikk problemer med å henrette kvinner og barn, noe som er godt dokumentert.

Er det egentlig noe argument i det du skriver, eller er det bare påfunn for å forsvare et dogme som du har funnet? Det er jo kun synsing her. Som det påpekes fins det en annen tråd som er for å diskutere detaljene i dette. Still gjerne opp der. Hvis du har noe å stille opp med.

Alt du skriver er tøys og svada.

Du har ikke skutt ned noe som helst, men langt på vei bekreftet mye av det jeg har sagt i mine innlegg.

Vi snakker her om en krig.

Og hvem startet krigen mot tyskland ?

Svar: Jødene startet krigen.

Hva var formålet med jødenes krig mot tyskland.

Svar: Å knuse tyskland.

Hvem vant krigen mot tyskland.

Svar: Jødene vant krigen mot tyskland.

Ble tyskland knust ?

Ja tyskland ble ødelagt fysisk, men det tyske folk ble ikke utryddet men den kampen pågår ennå men vil antakelig oppnås pga innvandring som jødene har fått i gang. Dvs jødene tror det.

Hvem skriver historien etter en krig ?

Svar: De som vinner krigen skriver hisorien.

Nå har vi kommet frem til at jødene knuste tyskland, de vant krigen og de skrev historien.

Og hvem er det som har "dokumentert dette med holocaust ?

Svar: Jødene dokumenterte det.

Hvem er det de påstår ble drept i dette holocaust ?

Svar jøder ble drept.

Har jødene noe fordel av påstå at dette holocaust skjedde ?

Svar: Ja så absolutt.

Har vi andre eksempler likt dette i verdenshistorien hvor seierherrene etter en krig de selv startet griper sjansen til å skrive om historien til fordel for seg selv.

Svar: Ja, mange.

Har vi da noen grunn til å stole mer på jødene enn på disse folkene før dem ?

Svar: Nei.

Ble historien gjenopprettet etter at disse folkene mistet makten.

Svar : Ja

Har vi da grunn til å tro at det samme vil skje nå og at jødenes løgner vil bli avslørt.

Svar: Ja det har vi, og jødenes løgner er allerede i ferd med å bli avslørt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har gitt opp å diskutere med andre i så stor grad at du finner opp en dialog med deg selv?

Det er enkelt å påstå at ingenting er skutt ned, men kan du peke på noen av argumentene du har fremmet? Gi en sidehenvisning f.eks.

Jeg tror som sagt ikke på deg. Jeg tror du snakker usant. Betrakt det som en hanske i fjeset og en utfordring. Jeg tror ikke du evner å plukke den opp.

Jeg tror ikke du har noe å komme med, rett og slett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Holocaustdiskusjonen har dødd ut på dette forumet, nettop fordi din fløy ser ut til å ha gått tomme for argumenter

Nei det er ikke fordi vi har gått tomme for argumenter, men det er fordi det er for mange bevisstløse jødetilbedere her, som aldri vil godta beviser for noe annet enn det de selv tror på.

Alle argumenter og all dokumentasjon blir jo også bare oversett, og det er grenser for hvor mange ganger man gidder å komme med fornuftige argumenter som så blir oversett av motparten og ikke engang kommentert.

Så taktikken fra jødetilbedere er å overse all argumentasjon og all dokumentasjon, samtidig som man ikke argumenterer for noe selv, men driver med nedrakking og personangrep på debattmotstanderen til han blir lei.

Disse jødetilbederne er selvfølgelig ikke smart nok til å forstå at denne taktikken etter hvert blir avslørt, og vil bare i lenden føre til ytterligre oppvåkning og spredning av sannheten blant vanlige tenkende mennesker.

Og hvorfor angriper dere hele tiden meg istedenfor å kommentere mitt innlegg og evt argumentere mot det jeg skriver ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

The Holocaust Explained

By Eustace Mullins

First Published 1981

4-22-11

Holocaust -- from the meaning wholly burnt. 1) a sacrifice wholly consumed by fire. 2) complete consumption by fire. Oxford English Dictionary.

