Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?


Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

  1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

    • Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

    • Ja
      298
    • Nei
      32
    • Ingen formening/Vet ikke
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

    • Ja
      215
    • Nei
      90
    • Ingen formening/Vet ikke
      47


Anbefalte innlegg

 

Det er fordi dere har glemt hvordan det er å tenke selv.

Dere har jo også lært "kildekritikk" på skolen, og denne "kildekritikken" betyr i praksis at bare informasjon fra statlig offisiell media er tillatt.

Og bare websider som er godkjent av staten er tillatt.

 

Det du skriver her er jo, som Kåre Willoch av og til uttrykker det "I alle fall et utgangspunkt for en diskusjon."

 

Siden Holocaust som sådan ikke er tema i denne tråden, kan du jo forsøke å backe opp dine store ord, ta din kritiske sans og dine gode kilder og avlegge denne tråden et besøk:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1310296

 

Jeg tar gjerne en diskusjon der om hvilke kilder som holder mest vann, om de er mine "statlige godkjente" eller dine. Les gjerne tråden først, så vi slipper å gjenta oss selv så mye.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han dummer seg ikke ut.

 

Jo, i aller høyeste grad! Det er en grunn til at store deler av verden fordømme ruttalelsene hans og at flere representanter alltid forlater salen når Ahmadinejad taler i FN.

 

Det er bare de dumme blant oss som mener at han dummer seg ut.

 

Generaliserende og håpløs nuttalelse.

 

Vi som er smarte nok til å tenke selv vi vet at han langt fra dummer seg ut når han sier at holocaust aldri skjedde.

For det er ganske enkelt sannheten, og ingen vil noensinne dumme seg ut ved å si sannheten.

 

Dere har ikke klart å komme opp med noe som helst av bevis. hverken i denne eller andre tråder.

 

Jeg har heller aldri sagt at alle jøder er zionister. Og med lakeier og nikkedukker så mener jeg i første rekke de ikke-jødene som hjelper dem med å gjennomføre sin agenda.

 

Du sier jo 95% +. Og du snakket om jøder i Oslo da jeg kommenterte.

Lenke til kommentar

Alle som benekter holocaust burde straffes med døden!

 

Tviler på at du ser seriøs her, men det kommer uansett en interessang ting av innlegget ditt. Du skriver "Alle som benekter holocaust burde straffes med døden", ikke "Alle som benekter folkemord burde straffes med døden". Og det er forståelig ettersom det er nettopp benektelse av holocaust tråden dreier seg om. Men det var også det Ahmadinejad gjorde. Han benektet holocaust, ikke et annet folkemord. Forståelig med take på at det er Israel han er ute etter, men det er uansett verdt å merke seg at holocaust får overdrevent mye oppmerksomhet i forhold til andre folkemord. Ved mindre man da alt har merket seg det...

Lenke til kommentar

Alle som benekter holocaust burde straffes med døden!

 

Og hvorfor mener du det ?

 

Andre historiske hendelser er til tider etterforsket på nytt for å undersøke om det virkelig er slik vi først trodde det var. Hvorfor skal det da være forbudt å etterforske om holocaust skjedde eller ikke ?

 

 

Det er fordi dere har glemt hvordan det er å tenke selv.

Dere har jo også lært "kildekritikk" på skolen, og denne "kildekritikken" betyr i praksis at bare informasjon fra statlig offisiell media er tillatt.

Og bare websider som er godkjent av staten er tillatt.

 

Det du skriver her er jo, som Kåre Willoch av og til uttrykker det "I alle fall et utgangspunkt for en diskusjon."

 

Siden Holocaust som sådan ikke er tema i denne tråden, kan du jo forsøke å backe opp dine store ord, ta din kritiske sans og dine gode kilder og avlegge denne tråden et besøk:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1310296

 

Jeg tar gjerne en diskusjon der om hvilke kilder som holder mest vann, om de er mine "statlige godkjente" eller dine. Les gjerne tråden først, så vi slipper å gjenta oss selv så mye.

 

Du bryr deg jo ikke om den dokumentasjonen som allerede er i den tråden, hvilken grunn har jeg da for å tro at du vil bry deg med det jeg ellers måtte legge ut ?

 

Dere blinde jødetilbedere vil uansett ikke tro på noe annet enn statlig propaganda som zionistjødene har kontrollert og godkjent.

 

Det er ikke vits å kaste perler for svin. For når det gjelder jøder så er dere totalt bevisstløs og hinsides all fornuft.

