Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?

Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

• Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

• Ja
      298
    • Nei
      32
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

• Ja
      215
    • Nei
      90
      47

Anbefalte innlegg

[...]

Jeg har sagt det til deg før, og jeg sier det igjen...

Hold den religions læren din utenfor når vi diskuterer ting som angår vår virkelige verden. Tro kan du drive med i kirken din.

Gud, satan, Jesus og hele konseptet er jo et resultat av en jødisk lære og like fremmed for oss som Islam. Det er en del av en pakkeløsning som er avhengig av å inneholde begge sidene for å ha et fundament.

At du ikke klarer å se hvor ufattelig tåpelig det greiene der faktisk er forteller litt om din evne til å skille på mytologi (myter) og virkelighet.

På den ene siden så anklager du disse som støtte Holocaust for å være synsere og blinde hjernevaskede folk uten evne til å se det åpenbare, mens du selv dilter etter med bibelen som rettesnor..

Jeg blir rett og slett forbanna hver gang du begynner...

Sånne ekstremister som deg er en av hovedgrunnene til at jeg ikke gidder å besøke den delen av forumet lenger, for det nytter ikke å snakke med dere.

Huh?? Jøsses... det er jo nøyaktig hva du sier om diverse andre i denne tråden..

Du er ikke det granne bedre enn dem vet du, bare på et annet område..

Vi kommer ikke utenom dette uansett, fordi jødene tror, og handler deretter. Det er derfor de har vist seg samvittighetsløse nok til å dikte opp en slik historie som holocaust.

For det var flere hensikter bak denne historien, og alle er onde og mørke.

En av dem kan nevnes med tre bokstaver, nemlig NWO.

Vi kan diskutere alt dette til vil blir grønne i trynet, men er vi ikke villig til å diskutere jødenes lære og de onde åndelige kreftene som de tror på og som ligger bak og inspirerer dem, så vil vi aldri kunne forstå hvordan de kunne være istand til å dikte opp en slik svindelhistorie som holocaust for å få sympati, mens de ikke engang nevner de grusomme folkemordene de selv har utført, samt det de er i gang med nå i midtøsten og også de folkemordene de har planlagt i fremtiden.

Heller ikke det svikefull arbeidet bak kulissene for å innføre en ny verdensorden med seg selv som herskere vil de nevne, for dette var jo en av hensiktene med å dikte opp denne løgnhistorien om holocaust.

Da goldman-sachs ble tatt for svindel i fjor sa sjefen for goldman-sachs til sitt forsvar at de gjorde "guds arbeid" og dermed mente han liksom at alt var i orden og at de hadde lov til å svindle og bedra til egen fordel. Jødene tror jo de er "guds utvalgte folk" og har lov til alt for å svindle og bedra oss til egen fordel.

Om vi forstår de åndelige kreftene som ligger bak jødenes handlinger og som de tror på, så vil vi også lettere kunne forstå at "holocaust" er en løgn, hvorfor de diktet opp denne historien og også sammenhengen med ting som jødene driver med i dag. Og vi vil også forstå helt klart hvorfor de legger så mye vekt på det gale de mener skjedde med dem, mens de fremstiller seg selv som engler som aldri har gjort noe galt, og slett ikke nevner de folkemordene de selv har utført og provosert frem ved å bruke andre naive og uvitende ofre.

Det de driver med i dag i midtøsten, forsøkes også kamuflert og bortforklart ved å minne oss om dette "holocaust" som de mener de ble utsatt for.

Vi kommer ikke utenom det åndelige og religiøse her om vi skal få dypere forståelse av løgnen om holocaust og jødenes oppførsel både før og etter.

Så du får bare bli "forbanna" Det er uansett ikke min lære jeg snakker om, men de jødene tror på. Og disse tingene er virkelighet uansett om du tror det eller ikke.

