Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?

Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

• Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

• Ja
      298
    • Nei
      32
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

• Ja
      215
    • Nei
      90
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så i 1978 så telte man opp 271'000. Man bør regne med feilmarginer, så alt fra 250'000-300'000 kan være riktig.

Det er interessant. Jeg mener at en kvart million er forfølgelse (det kan vel alle være enige om at det var i nazi-tyskland) og det grenser til folkemord.

Dette skulle jeg virkelig likt å undersøkt mer. Men det finnes jo ikke noen relativt nøytrale kilder i store mengder. Man kommer over det ekstreme i ene retningen eller det ekstreme i det andre retningen.

Uansett. Enn så lenge, så står jeg på at Holocaust har skjedd. Rett og slett fordi jeg mener, av definisjonen av ordet Holocaust, så ligger forholdene til rette for dette. Men ikke på langt nær i like stor grad som seierherrene skulle ha det til.

Lenke til kommentar

http://exposing-the-holocaust-hoax-archive.blogspot.com/

Her kan du lese om det du i hermetegn kaller for beviser. Tror i grunn ikke at sannheten interesserer deg det minste. Du har en investert interesse i å ivareta de jødiske løgner.

Haha, hva slags interesse skulle det være? Jeg har en investert interesse av å hindre forfallet i samfunnet jeg lever i. Hvis folk fortsetter å argumentere og tenke som dere gjør, så er det ikke rart at vi har problemer her i verden. Den nettsiden du linket til er sannsynligvis akkurat det samme dere har servert meg her i tråden, bare på en større skala.

Vi blir ikke enige.

Lenke til kommentar

Her kan du lese om det du i hermetegn kaller for beviser. Tror i grunn ikke at sannheten interesserer deg det minste. Du har en investert interesse i å ivareta de jødiske løgner.

Haha, hva slags interesse skulle det være? Jeg har en investert interesse av å hindre forfallet i samfunnet jeg lever i. Hvis folk fortsetter å argumentere og tenke som dere gjør, så er det ikke rart at vi har problemer her i verden. Den nettsiden du linket til er sannsynligvis akkurat det samme dere har servert meg her i tråden, bare på en større skala.

Vi blir ikke enige.

Kanskje en sterk identifisering med et visst såkalt forfulgt folkeslag kan ha noe med saken å gjøre. Ikke vet jeg, men jeg vet dette: at du har en merkelig måte å forholde deg til informasjon på, til tider kan du også tråkke langt over grensene når det kommer til karakteristikker av både meg og baltazaar i denne tråden noe du burde holde deg for god tid til da vi diskuterer som alltid sak og ikke person, jeg har latt være å kommentere når du opptrer på en slik måte.

Legg forøvrig merke til din egen uvillighet til å se på informasjon som peker i retning av at holocaust aldri fant sted.

Lenke til kommentar

Jeg mener at en kvart million er forfølgelse (det kan vel alle være enige om at det var i nazi-tyskland) og det grenser til folkemord.

Du bør ikke gå i den fellen å dra forhastede konklusjoner, for det står jo ikke noe om hvem som døde, jøder var i mindretall i leirene.

Det står heller ikke noe om hva de døde av, og det er jo mange naturlige årsaker folk kan dø av.

Vi vet jo også at de slet med tyfus-epidemier i leirene, og veldig mange døde også av tyfus.

Også tyske vakter og personell ble smittet av tyfus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener at en kvart million er forfølgelse (det kan vel alle være enige om at det var i nazi-tyskland) og det grenser til folkemord.

Du bør ikke gå i den fellen å dra forhastede konklusjoner, for det står jo ikke noe om hvem som døde, jøder var i mindretall i leirene.

Det står heller ikke noe om hva de døde av, og det er jo mange naturlige årsaker folk kan dø av.

Vi vet jo også at de slet med tyfus-epidemier i leirene, og veldig mange døde også av tyfus.

Forhastede konklusjoner hvem? Jeg sa aldri at det var jødene som ble forfulgt. Holocaust inkluderer jødene i en stor gruppe av minoriteter. Det er du som tok frem jøder.

Det er sant. Derfor skulle jeg virkelig likt å visst å sett dokumenter ang. alderen på de som var der også.

Tyfus, som mest sannsynlig ikke ville vært noe problem om de ikke hadde blitt plassert i leirer. Plassert av statsansatte. Dermed bidrar staten til at personene omkommer.

Lenke til kommentar

Forhastede konklusjoner hvem? Jeg sa aldri at det var jødene som ble forfulgt. Holocaust inkluderer jødene i en stor gruppe av minoriteter. Det er du som tok frem jøder.

Det er sant. Derfor skulle jeg virkelig likt å visst å sett dokumenter ang. alderen på de som var der også.

Tyfus, som mest sannsynlig ikke ville vært noe problem om de ikke hadde blitt plassert i leirer. Plassert av statsansatte. Dermed bidrar staten til at personene omkommer.