 

Jeg har flere ganger gjengitt og lagt ut linker til vers i den babylonske Talmud og utdrag av talmud.

Men dere vil hverken se eller forstå, det virker som om dere tror jeg har skrevet disse versene i talmud selv, og samme med dokumentasjonen jeg har lagt fram som viser at holocaust aldri skjedde.

 

Mot slik uforstand hjelper ingenting, og det er totalt borkastet av meg å bruke mer tid på denne diskusjonen.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

 

Du bryr deg jo ikke om den dokumentasjonen som allerede er i den tråden, hvilken grunn har jeg da for å tro at du vil bry deg med det jeg ellers måtte legge ut ?

 

Hvilken dokumentasjon er lagt frem fra benektergjengen som har tålt det aller minste kritiske blikk? Fortell meg.

 

 

Dere blinde jødetilbedere vil uansett ikke tro på noe annet enn statlig propaganda som zionistjødene har kontrollert og godkjent.

 

Det er ikke vits å kaste perler for svin. For når det gjelder jøder så er dere totalt bevisstløs og hinsides all fornuft.

 

Litt antisemittisme for å bekrefte fordommene.

 

Mot slik uforstand hjelper ingenting, og det er totalt borkastet av meg å bruke mer tid på denne diskusjonen.

 

And another one bites the dust. Går fortere og fortere hver gang, siden dere innser at dere ikke noe å fare med. Helt greit for meg. Dere er tøffe i kjeften, men når det gjelder å komme med noe for å backe opp brungørra, så feiger dere unna og forsvinner inn under kommoden igjen.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han dummer seg ikke ut.

 

Jo, i aller høyeste grad! Det er en grunn til at store deler av verden fordømme ruttalelsene hans og at flere representanter alltid forlater salen når Ahmadinejad taler i FN.

 

Det er bare de dumme blant oss som mener at han dummer seg ut.

 

Generaliserende og håpløs nuttalelse.

 

Vi som er smarte nok til å tenke selv vi vet at han langt fra dummer seg ut når han sier at holocaust aldri skjedde.

For det er ganske enkelt sannheten, og ingen vil noensinne dumme seg ut ved å si sannheten.

 

Dere har ikke klart å komme opp med noe som helst av bevis. hverken i denne eller andre tråder.

 

Jeg har heller aldri sagt at alle jøder er zionister. Og med lakeier og nikkedukker så mener jeg i første rekke de ikke-jødene som hjelper dem med å gjennomføre sin agenda.

 

Du sier jo 95% +. Og du snakket om jøder i Oslo da jeg kommenterte.

 

 

Nei Ahmadinejad dummer seg ikke ut når han benekter dette såkalte holocaust.

For det skjedde aldri, og det vet disse mafiabossene i FN.

 

FN er opprettet, styrt og ledet av zionistjøder. Og når de går ut og nekter å høre på ham så setter de presedens, og viser alle de bevisstløse goyim rundt om i verden hva de skal gjøre når noen nevner holocaust.

Å påpeke at det er de dumme blant oss som biter på dette, er ikke å generalisere, det er sannheten.

 

Når det gjelder bevis for at holocaust aldri skjedde, så har både jeg og andre her komme med utallige bevis og bøttevis med dokumentasjon.

Men dere blinde jødetilbedere kan ikke se og ikke forstå. Om jeg viste dere bildet av en spade og sier se dette er en spade, så ville dere likevel ikke se eller forstå at det er en spade før det kommer en jøde og sier at det er en spade.

Men hvis denne jøden sier at spaden er et maskingevær og ikke en spade, ja så vil dere tro at det er et maskingever, helt til en jøde evt kommer og forteller dere at han har ombestemt seg og at det likevel er en spade.

 

Og hva har dere jødetilbedere lagt ut av beviser ?

Bilder av jøder med jødestjerne beviser ingenting, heller ikke bilder av tyske soldater eller bilder av likhauger.

Arrangerte bider med hender hengende ut av ovner beviser heller ingenting annet enn at bildet er arrangert for å lure naive uintelligente goyim.

Dette kan nok betegnes som "beviser" for dumme og naive goyim men for oppegående intelligente mennesker så holder ikke dette.

 

Å gå med på dine kveruleringer om jødene og hvem som er hva og hvor, det gidder jeg ikke. Dette er tydeligvis stoff du kan kverulere rundt nærmest i det uendelige for å avlede oppmeksomheten.