Hverken Gud, Jesus eller satan er er produkt av jødisk tro, men jødenes tro er inspirert av satan og et produkt av at satan er deres gud.

Den virkelige Gud, eller Jesus har ingenting med jødisk tro å gjøre, bortsett fra at i jødenes lære så er Jesus demonisert på det verste.

Omtrent slik jødene i dag demoniserer tyskere, hvite europeere, og ikke minst kristne.

Så disse åndelige kreftene eksisterer, og de påvirker og langt på vei leder våre handlinger.

Disse åndelige kreftene er ingen "myte" Og det handler heller ikke om å være hjernevasket, det handler om å se og forstå at disse kreftene er der og påvirker oss alle.

Men nå må du ikke misforstå, for vi har likevel fullt ansvar for våre handlinger, og fri vilje til å velge selv.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dux ducis: En ting jeg virkelig er lei av er å høre om hvor ukvalifisert vi alle her er. Ja, ingen her er nok eksperter på verken holocaust eller gasskammer, men sånn er det over hele forumet. Man kunne vel like greit lagt ned hele "Politikk og samfunn" kategorien siden det faktisk er veldig få som er eksperter på det de diskuterer her.

Men nå er dette et diskusjonsforum, og det er ikke akkurat slik av holocaust skeptikere/benektere ikke har lagt fram sine bevis her i tråden. Da er det opptil deg å enten komme med motargumenter/motbeviser, ikke å avfeie alt fordi du mener vi umulig kan ha peiling.

Siden du mener holocaust må ha funnet plass da det er så veldokumentert burde det ikke være noe problemer å komme med beviser heller.

Kanskje man bare skulle startet en tråd i teknologi og vitenskap forumet om det tekniske aspektet rundt holocaust.

Folk kan være så ukvalifiserte de bare vil - så lenge de viser litt ydmykhet og selvinnsikt! Det er bare å diskutere videre til dere blir blå i ansiktet, men ikke forvent at noen skal ta dere alvorlig hvis dere fortsetter sånn. Jeg har sagt mitt når det kommer til hva jeg forventer for å bevise deres påstander, og heldigvis deler flere mennesker mitt kritiske syn til kilder og kompetanse.

Og nei - jeg akter ikke å synke ned til deres nivå. Som skrevet mange ganger før: jeg hadde måttet tatt meg fri fra studiene for å kunne forske på Holocaust i en lengre periode før jeg hadde uttalt meg. Dessuten så måtte jeg hatt hjelp fra dyktige og uavhengige eksperter.

Dere er sannsynligvis bare irriterte fordi jeg har tvunget dere til å ta stilling til noe svært pinlig. Det har kanskje gått opp for enkelte at dere ikke alltid ser hele bildet eller har forutsetningene for å forstå ting. Dere tar altså feil iblant, og det er ingen skam å innrømme. Men dette er ikke en diskusjon - dette er en kamp (så ingen akter å innrømme feil).

Lenke til kommentar

Men, jeg er mest fristet til å legge denne ballen død nå. Jeg merker selv at dere forsøker å tvinge meg til å gjøre en hel haug med antakelser.

Jeg er fristet til å si at du kaster stein i glasshus ja :roll:

Vi påpeker ting ved den offisielle historien og JA antar deretter at man heller kunne gjort slik eller slik, men det er ikke "å anta" at diverse fasiliteter er ubrukelige for formålet og har blitt endret osv.

Der kommer dere med deres antakelser hele tiden.

Men når vi henviser til filmer hvor folk som har utdannelse og når eksperter på området støtter våre antakelser så avfeies dette stort sett som dårlige kilder.

Selv ikke når dere får se en film fra en rettssak, hvor en jødisk forfatter innrømmer at boken han har skrevet er å regne som en dramatisering så våkner dere opp. Ei heller når en jødisk Holocaust ekspert må innrømme at han aldri har sett et eneste bevis på gassing av mennesker tenker dere at det kanskje er noe som skurrer..

forstå det den som kan.. jeg gjør det ikke

Det i rødt var ganske uforståelig for min del, forklar gjerne på nytt.