Det første du bør gjøre er å prøve å bli litt mindre ploitisk korrekt, og slutte å tenke i "minoriteter"

De som døde i leirene var mennesker og ikke "minoriteter" Det var enkeltmennesker av mange folkeslag og med ulik bakgrunn, det var både politiske fanger og krigsfanger.

De jødene som ble plassert der, ble innsatt i påvente av "den endelige løsning" som var forflytning til Madagaskar.

Hverken Hitler eller noen andre av nazistene hadde noen planer om å drepe sivile jøder.

Det var også mange jøder som sloss i den tyske hæren, disse vas også ss-soldater.

Mange av nazistene var også selv jøder, og noen mener at også Hitler var jøde.

Alle brukte forøvrig fangeleire under krigen. Dette er ikke noe spesielt for tyskerne, alle parter hadde slike leire.

Det er også ganske vanlig i en krig, for de må jo ha et sikkert sted å plassere fanger. De kan jo ikke bare drepe dem.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Vi blir ikke enige.

Kanskje en sterk identifisering med et visst såkalt forfulgt folkeslag kan ha noe med saken å gjøre. Ikke vet jeg, men jeg vet dette: at du har en merkelig måte å forholde deg til informasjon på, til tider kan du også tråkke langt over grensene når det kommer til karakteristikker av både meg og baltazaar i denne tråden noe du burde holde deg for god tid til da vi diskuterer som alltid sak og ikke person, jeg har latt være å kommentere når du opptrer på en slik måte.

Legg forøvrig merke til din egen uvillighet til å se på informasjon som peker i retning av at holocaust aldri fant sted.

Hvis det er noen som driver med hersketeknikker her, så er det deg. Skal du komme her og fortelle meg hva jeg mener nå plutselig? Grunnen til at jeg ikke ønsker å gå løs på den nettsiden du linket til er at det jeg så på den ved et øyekast gav meg hodepine på lik linje med det dere har servert meg i denne tråden! Alle som har et snev av sunn fornuft får vondt i hodet av en slik overdose med ufaglært synsing. FATTER DU DET? Aner du hvor lang tid det vil ta å undersøke om det er noe hold i det som står på den nettsiden der? Du tar vel bare det du leser på internett for gitt - jeg liker å sjekke sporene først. Tror du jeg gidder det nå? Alt dere har skrevet om her i tråden har i hvert fall ikke gitt meg noen grunn til det. Nei, jeg har et liv og en fremtid å tenke på - den skal ikke dedikeres til å gå gjennom noe som sannsynligvis ikke er noe bedre enn det dere har kommet med allerede.

Hvor mange ganger har jeg for eksempel skrevet om faglig kompetanse og uavhengighet? Dette er ting som STOPPER diskusjonen vår. Ingen av oss er faglig kompetente, dere er ikke uavhengige og vi er ikke engang sikre på kvaliteten på "dokumentasjonen" vi ser på(bilder, avisutklipp, osv). Dessuten har jeg - ettersom jeg ikke er arrogant faen - innrømmet at jeg ikke har forutsetninger for å diskutere på det relativt tekniske nivået dere og nettsidene deres gjør. For siste gang: dere er en gjeng med lavpanna, ufaglærte synsere som i tillegg er kraftig konsumert av et hat mod jødene.

Jeg beklager, men når noen ikke klarer å forstå hva som menes med dokumentasjon og bevis så koker det over for meg. Dere kommer ingen vei med å si at jeg ikke er åpen for nye ting eller at jeg er hjernevasket. Jeg smakte på grøten deres, og den var sur som pokker. Jeg vil ikke ha mer. Dere kan heller bruke mer av tiden deres på å prøve å forstå hva god dokumentasjon og bevis er, samt å se tilbake på det jeg har skrevet (det kan jo hende at dere våkner opp).

Baltazar94: Ja, riktig, fortell meg hva jeg har interesse av du. Det viser bare hvor svak kobling du har til virkelighetens verden. Samtidig får jeg meg en god latter :)

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Det første du bør gjøre er å prøve å bli litt mindre ploitisk korrekt, og slutte å tenke i "minoriteter"

De som døde i leirene var mennesker og ikke "minoriteter" Det var enkeltmennesker av mange folkeslag og med ulik bakgrunn, det var både politiske fanger og krigsfanger.

De jødene som ble plassert der, ble innsatt i påvente av "den endelige løsning" som var forflytning til Madagaskar.

Hverken Hitler eller noen andre av nazistene hadde noen planer om å drepe sivile jøder.

Det var også mange jøder som sloss i den tyske hæren, disse vas også ss-soldater.

Mange av nazistene var også selv jøder, og noen mener at også Hitler var jøde.

Alle brukte forøvrig fangeleire under krigen. Dette er ikke noe spesielt for tyskerne, alle parter hadde slike leire.