If the Jewish claim that they were the victims of a holocaust in Germany is true, then they were consumed entirely by fire. This Jewish claim is unacceptable because there were so many survivors. Not only were the Jews not consumed wholly by fire, as they claim, but, forty years after this non-event, there are more Jews claiming to be survivors of the Holocaust than there were Jews living at the time of the Holocaust. In one small American suburb, Skokie, Ill. are now residing many thousands of healthy Jews who claim to be "survivors" of the Holocaust.

For more than thirty years, American voters have mutely accepted the fact that anyone seeking public office in the United States must make a routine pledge of undying allegiance to the State of Israel. Few of these voters realize that these office-seekers must also make a ritual obeisance to the Myth of the Holocaust and swear eternal belief in the doctrine that six million Jews were killed by the Germans during World War II. As was noted on the editorial page of the Washington Post, the regnant world journal of international Zionism, on October 29, 1981. "Anyone who refuses to support the State of Israel admits his sympathy for the murderers of six million Jews."

Webster's dictionary defines treason as "the offense of betraying the state or subverting the government of the state to which the subverter belongs." Officeholders of the United States who are sworn to uphold the Constitution of the United States and who then pledge allegiance to a foreign government and act in allegiance to that foreign government are guilty of high treason and are subject to the death penalty. The situation is more flagrant in the case of the State of Israel because, from its inception in 1948, the State of Israel has maintained a state of war against the citizens of the United States. If the objective of making war is to subdue another people and to seize their goods and enslave them, then Israel's activities towards the United States can only be described as engaging in constant warfare. Thus the Zionist collaborators all over the United States are giving aid and comfort to the enemies of the United States during a time of war. These acts of treason can only be punished by the death penalty.

The Zionist collaborators have as their sole excuse that they are aiding the Jews because they were the victims of the Holocaust. Unfortunately, this excuse has now been demolished by the revelations that there were no gas chambers and that the Germans had no plan to "exterminate" the Jews. In 1952, I wrote in "Blood and Gold", "The claim that Hitler killed 6,000,000 Jews is belied by their own figures in the World Almanac. Immediately after Germany's surrender, a plane load of American editors and correspondents were flown to the concentration camps, where they were shown huge piles of bones. These were the remains of Russian prisoners of war, but they were filmed and shown all over the United States as 'Jewish bones'. In one of the most revolting attempts to influence public opinion ever known, Jewish owned movie houses showed these gruesome photos over and over again."

Once again, we are inundated by the Jewish propaganda, as the ludicrous bone pictures, some of which have been established as having been taken during World War I, become our daily fare. The Public Broadcasting System, financed with taxpayers funds, recently showed a series of "holocaust" films, each more incredible than the last. In one, an elderly Jewess returns to Auschwitz, where she claims to have been incarcerated forty years age. "It voss a death camp?" she exclaims. She then stated that she remained there for four years, although the Germans "killed everybody every day." She was then asked how she has survived. "I hid in the camp," she explained, "but I had nothing to eat for three years."

After this astounding statement, she pointed to the rows of peaceful barracks and shrieked, "But just look ! You can see for yourself it actually happened !" The bemused viewer, seeing only a pleasant rural scene, apparently was expected to conjure up visions of six million Jews being marched to the gas chambers.

Nearly all of the Jewish "survivors" claim that they lived in the "death camps" from three to four years, while "everybody was being killed". It seems obvious that no one could survive in a "labor camp", which is what these camps actually were. Over the entrance to each camp was placed a sign, "Arbeit Machs du Frei," or, "Work Makes You Free".

In the "Nation", Sept. 26, 1981, Albert Speer, the German Minister for Armaments, was quoted as having answered, in response to a demand from the leaders of the Jewish community in South Africa that he verify that Jews were killed during World War II by the Germans, so that they could prosecute the distributors of the pamphlet, "Did Six Million Really Die ?", "I couldn't." Although Speer refused to submit to pressure from the Jews that he lie and "confess" that the Jews had been killed, he did admit some sort of "collective guilt" in the matter, but denied that he had any direct knowledge of any Holocaust activities. His admission of "guilt" brought praise from the Jewish agitator, Simon Weisenthal, who then proceeded to endorse Speer's new book, "Infiltration". However, this book defined the camps as labor camps. On p. 9, Speer writes, "During factory inspections, I saw concentration camp prisoners working in our plants among German workers."

