Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?

Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

• Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

• Ja
      298
    • Nei
      32
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

• Ja
      215
    • Nei
      90
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, Shills blir sendt ut fra en av synagogene i forsøk på å degenerere debatten. Dette foregår innen andre områder og debatter i dagens Norge også. Et forsøk på å male de som har avslørt denne veldige svindelen som irrasjonelle.

Om jeg var moderator her så hadde jeg utestengt alle som hadde bare en liten eim av kosher.

Lenke til kommentar

Holocaust-benektere: Dere er latterlige.

Tror dere virkelig 10-15 millioner jøder klarte å lure hele verden til å tro at 6 millioner av dem ble drept av naziene under krigen - UTEN BEVIS? Hvor lettlurte er vi? Selv HVIS det ikke er tilstrekkelig bevis, HVORDAN har det seg at hele verden tror på det? Hvorfor tilstod så mange av tyskerne? Hvorfor begikk flere av dem selvmord etter krigen hvis de trodde de var uskyldige? I rettsakene mot noen av naziene ble det spilt av filmer av jødene måkt rundt av bulldosere i utryddningsleirene. Ingen protesterte mot at dette var falskt materiale!

http://www.youtube.com/watch?v=bsmA97aq9EY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=MWJyjAYyF8E&NR=1

• Liker 1
Lenke til kommentar

De jødene som ble "drept" bosatte seg i okkuperte Palestina og fikk etterhvert pensjon som "overlevere".

Det er forklaringen på hvorfor de "forsvant".

Artig at du skulle nevne bulldozere forresten, det er jo atter et bevis som for lengst har blitt tilbakevist da det var en britisk bulldoser som utførte arbeidet og det etter krigen.

Kanskje noen kan finne frem det videoklippet for det er jo et kjempegodt eksempel på den manipulasjon hele denne farsen er.

Lenke til kommentar

De jødene som ble "drept" bosatte seg i okkuperte Palestina og fikk etterhvert pensjon som "overlevere".

Artig at du skulle nevne bulldozere forresten, det er jo atter et bevis som for lengst har blitt tilbakevist da det var en britisk bulldoser som utførte arbeidet og det etter krigen.

Kanskje noen kan finne frem det videoklippet for det er jo et kjempegodt eksempel på den manipulasjon hele denne farsen er.

Vel, det ser ikke ut til å stemme. Kan ikke se noe folketall hopp på 6 millioner her (http://israelipalestinian.procon.org/view.resource.php?resourceID=000636).

Har du noe kilder på dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den "hemmeligheten" er jo "avslørt" for lenge siden !! Hvis alle de "drepte" jødene viste seg å være i palestina, ville holocaust vært avslørt! Tull og tøys.

So what om det var briter som utførte arbeidet? Det var fortsatt mange lass med utsultede, døde jøder. Får fortsatt frysninger av å se det.

Endret av Ahava
Lenke til kommentar

Mye rart her gitt.

Engelskmennene graver opp tyfusofre og flytter rundt på de med bulldoser - og dette er tyskernes feil?

Man forundrer seg over at tyskere tok livet av seg ved krigens slutt? De som ikke de allierte selv massakrerte eller sultet ihjel, altså.

Man stoler på vitnemål fra torturerte tyskere?

Man gråter over jøder som dør men ofrer ikke en kalori på de mange millioner tyskere som døde?

Tyskerne har vi t.o.m. beviser for at døde.

massacre_of_germans.jpg

dresden-pile-of-bodies.jpg

Ja, og så har vi disse Mengele-historiene. Mengele må ha vært krigens travleste mann. Alle jødene møtte jo han og han gjorde eksperimenter med de.

Og så har vi dette med de mange millionene jøder som forsvant. Eller gjorde de det? Om jødene i utgangspunktet ikke eksisterte så kunne de vel heller ikke gasses og forsvinne. Folketellingene viser så vidt jeg vet (har ikke sett de fra 1942-1949) ingenting spesielt heller. Tenk også på at jødene ble spredt rundt hele verden, vel - mesteparten dro til USA. Og mange skiftet navn og kalte seg kanskje ikke "jøder" lenger.

Husk at en folkeopptelling av jøder går på dette med religion. Hvordan teller du en jøde som har blitt ateist eller kristen?

jews4.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Beena

Det er det rareste jeg har lest på lenge. For all del - bare fortsett. Men jeg forstår ikke bæret av hva du snakker om. Kanskje du kunne si noe om Holocaust?