Problemet slik jeg ser det er at materialet dere har vist til ikke akkurat ser ut til å være faglig godt eller uavhengig. Vi diskuterte jo blant annet Fred A. Leutcher (kritikernes "vitenskapelige" alibi).

Rettssaken er interessant nok den, for det viser en minst like kvalmende arroganse som her på forumet. Et knippe idioter i Canada har altså tatt på seg oppgaven å bekrefte/avkrefte Holocaust? Hva så om én jødisk forfatter har overdramatisert litt - beviser det noe som helst? Han er vel ikke den eneste kilden, og det var vel vitterlig ikke han som skrev historiebøkene på Holocaust?! Dette med den jødiske eksperten er noe jeg gjerne skulle sett nærmere på, for det spørs litt hva man definerer som "bevis" (den definisjonen voldtas jo daglig på dette forumet). Det største problemet jeg har med dette er at en rettssak med noen vitner ikke er representativ. Rettsaker er uansett ekstremt rigide prosesser (bevis som ikke er sendt inn på forhånd kan ikke brukes, osv?), og jeg skulle gjerne likt å høre hva respektable vitenskapsmenn og historikere sier om å bekrefte/avkrefte en så stor historisk hendelse i en rettssal. En vurdering av denne saken vil innebære masse arbeid, og hjelp fra eksperter, og det har jeg ikke tid/råd til nå som skoleåret har startet for fullt.

Lenke til kommentar

Vi kommer ikke utenom dette uansett, fordi jødene tror, og handler deretter. Det er derfor de har vist seg samvittighetsløse nok til å dikte opp en slik historie som holocaust.

Du tror Holocaust er oppdiktet av jøder for i hemmelighet å skapte "New World Order?"

Tror du dette har du en skrue løs.

Lenke til kommentar

Du tror Holocaust er oppdiktet av jøder for i hemmelighet å skapte "New World Order?"

Les innlegget mitt om igjen så kanskje du forstårlitt bedre.

Jeg begynner å bli lei av kverulerende og uvitende fjols nå, og det er dessverre mange av dem her på forumet.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei av kverulerende og uvitende fjols nå, og det er dessverre mange av dem her på forumet.

For din skyld leste jeg hele innlegget ditt, og vet du hva? Du høres ut som en nynazist. Er du det? Det virker som om du h_a_t_e_r jøder.

•  
  • Hvis du er kristen anbefaler jeg deg å lese Bibelen selv og ikke høre på de som misforstår Bibelen.
  • Hvis du er muslim anbefaler jeg deg å ikke la muslimske ledere styre tankegangen din.
  • Hvis du ikke er religiøs anbefaler jeg deg å lese et par historiebøker som lærer deg at jødene har blitt kastet ut av mer eller mindre alle verdens land.

Buuhu, så urettferdig for araberne at jødene fikk 0,2% av landområdene deres som dessuten ikke var noen stat fra før av og som i tillegg bare var ørken inntil jødene forvandlet stedet til å inneholde nesten like mange trær som Norge til tross for at landarealet er 1/15 så stort som Norgeees.

Grow up.

Endret av Ahava
Lenke til kommentar

Folk kan være så ukvalifiserte de bare vil - så lenge de viser litt ydmykhet og selvinnsikt!

Så hvorfor viser ikke du litt ydmykhet og selvinnsikt da ??

Ja, huff, for en tulling jeg er. Jeg er jo den som uttaler meg om ting jeg ikke kan noe om, og kommer med bastante påstander basert på sannsynligvis svært dårlig forskning (Fred A. Leutcher anyone?). I tillegg er jeg den som fremlegger hatefulle videoer eller eller propaganda fra Ernst Zündel.