Note that Speer does not even identify these laborers as Jews. On p. 41, he writes, "During my inspection (at Mauthausen, March, 1943,) I was surprised to see expensive granite retaining walls, on which barracks, likewise of native stone, had been erected. Everything was clean and orderly. The level, say, of an average anti aircraft barrack. The camp made an almost romantic impression with its stone portal and mediaeval castle yards, its pseudohistorical walls and towers."

The German soldier in the field never enjoyed such pleasant quarters as did the labor camp workers. Otto Friedrich, a senior editor of Time Magazine, wrote an article in Atlantic Monthly, Sept. 1981, which he stated was based entirely on the writings of survivors of the camps, and which could hardly be accused of painting a rosy picture of their existence. In "The Kingdom of Auschwitz", Friedrich writes, "Auschwitz was a society of extraordinary complexity. It had its own soccer stadium, its own library, its own soccer stadium, its own library, its own photo lab, and its own symphony orchestra ... There was no reason that a death camp should have a hospital at all, yet the one at Auschwitz grew to considerable size, with about twenty doctors and more than three hundred nurses."

Friedrich ignores the implications of his own writing, that a "death camp" with a large modern hospital is not a death camp at all, but a health camp. All of the camps had their own symphony orchestras, an amenity which was not provided by any of the twenty two military stations at which this writer served in the United States Air Force throughout World War II. Friedrich also writes that Auschwitz had its own brothel for the workers. And a photo lab, in which the inmates could develop their snapshots of the millions of Jews being herded into the gas chambers ? No such photos have ever been exhibited. Later in his article, Friedrich writes that<http://www.whale.to/b/auschwitz_h.html>Auschwitz actually was developed throughout the war into a vast industrial complex, with a network of thirty-four outlaying camps, which provided workers for cement plants, coal mines, and a steel factory. I.G. Farben operated a huge synthetic rubber plant there.

An intensely religious person, Adolf Hitler had written in Mein Kampf that "Hence today I believe that I am acting in accordance with the will of the Almighty Creator: by defending myself against the Jew, I am fighting for the work of the Lord ... The fight against Jewish world Bolshevization requires a clear attitude towards Soviet Russia. You cannot drive out the Devil with Beelzebub."

During the war, while fighting on two fronts, Hitler allowed himself to be swayed from these fervent sentiments by an extremely clever campaign on the part of the Jews. Having been warned that the Allies planned a campaign of terror bombing against German civilians, it was necessary that the Jews be evacuated from German cities. Through their close contacts with a number of Nazi bureaucrats, the leaders of the Jewish communities organized whereby the Jews would be evacuated in "the eastward migration". Even Speer approved the plan, but specified that "The ablebodied Jews destined for eastward migration must therefore interrupt their journey and do armaments labor." The result was that the labor camps were established in rural areas, far from the cities, and the Jews were spared the ordeal of the terrible bombings which engulfed German women and children in torrents of flame and phosphorus bombs. There was a Holocaust in Germany during World War II, but the victims were Germans, in a well-planned campaign of genocide, while the evacuated Jews survived en masse.

After the war, with their genius for perverting the truth, the Jews completely reversed the facts. Instead of the Holocaust engulfing German non-combatants in the cities, the victims were now the Jews, who had been "exterminated" in the "death camps". Since the evacuation of the Jews, the "eastward migration", had been organized at the behest of the Jewish leaders, many Jews now believed their own propaganda, and accused the Jewish leaders of having organized the "extermination" of European Jewry. Thus Hannah Arendt, a leading Jewish intellectual, writes bitterly, in "Eichmann in Jerusalem", "Wherever Jews lived, there were recognized Jewish leaders, and this leadership, almost without exception, cooperated in one way or another with the Nazis." Of course they cooperated, so successfully that while a million German women and children died in mass bombing raids on German cities, not a Jewish life was lost. The Allied bombing of Berlin killed so many German families that Eisenhower is remembered there today by the wry sobriquet, "the Mad Butcher of Berlin". The firestorms created by bombing the cities of Cologne, Hamburg, Dresden and other German cities remain the greatest atrocities of World War II.