 

Alle som benekter holocaust burde straffes med døden!

 

Tviler på at du ser seriøs her, men det kommer uansett en interessang ting av innlegget ditt. Du skriver "Alle som benekter holocaust burde straffes med døden", ikke "Alle som benekter folkemord burde straffes med døden". Og det er forståelig ettersom det er nettopp benektelse av holocaust tråden dreier seg om. Men det var også det Ahmadinejad gjorde. Han benektet holocaust, ikke et annet folkemord. Forståelig med take på at det er Israel han er ute etter, men det er uansett verdt å merke seg at holocaust får overdrevent mye oppmerksomhet i forhold til andre folkemord. Ved mindre man da alt har merket seg det...

 

Holocaust var ikke noe folkemord. Holocaust er en oppdiktet historie, en løgn og en svindel, som zionistjødene har brukt for å fiske støtte for sitt eget land, til å berike seg selv og til å bringe de dumme goyim til taushet slik at de ikke skal kritisere de jødiske "gudene" for mye, men heller falle ned på kne for å tilbe dem.

Endret av Simon Aldra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Holocaust var ikke noe folkemord. Holocaust er en oppdiktet historie, en løgn og en svindel, som zionistjødene har brukt for å fiske støtte for sitt eget land, til å berike seg selv og til å bringe de dumme goyim til taushet slik at de ikke skal kritisere de jødiske "gudene" for mye, men heller falle ned på kne for å tilbe dem.

 

Full av adjektiver, tom for fakta. Som benektere flest.

Har du en henvisning til den bøtta med dokumentasjon du visstnok har lagt frem?

 

Og hva har dere jødetilbedere lagt ut av beviser ?

Bilder av jøder med jødestjerne beviser ingenting, heller ikke bilder av tyske soldater eller bilder av likhauger.

Arrangerte bider med hender hengende ut av ovner beviser heller ingenting annet enn at bildet er arrangert for å lure naive uintelligente goyim.

 

Argument fra egen ignoranse. Du virker å være uvitende om saksområdet du uttaler deg så bombastisk om. Din indre Dunning-Kruger er sterk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Du bryr deg jo ikke om den dokumentasjonen som allerede er i den tråden, hvilken grunn har jeg da for å tro at du vil bry deg med det jeg ellers måtte legge ut ?

 

Hvilken dokumentasjon er lagt frem fra benektergjengen som har tålt det aller minste kritiske blikk? Fortell meg.

 

 

Dere blinde jødetilbedere vil uansett ikke tro på noe annet enn statlig propaganda som zionistjødene har kontrollert og godkjent.

 

Det er ikke vits å kaste perler for svin. For når det gjelder jøder så er dere totalt bevisstløs og hinsides all fornuft.

 

Litt antisemittisme for å bekrefte fordommene.

 

Mot slik uforstand hjelper ingenting, og det er totalt borkastet av meg å bruke mer tid på denne diskusjonen.

 

And another one bites the dust. Går fortere og fortere hver gang, siden dere innser at dere ikke noe å fare med. Helt greit for meg. Dere er tøffe i kjeften, men når det gjelder å komme med noe for å backe opp brungørra, så feiger dere unna og forsvinner inn under kommoden igjen.

 

Det var dere jeg mente som er totalt bevisstløs og hinsides all fornuft og ikke jødene.

 

Forøvrig er det ikke noen "antisemittisme" å kritisere jødene eller gjøre oppmerksom på at historien om holocaust er en løgn.

 

Zionistjødene er heller ikke semitter, de er svindlere og ikke engang jøder i ordets rette betydning.

Så de kan uansett ikke beskylde noen for "antisemittisme"

 

Ellers gidder jeg ikke kommentere noe her, for det du skriver er bare svada, tull og tøys og ville provokasjoner.

Det er jo også mulig du er en av dem som jødene har sendt ut for å drive brannslukking, og for å forsvare løgnene deres.

 

Alt vil bli avslørt uansett, og når den tid kommer så må jødene stå til ansvar for sine mange ugjerninger.

Og de som støter jødene må også stå til ansvar for det de har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo fortere det blir avslørt som den svindelen det er jo bedre. Jødenes Talmud forteller dem at de skal lyge, drepe og svindle goyim og søke denne verdens (midlertidige) gleder.

 

De har masse penger investert i denne svindelen og har sine fotsoldater her på diskusjon.no og andre steder i det norske samfunnet for å forsikre at svindelen får pågå og at massene forblir i søvn. Jeg kan ikke se for meg noe mere laverestående eksistens enn å leve av å lyge.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det var dere jeg mente som er totalt bevisstløs og hinsides all fornuft og ikke jødene.