Nei, vent, det er jo dere! :O

Vi får være enige om å være uenige.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For din skyld leste jeg hele innlegget ditt, og vet du hva? Du høres ut som en nynazist. Er du det? Det virker som om du h_a_t_e_r jøder.

•  
  • Hvis du er kristen anbefaler jeg deg å lese Bibelen selv og ikke høre på de som misforstår Bibelen.
  • Hvis du er muslim anbefaler jeg deg å ikke la muslimske ledere styre tankegangen din.
  • Hvis du ikke er religiøs anbefaler jeg deg å lese et par historiebøker som lærer deg at jødene har blitt kastet ut av mer eller mindre alle verdens land.

Buuhu, så urettferdig for araberne at jødene fikk 0,2% av landområdene deres som dessuten ikke var noen stat fra før av og som i tillegg bare var ørken inntil jødene forvandlet stedet til å inneholde nesten like mange trær som Norge til tross for at landarealet er 1/15 så stort som Norgeees.

Grow up.

Jeg er ikke nynazist, og jeg hater ikke jøder.

Og jeg har heller ikke hørt på noen som misforstår Bibelen. Jeg har lest Bibelen selv,og ikke bare en gang. Jeg har også skrevet ned nesten hele Bibelen med tofarget penn.

Så jeg vet godt hva Bibelen handler om. Spørsmålet er heller om du vet det ?

At jødene er blitt kastet ut fra alle verdens land, står nok i historiebøkene i norsk skole, men det er likevel i noen tilfeller bare en halvsannhet.

Men i de fleste tilfeller er det ren løgn.

Om det hadde vært noe sannhet i det, så burde det jo stå hvorfor de ble kastet ut av landet.

For det er jo selvfølgelig ikke slik at jødene er som engler og aldri gjør noe galt, mens alle andre er onde og bare ønsker å drepe dem sånn helt uten videre..

Vi må også skille mellom zionistjødene og jøder som ikke er zionister.

Og zionistene er dårlig likt, det er riktig. Men de har ikke blitt kastet ut av noen land i nyere tid.

Resultatet er dessverre at zionistjødene kontrollerer regjeringer og media i de fleste land i verden, spesielt i Europa og USA.

Dette har de klart ved svindel og bedrag.

De har en stor fordel der, for de eier ikke samvittighet, og de lever etter sin lære som bla. sier at bare jøder er mennesker, og at alt vi eier egentlig tilhører dem.

Og et av verktøyene de bruker for å kontrollere oss er løgnhistorien om holocaust.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke nynazist, og jeg hater ikke jøder.

Og jeg har heller ikke hørt på noen som misforstår Bibelen. Jeg har lest Bibelen selv,og ikke bare en gang. Jeg har også skrevet ned nesten hele Bibelen med tofarget penn.

Så jeg vet godt hva Bibelen handler om. Spørsmålet er heller om du vet det ?

At jødene er blitt kastet ut fra alle verdens land, står nok i historiebøkene i norsk skole, men det er likevel i noen tilfeller bare en halvsannhet.

Men i de fleste tilfeller er det ren løgn.

Om det hadde vært noe sannhet i det, så burde det jo stå hvorfor de ble kastet ut av landet.

For det er jo selvfølgelig ikke slik at jødene er som engler og aldri gjør noe galt, mens alle andre er onde og bare ønsker å drepe dem sånn helt uten videre..

Vi må også skille mellom zionistjødene og jøder som ikke er zionister.

Og zionistene er dårlig likt, det er riktig. Men de har ikke blitt kastet ut av noen land i nyere tid.

Resultatet er dessverre at zionistjødene kontrollerer regjeringer og media i de fleste land i verden, spesielt i Europa og USA.

Dette har de klart ved svindel og bedrag.

De har en stor fordel der, for de eier ikke samvittighet, og de lever etter sin lære som bla. sier at bare jøder er mennesker, og at alt vi eier egentlig tilhører dem.