It was to obscure the real atrocities of World War II that the Myth of the Jewish Holocaust was invented. Its earliest application was intended to cover up the discovery that the Soviet Army had systematically murdered 14,000 Polish officers in the Katyn Forest. These Polish officers comprised the most highly educated and skilled segment of the Polish population. Stalin ordered them exterminated to facilitate Communist rule in Poland. It was the Katyn massacre which later became the inspiration for the stories of columns of Jews being marched into rural areas and executed. Indeed, the basic purpose of the invention of the Holocaust Myth was to prevent Soviet Russia from being embarrassed by any mention of the Katyn Forest massacre at the Nuremberg Trials. Roosevelt's pro-Communist regime battled valiantly to assist Russia in covering up the Katyn horror. Elmer Davis, who had been placed in the Office of War Information by James Paul Warburg, refused to mention this atrocity in his broadcasts, while W. Averell Harriman cooperated in keeping the story out of print until the Nuremberg Trials had been completed. "Jewish Comment", May 21, 1943, sneered at the German discovery of the massacre as follows; "After its sensational success with the story of the 10,000 Polish officers allegedly killed by the Soviets, the German Propaganda Ministry has evidently determined to explore further possibilities of splitting the Allies."

Because of the many atrocities committed by the Jewish-directed Allies, not only the firestorm incineration of German civilians in many German cities, but the incineration of hundreds' of thousands of Japanese civilians in the atomic bombing of Hiroshima and Nagasaki, Operation Keelhaul, the murder of one million anti-Communist Russians who were ordered handed over to the Soviet executioners by Eisenhower, and many other horrors, it was necessary to invent a German atrocity which would eclipse these horrors. The "extermination" of the Jews seemed made to order. Since there was no basis for any numerical figures, the earliest projections were that 12,000,000 Jews had been killed. Wiser heads among the Jews suggested that no figure higher than one million should be advanced, since a larger figure was likely to be discredited, thus invalidating the entire Holocaust claim. Some Jewish writers in New York began to publicize a figure of six million, and this soon gained such wide currency that the Jews had to settle for it, and it has remained the standard figure ever since. The self appointed "historian" of the Holocaust, Lucy S. Davidowicz, coyly presents a figure of 5,933,900 in her "Holocaust Reader". Certainly no one objects to rounding this off to the more practical figure of six million. Congressman George G. Sadowski, in opposing the Marshall Plan, stated, "That 10,000,000 Jews were killed, tortured, placed in slave labor camps ... that all means nothing." Congressional Record, Feb. 23, 1948.

While protecting the Jews from the horrors of the Allied bombing raids, the Germans were forced by the exigencies of the war to leave the Jews largely to their own devices. As a result, the Jews, in the midst of war and universal devastation, thrived with their talents for black marketeering and scavenging. As Werner Sombart has written, "Wars are the Jews harvests." In "The War Against the Jews", Lucy Davodowicz writes of the Jewish profiteers, "This new class -- smugglers, underworld, nouveaux riches -- became the clientele for dozens of cafes, restaurants, and nightclubs that mushroomed in the ghetto. They passed their time dining, drinking, dancing."

In the camps, the Jewish inmates assumed complete charge of their administration. They converted the camps into training schools in which they subjected their students to the most intensive methods of Jewish survival and victory. Every morsel of food, clothing, every sexual pleasure and other aspect of life, became the vehicle of the most vicious bartering and maneuvering for advantage. Friedrich quotes one of them in "The Kingdom of Auschwitz". Concentration camp existence ... taught us that the whole world is really like a concentration camp. The world is ruled by neither justice nor morality; crime is not punished nor virtue rewarded. The world is ruled by power. We are laying the foundation for some new, monstrous civilization."

In fact, the Jews used the camps as the opportunity to recreate the most intensive Talmudic training schools for themselves, a rigid education which they had lost since emerging from their mediaeval ghettoes. Now, raging in their genetic powerhouses which they recreated in the camps, they prepared themselves for the inevitable ending of the war, when they loosed themselves upon the wartorn nations of the earth like the most devastating plagues from Pandora's box. When they descended upon the helpless Christians, they immediately created a "new, monstrous civilization". As one Jew boasted, "When I left the concentration camp, I suddenly realized that I could take anybody."