 

Ellers gidder jeg ikke kommentere noe her, for det du skriver er bare svada, tull og tøys og ville provokasjoner.

Det er jo også mulig du er en av dem som jødene har sendt ut for å drive brannslukking, og for å forsvare løgnene deres.

 

 

En benekters siste utvei er å påstå at de som faktisk forventer litt logikk er betalt av en eller annen Jødisk tjeneste. Det er absolutt siste utvei, når ens totale mangel på argumenter er påpekt og man sitter der avkledd. Det skjer gang etter gang. Jeg tror faktisk samtlige benektere her på diskusjon.no har beskyldt meg for det.

 

Hvis du ikke har noe, hvis det eneste du har er rasismen din(et begrep jeg ikke slenger lett rundt meg), så si det da. Bare innrøm at det eneste du har er brunsvidd ideologi.

 

Eller vent, det var akkurat det du gjorde. Du er ikke en gang i stand til å peke på den dokumentasjonen du så bråkjekt hevdet at du hadde. Du vet alt er tilbakevist allerede. Enkelt.

 

Du har /ingenting./ Ikke du heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei Ahmadinejad dummer seg ikke ut når han benekter dette såkalte holocaust.

For det skjedde aldri, og det vet disse mafiabossene i FN.

 

Dette er bare useriøst! Først kaller du det "jødemafia" og nå sier du at alle lederne i FN er mafiabosser. Foresten, hvem sikter du egentlig til? Generalsekretæren som er FNs leder? Ledrne av de faste medlemslandene i Sikkerhetsrådet? Eller noen andre?

 

FN er opprettet, styrt og ledet av zionistjøder. Og når de går ut og nekter å høre på ham så setter de presedens, og viser alle de bevisstløse goyim rundt om i verden hva de skal gjøre når noen nevner holocaust.

Å påpeke at det er de dumme blant oss som biter på dette, er ikke å generalisere, det er sannheten.

 

FN består av alle suverene stater i verden med unntak av Vatikanstaten som kun har status som observatører. Den samme statusen har Den palestinske selvstyremyndigheten. Og hverken Russland eller Kina som er blant de faste medlemmene står på Israels side. Så hvordan vil du ha det til at FN er opprettet og styrt av sionistjøder?

 

Og jo, å kalle folk dumme er generaliserende og dessuten ekstremt barnslig!

 

Når det gjelder bevis for at holocaust aldri skjedde, så har både jeg og andre her komme med utallige bevis og bøttevis med dokumentasjon.

Men dere blinde jødetilbedere kan ikke se og ikke forstå. Om jeg viste dere bildet av en spade og sier se dette er en spade, så ville dere likevel ikke se eller forstå at det er en spade før det kommer en jøde og sier at det er en spade.

Men hvis denne jøden sier at spaden er et maskingevær og ikke en spade, ja så vil dere tro at det er et maskingever, helt til en jøde evt kommer og forteller dere at han har ombestemt seg og at det likevel er en spade.

 

"Blinde jødetilbedre"... Er du klar over hvor idiotisk dette og resten av avsnittet ditt er? Forventer du å bli tatt seriøst ved slike skriverier? det er den samme typen argumentasjon Ahmadinejad bruker og nettopp det samme som skjer med ham, at han ikke blir tatt seriøst! Folk forlater rommet når han snakker om han blir en ten fordømt eller latterliggjort i alle medier. Har du prøvd å tenke deg grunnen?

 

Og hva har dere jødetilbedere lagt ut av beviser ?

Bilder av jøder med jødestjerne beviser ingenting, heller ikke bilder av tyske soldater eller bilder av likhauger.

Arrangerte bider med hender hengende ut av ovner beviser heller ingenting annet enn at bildet er arrangert for å lure naive uintelligente goyim.

Dette kan nok betegnes som "beviser" for dumme og naive goyim men for oppegående intelligente mennesker så holder ikke dette.

 

Her kommer du igjen med idiotiske utsagn som "jødetilbedere"... Og akkurat det samme kan slå tilbake på deg! Bildene du og andre har kommet med kan være organiserte og planlagte. det samme kan all dokumentasjonen deres være. Ser du ikke dette?