Og et av verktøyene de bruker for å kontrollere oss er løgnhistorien om holocaust.

Du skremmer meg.

Du tror vel også at jødene drepte St. William? Du sier du ikke hater jøder, men i samme innlegget skriver du at de styrer media gjennom svindel og bedrag, at de ikke eier samvittighet, at de tror at bare de er mennesker og i tillegg tror de at de eier alt som er vårt?

La meg først starte med å si at media i USA og spesielt Norge har vært ekstremt anti-israelske. Palestinerne har vært de stakkars uskyldige, mens jødene er de blodtørstige djevlene. Tv2, nrk, VG, Dagbladet, de sprer alle anti-israelsk propaganda. Regjeringen fører en anti-israelsk politikk. Nettsteder som www.boikottisrael.no er fortsatt populære. Ikke si meg at jødene styrer media! Terroristene i Palestina ville skutt sine egne barn for å gi CNN bilder for å vise hvor "onde" jødene er. Get real.

Du vet bordingen på nødhjelp-konvoien? Det var alt planlagt av de tyrkiske martyrene som stod klare med jernstenger. Flere israelske soldater ble banket opp før de fikk den endelige tillatelsen til å skyte med skarp ammunisjon. Og det skjedde ikke før en av martyrene fikk tak i pistolen til en av soldatene. En soldat ble til og med kastet overbord!

Og hva sier Bibelen om Gud folk? Går du imot Israel, rører du ved Guds øyensten. Så nært forhold har Gud med Sitt utvalgte folk.

Og nå sier du det igjen, "et av verktøyene de bruker for å kontrollere oss er løgnhistorien om holocaust." Hva mener du? Du påstår at jeg misforstår det du skriver. Men gjør jeg det? Du sier at Holocaust er en jødisk løgnhistorie. Det lever fortsatt øyenvitner til Holocaust, så det er litt for tidlig å benekte det.

Endret av Ahava
Lenke til kommentar

Og hva sier Bibelen om Gud folk? Går du imot Israel, rører du ved Guds øyensten. Så nært forhold har Gud med Sitt utvalgte folk.

Jeg regnet med at det var dit du ville.

Men dette er tull, og et annet verktøy zionistjødene bruker for å kontrollere folk, og da fortrinnsvis naive kristne.

Om du hadde lest og forstått Bibelen så ville du forstå at dette ikke er riktig. Du ville også oppdaget hva Jesus hadde å si om jødene og deres lære.

Bibelen sier heller ikke at jødene er Guds folk, men at Israel er Guds folk.

Ikke landet Israel men Israels folk, og de som kaller seg jøder i dag er ikke Israels folk, de er ikke engang en del av Israels folk. Men de er jøder kun i kraft av religionen jødedommen.

Ordet jøde er opprinnelig en betegnelse på judah stamme, og ordet jøde kommer følgelig av judah Det har ikke noe med religion å gjøre.

Judah stamme er en del av Israels folk, som igjen var Guds utvalgte folk i GT.

Dagens jøder er ikke av judah stamme, og heller ikke av Israels folk. Men de kaller seg for "guds utvalgte folk" for å kontrollere og ødelegge kristne og kristendommen, og ikke minst for å hindre oss i å oppdage vår virkelige identitet som en av Israels stammer.

Gud har ikke noe nært forhold med jødene.

Hvorfor tror noen kristne at det handler om å støtte jødene, når Jesus klart og tydelig sier følg meg !?

Og videre at Han er eneste veien til frelse. Jødene fikk jo Jesus drept og spikret på korset fordi de likte hverken Jesus eller Hans lære.

Hvordan kan kristne da tro at de handler om å støtte og dermed også følge jødene ??

Hva var da vitsen med hele kristendommen hvis vi skal følge jødene og ikke Jesus ??

Jeg vil forøvrig legge til at Guds utvalgte folk i dag er de kristne. Dvs de som følger Jesus og hans budskap etter beste evne, og ikke de som følger jødene.