The graduates of this school for power quickly became wealthy and influential residents of many countries. One and all, they were fanatical Zionists; they were united in their contempt for the "goyim", the gentile cattle whom they proposed to enslave and manipulate. With the establishment of the State of Israel in 1948, they quickly converted the government of the United States into a vassal of Tel Aviv, and used the wealth of the greatest country in the world to advance their goals in other nations. In every instance, they used the Myth of the Holocaust to advance their objectives. The goyim were inundated with stories and movies of "the extermination" of the Jews. Anne Roiphe wrote, in "Generation Without a Memory,", p. 62, "When gas became costly and ran short, they threw the infants and children directly into burning ovens." She fails to tell us what sort of fuel the Germans were using for their "burning ovens". The Jews continually wrote of the "modern technology" which had enabled the Germans to dispose of millions of Jews, and invariably, the sole illustration of this "technology" was a pair of small ovens which seemed a relic of the nineteenth century, and which could have disposed of only a few bodies a day. A crematorium requires a temperature of 2200 degrees Fahrenheit for the first ninety minutes, and then 1800 degrees for from sixty to one hundred fifty minutes, and even this does not burn bones. Lacking fuel supplies, the Germans could not even have provided the necessary fuel to embark on any program of burning victims.

The Jews then introduced lurid stories of chemical experiments on the victims. In fact, the Washington Post recently carried a series of horror stories in which helpless victims were given chemical substances which caused then intense agony, vomiting and convulsions, loss of hair and many other excruciating symptoms. However, the victims were not Jews in Nazi concentration camps. They were patients at the National Institute of Health in Washington, where government doctors experimented on them with various chemicals for cancer treatments. Most of the victims died in agony, without the slightest amelioration of their cancers. In American prisons, chemical testing of various substances on prisoners has been going on for many years. While our government continues to appropriate millions of dollars for the pursuit of "Nazi war criminals", these chemical experiments in our prisons and hospitals go on without interruption.

The "Nazi hunter", Simon Weisenthal, has become a cult figure in Washington, despite the revelations that throughout World War II he was a Gestapo agent. He has come under increasing criticism from many of his fellow Jews for his claim that he alone has kept the Holocaust Myth alive in recent years. Soon he may even claim that he invented the entire myth. Meanwhile, the American people, driven to the brink of bankruptcy by our support of the State of Israel, can find no prospect of relief.

Now the United States faces the possibility of a lawsuit projected by a group of German citizens, for the sum of $400 billion. This claim is based on the more than 100 billion marks which West Germany has been forced to pay the State of Israel as "reparations" for "the extermination of six million Jews." Not only was the claim false, but it was extorted from the German people solely because of the continued military occupation of West Germany by the United States. The Germans point out that in all the prosecutions of former camp guards, they have only been charged with "beating and kicking" the Jewish inmates. None of them has been charged with actually "gassing" anyone. Kurt Becker, of the Press Information Office in Bonn, Germany, stated in Newsweek, June 8, 1981, that as of Dec. 31, 1980, West Germany had paid to the State of Israel 63 billion DM, or $30 billion, and was still committed to pay a further $9.5 billion. In addition, German firms have been forced to pay Israel many more billions as reparations to Jewish "laborers", and to furnish many billions of dollars worth of electrical systems, telephone systems, and other technological gifts to Israel.

In contrast, after World War I, the Reparations Commission submitted to Germany a demand that $30 billion be paid, to be divided among all the nations which Germany had fought in that war. Of this demand, only a few million dollars was ever paid, yet the State of Israel has already exacted from West Germany more money than was asked by all the nations whom Germany fought in World War I. The East Democratic Republic of Germany has denied that Germany owes any reparations to the State of Israel, and has paid nothing, leaving the United States as the nation solely responsible for forcing West Germany to pay many billions to the State of Israel. The German government would never have paid this money without the force of the American occupying power, yet American taxpayers are told that we maintain a military presence in West Germany to oppose Russian aggression. The farcical nature of this explanation of our military collection agency is exposed when it is admitted that American forces in West Germany could only delay a Russian advance from two to four hours !

The payments which the American military has demanded that West Germany pay to Israel have contributed heavily to West Germany's economic problems, and are responsible for the growing anti-American feeling in Germany. Many Germans openly sneer at the "mongrel culture" of the United States and call us a "nation of mulattoes", due to the presence of many black troops occupying West Germany.