Som jeg har skrevet i tidliger innlegg så er det folk sin egen feil at de havnet i konsentrasjons leir.

De som ble henrettet er folk som har satt seg til motverge,det er likt for alle uansett alder,tro og livsyn.

De personene som er avbildet her i denne tråden har tydligvis gjort motstand på en eller annen måte. Så bildene i seg selv er ekte men ikke forklaringen omkring selve hendelsen.

Lenke til kommentar

Problemet ditt er at du er så ekstremt uintelligent og trangsynt at et forsøk på å forklare deg det vil føre til flere uker med smertefull debatt på dette forumet.

Her må da en moderator komme på banen.

Forøvrig så er dette et klassisk eksempel på hva debatten utvikler seg til når de troende vet at de ikke har noe skyts lengere. Det er i min bok det samme som å vedgå nederlaget.

Hva skal man gjøre da, hvis debattanter ikke forstår hva en skriver?

Dere illustrerer forresten hvor grovt dere misforstår meg - jeg er ikke på den ene eller andre siden, jeg er bare en tilskuer på sidelinjen som har sett seg lei av ukvalifisert synsing. Det finnes over alt i samfunnet, og jeg klarer snart ikke mer av det. Som sagt, å diskutere dette så detaljert som dere ønsker å gjøre er for arbeidskrevende for meg.

Jeg har altså ikke gått tom for "skyts", men jeg er tvunget til å gjenta det om og om igjen i håp om at dere skjønner. Nå har jeg innsett at det aldri vil skje. Dere må gjerne fortsette med debatten, men deres metoder og evne er ikke god nok til å oppnå noe. Vær derfor litt forsiktige når dere uttaler dere om funnene fra deres undersøkelser og debatter.

Lenke til kommentar

Dere illustrerer forresten hvor grovt dere misforstår meg - jeg er ikke på den ene eller andre siden, jeg er bare en tilskuer på sidelinjen som har sett seg lei av ukvalifisert synsing. Det finnes over alt i samfunnet, og jeg klarer snart ikke mer av det. Som sagt, å diskutere dette så detaljert som dere ønsker å gjøre er for arbeidskrevende for meg.

Så du sier du har tatt rollen som trådtroll da eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du sier du har tatt rollen som trådtroll da eller?

Hvor tar du det fra?

Er det trolling å sette fokus på kildekritikk, rasjonalitet, uavhengighet, ydmykhet, osv? På tross av mine forsøk kan dere ikke kureres for arrogansen dere lider av. Det er bare å fortsette med debatten, men ikke forvent å bli tatt seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor tar du det fra?

Er det trolling å sette fokus på kildekritikk, rasjonalitet, uavhengighet, ydmykhet, osv? På tross av mine forsøk kan dere ikke kureres for arrogansen dere lider av. Det er bare å fortsette med debatten, men ikke forvent å bli tatt seriøst.

Hvor jeg har det fra?? Fra ditt innlegg som jeg siterte vel...

Jeg er muligens uintelligent, men at noen er så naive å svelger alt som er skolepensum så er det vel ikke bare meg som har ting å jobbe med?

Et eksempel til ettertanke:

Jeg leste en del om vikinger og slikt når jeg gikk på skolen og konkluderte på bakgrunn av alt det jeg da hadde lest at det var Leif Eiriksson som oppdaget Amerika.

Jeg fikk syyykt mye kjeft for min påstand og strøk omtrent i historie fordi læreren hadde en annen oppfatning.

Det er ikke så mange årene siden dette ble allment akseptert.

Jeg kunne ikke bevise noe selvfølgelig, men påpekte en rekke indisier som sammen dannet et klart bilde.

For å dra oss inn på saken omkring Holocaust igjen så skjønner jeg godt at folk aksepterer denne som en sannhet om de kun ser brøkdeler av saken.

Men det er en rekke indisier her også som sammen danner et klart bilde av hva som faktisk har skjedd og ikke skjedd.

Og når selv ikke spesialister innen dette feltet kan dokumentere at det har skjedd, hvorfor krever du at vi skal dokumentere at det ikke har skjedd?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hmmm.... er det flere enn meg som legger merke til at de troende faktisk ikke har presentert noe som helst av substans til forsvar for Holocaust-historien?

La oss spørre oss hvorfor:

A. De har ingen interesse av det?

B. De er for dumme?

C. Det er vi som er for dumme; vi burde vite bedre enn å stille spørsmål ved en hendelse som alle vet skjedde.

Slik som at Columbus oppdaget Amerika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...