Jesus sa selv at Han var kommet til de tapte får av Israels hus,og det var bla. fordi vi skulle spre budskapet til alle jordens folkeslag.

Noe som jødene aldri har gjort, og heller aldri vil gjøre. Siden de jo forkastet Jesu lære og fikk Jesus drept og spikret på korset.

Og om jødene skulle klare å forføre alle kristne til å tro at budskapet handler om å støtte jødene. Ja da har jødene nådd sitt mål når det gjelder å ødelegge de kristne og kristendommen.

Og nå sier du det igjen, "et av verktøyene de bruker for å kontrollere oss er løgnhistorien om holocaust." Hva mener du? Du påstår at jeg misforstår det du skriver. Men gjør jeg det? Du sier at Holocaust er en jødisk løgnhistorie. Det lever fortsatt øyenvitner til Holocaust, så det er litt for tidlig å benekte det.

Jeg mener akkurat det jeg skriver,holocaust er en løgnhistorie, diktet opp av jødene.

Og om du går tilbake i tråden her så vil du finne nok av beviser for at holocaust aldri skjedde.

Og av de øyenvitnene du nevner, så er mange avslørt som løgnere,andre forteller svært fantasifulle og selvmotsigende historier, slik at alle med en intelligens over skonummeret vil forstå at de lyver.

For folk som er i stand til å tenke selv, så er det heller ikke vanskelig å forstå at disse historiene er diktet opp kun for å demonisere tyskerne og også hvite europeere.

Lenke til kommentar

Dette må vel gi deg en liten ereksjon, Baltazar?

Vaskete etterkommere av Khazarer i Israel.

http://www.youtube.com/watch?v=3u3L74HJ2fs

Men i motsetning til din teori, er de ikke jøder, de er muslimer alle sammen.

Men de støtter Israel 100% og deltar i Israels militære styrker, selv om de er muslimer.

Det at Israel har et svært godt forhold til landene i Kaukasus, og muslimske ledere i Russland, kan nok dette skyldes Khazaria og historien mellom jøder og disse folkeslagene.

Men teorien din om at jøder egentlig er etterkommere av Khazarer, er forlengst motbevist av moderne DNA undersøkelser.

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Men teorien din om at jøder egentlig er etterkommere av Khazarer, er forlengst motbevist av moderne DNA undersøkelser.

At de fleste jødene i dag er etterkommere etter khazarene er ikke motbevist, for det kan heller ikke motbevises.

Jeg vet om de nevnte Dna testene, men den er utført av jøder og viser bare at nålevende jøder i Israel har samme dna som jøder i Russland.

Det beviser ikke noe som helst annet enn at jøder i Russland har samme dna som jøder i Israel.

Men det er jo ikke noe underlig, siden de fleste jødene i Israel kom fra Russland, og er khazarer og i slekt med de khazarjødene som ennå lever i Russland.

Å fremstille noe slikt som "bevis" er et billig triks som egentlig i lengden ikke er egnet til å lure andre enn jødene selv.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror noen kristne at det handler om å støtte jødene, når Jesus klart og tydelig sier følg meg !?

Og videre at Han er eneste veien til frelse. Jødene fikk jo Jesus drept og spikret på korset fordi de likte hverken Jesus eller Hans lære.

Hvordan kan kristne da tro at de handler om å støtte og dermed også følge jødene ??

Hva var da vitsen med hele kristendommen hvis vi skal følge jødene og ikke Jesus ??

Du følger en myte, en salig blanding av mytologi som jødene har henter fra vår felles kulturarv.

Se filmen [Religion] The Greatest Story Ever Sold (3 deler spilleliste) her.

Kos deg

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Men dette er tull, og et annet verktøy zionistjødene bruker for å kontrollere folk, og da fortrinnsvis naive kristne.