Because of the nature of the dictatorship maintained by the force of the American military occupying army, in which no German is allowed to question the Myth of the Holocaust, the German patriots believe the only way to expose this conspiracy on behalf of Israel is to sue the United States for the return of all the "Holocaust" payments to Israel, with interest. This demand will soon be brought before the World Court. Meanwhile, Americans must decide what action to take to salvage their collapsing economy from the demands made on it by the insatiable Israeli power. Only the complete exposure of the Holocaust hoax will free our government officials from their commitments to ever increasing payments to the State of Israel.The CDL Report

Published by the Christian Defense League

P.O. Box 493

Baton Rouge, Louisiana, 70821

Issue 40

November-December 1981

Lenke til kommentar

Holocaustdiskusjonen har dødd ut på dette forumet, nettop fordi din fløy ser ut til å ha gått tomme for argumenter

Nei det er ikke fordi vi har gått tomme for argumenter, men det er fordi det er for mange bevisstløse jødetilbedere her, som aldri vil godta beviser for noe annet enn det de selv tror på.

Alle argumenter og all dokumentasjon blir jo også bare oversett, og det er grenser for hvor mange ganger man gidder å komme med fornuftige argumenter som så blir oversett av motparten og ikke engang kommentert.

Så taktikken fra jødetilbedere er å overse all argumentasjon og all dokumentasjon, samtidig som man ikke argumenterer for noe selv, men driver med nedrakking og personangrep på debattmotstanderen til han blir lei.

Disse jødetilbederne er selvfølgelig ikke smart nok til å forstå at denne taktikken etter hvert blir avslørt, og vil bare i lenden føre til ytterligre oppvåkning og spredning av sannheten blant vanlige tenkende mennesker.

Og hvorfor angriper dere hele tiden meg istedenfor å kommentere mitt innlegg og evt argumentere mot det jeg skriver ?

Unnskyld meg men i løpet av kort tid har du beskyldt de som er uenige med deg for å være betalte agenter for jødene, jødetilbedere, jødenes lakeier og ellers dumme mennesker, så er du plutselig martyren som opplever personanngrep når bristene i logikken samt beskyldningene mot andre debatanter blir tatt opp. Det er jo fryktelig komisk og fortsetter i selvmotsigelsessporet dere etterhvert har blitt så kjente for.

Det samme kan sies om det å overse dokumentasjon. Jeg er sikker på at det er ganske mange som har fordypet seg i Holocaust nok her inne til at de gjerne plukker fra hverandre "dokumentasjonen" deres enda en gang. Men de aller fleste påstandene har, sdå vidt jeg kan se, blitt tilbakevist opptil flere ganger nå, og at du beskylder motparten for å bruke den taktikken dere selv er blitt kjent for tror jeg de fleste tilskuere vil oppleve som temmelig artig. Fortsatt artig å se hvordan standarden for beviser endrer seg etter saken. Fly som sprayer kjemikalier trenger ingen dokumentasjon, der er det "se på himmelen da" som gjelder. Veldig beskrivende. Og nei, jeg er hverken jøde, jødetilbeder eller jødeagent selv om jeg forstår at det er veldig komfortabelt synke inn i en slik forestillning når faktaene ikke strekker til.

• Liker 4
Lenke til kommentar

If the Jewish claim that they were the victims of a holocaust in Germany is true, then they were consumed entirely by fire. This Jewish claim is unacceptable because there were so many survivors.

Så langt (1. avsnitt) måtte jeg lese før det viste seg å være vrøvl fra ende til annen. Det har ikke slått deg at man kanskje ikke skal tolke ordet holocaust som at alle ble brent? Det har helt klart ikke slått Eustace Mullins, forfatteren av makkverket du siterte.

Jeg ser for øvrig at du fremdeles er ute av stand til å formulere en eneste egen tanke, men er nødt til å ty til ørkesløs YouTube spamming eller som i dette tilfellet kopiere inn et helt kapittel.

Jeg gir meg for i kveld. Vi har middagsgjester og jeg vil helst unngå å være alt for kvalm under middagen.

Endret av salvo
Lenke til kommentar

Du har gitt opp å diskutere med andre i så stor grad at du finner opp en dialog med deg selv?

Du misforstår igjen.

Det var et siste forsøk på å få deg til å begynne å tenke litt selv.

Det er enkelt å påstå at ingenting er skutt ned, men kan du peke på noen av argumentene du har fremmet? Gi en sidehenvisning f.eks.