 

Dere har fått filmer, artikkler og bilder og jeg selv har henvist flere ganger til en bok som ingen har giddet å kommentere. Hvordan tror du at deres anti-dokumentasjon skal bli sett på når dere bare fnyser av alt annet?

 

Å gå med på dine kveruleringer om jødene og hvem som er hva og hvor, det gidder jeg ikke. Dette er tydeligvis stoff du kan kverulere rundt nærmest i det uendelige for å avlede oppmeksomheten.

 

Etter alt du har skrevet så begynner du å beskylde meg for å kverrulere... meget sakelig og imøtekommende... Hva er det egentlig du vil oppnå?

 

Holocaust var ikke noe folkemord. Holocaust er en oppdiktet historie, en løgn og en svindel, som zionistjødene har brukt for å fiske støtte for sitt eget land, til å berike seg selv og til å bringe de dumme goyim til taushet slik at de ikke skal kritisere de jødiske "gudene" for mye, men heller falle ned på kne for å tilbe dem.

 

Et latterlig avsnitt! Du angler alle former for argumentasjon og kilder. Særlig sakelig uttrykker du deg helelr ikke...

 

PS: Hvem tilber jødene i dag? Hadde det ikke vært for beskyttelsen fra USA hadde Israel måttet svare for handlingene sin for lengst! At Israel i det hele tatt ikke er kastet ut av alle de okkuperte områdene, har hauevis av sanksjoner mot seg og at ikke flesteparten av lederne der er stilt for den internasjonale krigsforbryterdomstolen er ene og alene takket være USA! Alle andre har fordømt Israel flere ganger! Selv USA har fått nok av mye av Israels oppførsel i det siste!

 

I tillegg burde du lese litt i tråder som omhandler Israel-Palestina så vil du innse hvor håpløse dine beskyldninger om "jødetilbedre" er!

Lenke til kommentar

Jo fortere det blir avslørt som den svindelen det er jo bedre. Jødenes Talmud forteller dem at de skal lyge, drepe og svindle goyim og søke denne verdens (midlertidige) gleder.

 

De har masse penger investert i denne svindelen og har sine fotsoldater her på diskusjon.no og andre steder i det norske samfunnet for å forsikre at svindelen får pågå og at massene forblir i søvn. Jeg kan ikke se for meg noe mere laverestående eksistens enn å leve av å lyge.

 

Seriøst, Norge er et av de minst israel-vennelige landene i verden. Norge var det eneste landet som anerkjente den palestinske samlingsregjeringen med Hamas og det eneste som har holdt kontakt med Hamas. Israel anser Norge for å være en antisemittisk nasjon!

 

Nå er det heller ikke alle jøder som støtter Staten Israel eller som er sionister. Ikke alle definerer seg som jøder engang. bare se på Mordechai Vanunu.

 

Så å si at dette er noe jøder sammlet står bak blir feil.

Lenke til kommentar

Vanunu, ja. Jeg vet jødestyrte Sverige nektet ham asyl der. Har "uavhengige" og "Israel-uvennlige" Norge løftet så mye som en lillefinger for å hjelpe Vanunu? Har Vanunu blitt intervjuet på norsk TV eller i en norsk avis? Har Stoltenberg holdt en tale der han fordømmer Israels brudd på FNs konvensjoner og ulovlige anskaffelse av atomvåpen? Har Norge truet med økonomisk boikott av Israel?

 

Du må gjerne informere meg om disse tingene, Glimti. Du som er så sikker på at Norge ikke er særlig Israel-vennlig.

 

Forresten, en gruppe norske advokater prøvde å få den norske regjeringen til å gjøre noe for Vanunu: http://en.wikipedia.org/wiki/Mordechai_Vanunu

 

Er ikke helt sikker, men det virker som han fremdeles sitter i en slags husarrest i Israel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle Norge tilby ham plass når han aldri vil kunne få forlate Israel uansett? Hvordan skulle han kunne komme til Norge? Vet ikke noe om saken, men antar at det veier sterkt når Norge ikke kommer med noe tilbud.

 

Når det gjelder atomvåpnene er ikke Israel medlem av Ikkesprednings-avtalen så dermed er ikke atomvåpnene deres ulovelige.

 

Hvordan vil du underbygge at Sverige er jødestyrt?

 

Ja, Norge er ikke Israel-vennelig. Det ville blitt det med FRP som bla. ønsker å flytte ambassaden til Jerusalem.

 

Men uansett, det er forskjell på å fordømme Israels handlinger og på å fornekte holocaust så det blir utenfor tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...