Om du hadde lest og forstått Bibelen så ville du forstå at dette ikke er riktig. Du ville også oppdaget hva Jesus hadde å si om jødene og deres lære.

Ikke landet Israel men Israels folk, og de som kaller seg jøder i dag er ikke Israels folk, de er ikke engang en del av Israels folk. Men de er jøder kun i kraft av religionen jødedommen.

Ordet jøde er opprinnelig en betegnelse på judah stamme, og ordet jøde kommer følgelig av judah Det har ikke noe med religion å gjøre.

Dagens jøder er ikke av judah stamme, og heller ikke av Israels folk. Men de kaller seg for "guds utvalgte folk" for å kontrollere og ødelegge kristne og kristendommen, og ikke minst for å hindre oss i å oppdage vår virkelige identitet som en av Israels stammer.

Jeg vil forøvrig legge til at Guds utvalgte folk i dag er de kristne. Dvs de som følger Jesus og hans budskap etter beste evne, og ikke de som følger jødene.

Jesus sa selv at Han var kommet til de tapte får av Israels hus,og det var bla. fordi vi skulle spre budskapet til alle jordens folkeslag.

Noe som jødene aldri har gjort, og heller aldri vil gjøre. Siden de jo forkastet Jesu lære og fikk Jesus drept og spikret på korset.

Og om jødene skulle klare å forføre alle kristne til å tro at budskapet handler om å støtte jødene. Ja da har jødene nådd sitt mål når det gjelder å ødelegge de kristne og kristendommen.

Jeg mener akkurat det jeg skriver,holocaust er en løgnhistorie, diktet opp av jødene.

Og om du går tilbake i tråden her så vil du finne nok av beviser for at holocaust aldri skjedde.

Og av de øyenvitnene du nevner, så er mange avslørt som løgnere,andre forteller svært fantasifulle og selvmotsigende historier, slik at alle med en intelligens over skonummeret vil forstå at de lyver.

For folk som er i stand til å tenke selv, så er det heller ikke vanskelig å forstå at disse historiene er diktet opp kun for å demonisere tyskerne og også hvite europeere.

Du og ditt idiotiske svada er det eneste som kommer til å ødelegge kristendommen. Fortsett med det. Vi heier på sidelinjen.

Lenke til kommentar

Du følger en myte, en salig blanding av mytologi som jødene har henter fra vår felles kulturarv.

Se filmen [Religion] The Greatest Story Ever Sold (3 deler spilleliste) her.

Kos deg

Vår felles kulturarv ?

Vi har da ikke noe felles "kulturarv" med jødene.

Om det er kristendommen du mener, så er det heller ikke snakk om noen felles kulturarv, selv om jødene hele iden har prøvd å få oss til å tro det.

Det er ingen likheter elle slektskap mellom kristendom og jødedom.

Lenke til kommentar

Jeg ber dere lese mitt innlegg tidligere i denne tråden om hva dette med "jøder" og "holocaust er for noe.De som havner i konsentrasjons leire er folk som ikke oppfyller de krav som må til for å få en grav. De blir ofte sett på som halvreligiøse innenfor sin tros retning, men samtidig nekter de å oppgi sin trang til kanibalisme. Så fort de går med på de kravene for å slippe ut av konsentrasjonsleirene så er de ute. Det er derfor deres egen feil at folk havner i en slik leir.

Så et godt råd,dere som er troende bør ta deres tro alvorlig eller la være så slipper dere dette. Dette er likt for alle.

Lenke til kommentar

Skam deg. Jeg vil (eller: kan) ikke diskutere med noen som benekter holocaust. Dette viser bare at du har et problem med jødene/jødedommen. Tyskerne selv listet opp millioner av jøder som ble drept, de filmet også en god del av det. Men du tror vel det ble spilt inn i Hollywood?

Også har vi arkivene til de russiske, amerikanske, franske og engelske styrkene som møtte på utrydningsleirene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...