Du kommer jo bare med påstander som du så mener vi skal ta som evige sannheter, hvorfor kan ikke jeg også gjøre det ?

Når du hverken ser eller forstår de argumentene jeg har fremmet til nå, så vil du uansett aldri se eller forstå noe som helst av argumenter.

Jeg tror som sagt ikke på deg. Jeg tror du snakker usant. Betrakt det som en hanske i fjeset og en utfordring. Jeg tror ikke du evner å plukke den opp.

Jeg tror ikke du har noe å komme med, rett og slett.

Meningen er ikke at du skal tro på det jeg sier, men at det jeg sier skal bevirke at du begynner å etterforske dette selv.

Jeg var en gang der du er nå.

Jeg forsvarte Israel og trodde blindt på det jødene sa og det jeg lærte i historietimene på skolen.

Men så kom jeg over noen som mente noe annet, og som kritiserte jødene, stilte spørsmål ved holocaust osv.

Først reagerte jeg som du gjør når noen kritiserte Israel eller stilte spørsmål ved holocaust, men så begynte jeg å etterforske dette selv. Og jeg har nå drevet på med det i noen år. Så jeg har så absolutt ganske mye kunnskap om dette.

Og jeg lyver ikke, for hvilen interesse skulle jeg ha av å lyve om dette, spesielt når mitt utgangspunkt var som kristen israelvenn og blind forsvarer av jødene ?

Det tok meg mange måneder bare for å klare å akseptere den informasjonen jeg nå har prøvd å dele med dere her på forumet.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg men i løpet av kort tid har du beskyldt de som er uenige med deg for å være betalte agenter for jødene, jødetilbedere, jødenes lakeier og ellers dumme mennesker, så er du plutselig martyren som opplever personanngrep når bristene i logikken samt beskyldningene mot andre debatanter blir tatt opp.

Jeg har ikke beskyldt noen her for å være jødenes lakeier osv. Men jeg har stilt spørsmål om dere muligens er det.

Jeg har imidlertid sagt at dere er jødetilbedere, og det er dere fordi dere i blind tro og uten å tenke sluker rått det jødene vil at dere skal tro på.

Jeg var en slik selv også en gang, men heldigvis begynte jeg å etterforske dette selv slik at jeg fikk avslørt jødenes løgner.

Og det med personangrep sier jeg ikke fordi jeg er eller vil være noen "martyr" Men fordi det er et faktum.

Jeg forstår egentlig også hvorfor dere gjør det.Og det er fordi dere har ikke annet en personangrep, hån og forsøk på latterliggjøring å stille opp med.

Og spesielt når det gjelder dette temaet , så vil moderatorene også la dere slippe unna med det fordi de selv tror blindt på denne historien om holocaust.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kommer jo bare med påstander som du så mener vi skal ta som evige sannheter, hvorfor kan ikke jeg også gjøre det ?

Når du hverken ser eller forstår de argumentene jeg har fremmet til nå, så vil du uansett aldri se eller forstå noe som helst av argumenter.

Jeg har ikke kommet med påstander som jeg mener noen skal ta som evige sannheter. Jeg har kommet med dokumenterbare opplysninger, og jeg har fremvist dokumentasjonen. Ingen trenger å tro på noe av det jeg sier bare fordi jeg sier det. De kan lese det jeg fremlegger. Det er derimot du som sier "jeg har sannheten", og forventer at man skal tro på det. Det holder ikke, når voksne diskuterer.

Vi har ellers aldri diskutert, så fremt du ikke var en av mange sock puppets i Holocausttråden, så hva vet du om min evne til å forstå dine argumenter? Det er dog en fin unnskyldning å ha; "Jeg har gode argumenter, men du vil ikke forstå dem, så jeg vil ikke legge dem fram." Innholdsløst kaller man slikt.

Jeg har bedt deg om å peke på dine kronargumenter, noe du er helt ute av stand til å gjøre. Den eneste grunnen er at de ikke tåler dagslys regner jeg med. Du klager hele tiden på personangrep, og vil man skal snakke om dine argumenter, men du har jo ingen. Jeg tar gjerne for meg dine argumenter. Å påstå at du ikke har noen, er ikke personagrep, uansett hvor mange knitrende martyrbål du spenner opp.

Meningen er ikke at du skal tro på det jeg sier, men at det jeg sier skal bevirke at du begynner å etterforske dette selv.

Jeg har satt meg rimelig ok inn i materien allerede, takk. I motsetning til deg har jeg lest begge sidene av argumentasjonen. Alt av benekterargumenter er tilbakevist for lengst. Intet nytt er lagt frem av noen av dere benektere her, over hundrevis av sider. Det er forutsigbart alt sammen.

Jeg var en gang der du er nå.

Jeg forsvarte Israel og trodde blindt på det jødene sa og det jeg lærte i historietimene på skolen.

Men så kom jeg over noen som mente noe annet, og som kritiserte jødene, stilte spørsmål ved holocaust osv.

Først reagerte jeg som du gjør når noen kritiserte Israel eller stilte spørsmål ved holocaust, men så begynte jeg å etterforske dette selv. Og jeg har nå drevet på med det i noen år. Så jeg har så absolutt ganske mye kunnskap om dette.

Hvor forsvarer jeg Israel? Det går som sagt an å ha to tanker i hodet på en gang. Det er du som putter folk og argumenter i bås, og lager stråmenn ut av dette. Dine kunnskaper som du har så mye av, har jeg fortsatt til gode å se. Igjen, kan du peke på noen fremlegninger? Eller forventer du at vi bare skal godta alt blindt fra den som har "sannheten"?

Dette med at "jeg var en gang der du er nå" er den svakeste hersketeknikken som fins, og jeg ser den hyppig fra konspirasjonsmiljøet, som om dere nå har sett lyset, og jeg ikke har det. Den brukes når man er absolutt helt tom og har intet mer å komme med. Vær litt original da.

Hvis du hadde vært der jeg er nå, ville du aldri rotet deg inn i villnisset av manglende logikk og koherens der du nå er. Du har /aldri/ vært der jeg er nå.

Endret av Bidalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er hva man på psykologi grunnfag kaller projisering. Slå det opp. Eller enda bedre, jeg kan gjøre det for deg:

http://no.wikipedia.org/wiki/Projisering

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection

Tips, det funker dårlig å påstå at andre driver med personagrep og hersketeknikker når du i neste setning bunter alle sammen som "jødetilbedere" og sier "selvfølgelig ikke smart nok."

Det hele blir noe gjennomsiktig og enkelt.

Lenke til kommentar

If the Jewish claim that they were the victims of a holocaust in Germany is true, then they were consumed entirely by fire. This Jewish claim is unacceptable because there were so many survivors.

Så langt (1. avsnitt) måtte jeg lese før det viste seg å være vrøvl fra ende til annen. Det har ikke slått deg at man kanskje ikke skal tolke ordet holocaust som at alle ble brent? Det har helt klart ikke slått Eustace Mullins, forfatteren av makkverket du siterte.

Jeg ser for øvrig at du fremdeles er ute av stand til å formulere en eneste egen tanke, men er nødt til å ty til ørkesløs YouTube spamming eller som i dette tilfellet kopiere inn et helt kapittel.

Jeg gir meg for i kveld. Vi har middagsgjester og jeg vil helst unngå å være alt for kvalm under middagen.

Dette er ikke "vrøvl" Jeg har lest det samme fa andre kilder flere ganger.

Men for deg er det selvsagt ikke godt nok,dette er jo noe du er uenig i og som jødene ikke har godkjent.

Og det er nok for deg til å "forstå " at alt er bare oppspinn. Når skal du forresten begynne å tenke selv ? Har du noen planer i den retning ?

Jødene valgte ordet holocaust nettopp pga betydningen, slik at det skulle høres mest mulig grusomt ut.

Da burde man vel kanskje kunne regne med at det var slik de påsto, men også her ble de tatt i løgn.

Jeg er også så pass opp i årene at jeg husker tiden før dette ordet holocaust ble oppfunnet som betegnelse på de påståtte drapene. Og på den tiden var det heller ikke noe snakk om 6 millioner jøder som ble gasset ihjel i gasskammre.

Dette med 6 mill døde i gasskamre ble tilføyd senere, og så vidt jeg har forstått, også skrevet ned de nyere i historiebøkene i skolen.

Så jødene hadde tydeligvis store problemer med å bestemme seg om de ble gasset eller brent. Men de endte vel opp med at de ble både gasset og brent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...