Det er også ganske vanlig i en krig, for de må jo ha et sikkert sted å plassere fanger. De kan jo ikke bare drepe dem.

Første gang jeg har fått høre at jeg må bli mindre politisk korrekt. Hvorfor skal jeg slutte å tenke "minoriteter". Ikke ariske-personer var ikke ønsket i det tredje riket. Uansett om det var jøder, mørkhudete, folk med andre seksuelle legninger osv. Dette er små folkegrupper, og dermed er de minoriteter. Beklager at jeg ikke kun bruker ordet jøde, med det var flere som ble forfulgt.

Det spiller ingen rolle hva de ventet på der de satt. De var fjernet fra hjemmene sine, fratatt eiendeler. De skulle vekk. Måten de ble plassert på,- av staten. Gjorde de mer utsatte for sykdommer og dermed større antall dødsfall. Mange flere enn nødvendig omkom. Av noe staten satt i gang. Jeg tolker det som at staten har vært delaktig i å ta livet av mange personer med minoritetsbakgrunn og andre legninger. I den skalaen dette skjedde så vil jeg velge å se på det som et folkemord.

Altså har man forfulgte, og drepte grupper av mennesker. Det er definisjonen på holocaust.

Men jeg skjønner fortsatt ikke helt problemet. Om jeg hadde kalt dette for Uniratureso istedet for Holocaust. Så hadde jo ikke det forandret noe som har skjedd. Problemet er ikke at man sier at "Holocaust har skjedd". Problemet blir når man sier "Holocaust har skjedd i den store skalaen vi får pløyd inn 24/7".

Det blir feil å angripe ordet Holocaust, og det er også en veldig lite smart taktikk. Om man heller prøver å angripe tallene bak Holocaust. Så vil man lettere få det igjennom.

Eller, kanskje ikke. Det virker jo som om jeg blir plassert i gruppen "pro-Holocaust". Selvom jeg ikke har sagt meg enig i noen av påstandene som kommer fra den kanten.

Om de hadde planer eller ikke. Blir ord mot ord. Ingen av oss har nok kunnskap om det til å kunne sitte med en fasit.

Ja, jeg har hørt om jøder som kjempet på nazistenes side. Har hørt om jøder som ikke gikk med stjernen de skulle ha. Har også hørt om jøder som lurte seg unna alt sammen. Dette skjer,- men beviser ingenting.

Alle i krigen hadde slike leire. Alle kriger har leire, for krigsfanger. At flere sider gjør ille ting. Gjør det at det er riktig?

Øye for øye. Person A drepte min mor. Jeg kan drepe Person A sin mor? Beklager. Er ikke enig i det. Det er bedre å få frem det skikkelig i lyset, istedet for å nekte for at det ene har skjedd, men påpeke det andre.

Men det er på tide å gi seg med diskusjonen. Enig blir vi uansett ikke. Gruppene står så steilt mot hverandre, og ingen er interesserte eller villige til å overveie muligheten for at dem selv kan ta feil. Er det en ting som er sikkert. Så er det at ingen, har 100% rett uansett type historisk diskusjon av denne typen.

Lenke til kommentar

Er det en ting som er sikkert. Så er det at ingen, har 100% rett uansett type historisk diskusjon av denne typen.

Dette du sier her er selve årsaken til at politisk korrekte personer kommer ut av kurs, og aldri kan finne veien tilbake. Med et slikt utgangspunkt så vil alt bare forverre seg til vi havner utfor stupet.

For det du sier her er det samme som å si at det fins ingen sannhet om noen som helst, og da er løpet allerede kjørt.

For slike personer vil drive rundt med vinden, helt hjelpeløse fordi de har ingen prinsipper, ingen verdier og ingen moral.

For de sier alltid at det fins ingen sannhet, derfor følger de alltid trenden uansett om det er mot godt eller ondt, moral eller umoral.

Slike personer er også det makthaverne vil ha, for det er slike som er påvirkelig til å godta makthavernes løgner uten å stille spørsmål.

Og det er slike personer som i ytterste konsekvens er lett for makthaverne å få påvirket til å utføre folkemord, og som historisk også har gjort det gang på gang opp gjennom historien.

Det vil jo for eksempel ikke være så vanskelig for makthaverne å overbevise slike prinsippløse personer om at det er rett i en gitt situasjon å drepe statens fiender.

Eller for jødene å og deres lakeier å få slike folk til å drepe de som fornekter dette såkalte holocaust som de selv har diktet opp.

Det har jo også allerede skjedd at folk som hevder at holocaust aldri skjedde er blitt drept, andre er blitt slått ned og skadet for livet. Eller dømt til lange fengselsstraffer og fradømt bade jobb og karriere, disse personenes liv er også ødelagt.

Mobbing og andre typer respektløs opptreden er også ting som bla de som søker sannheten blir utsatt for av slike prinsippløse og ryggradsløse pk-personer som tror at det ikke fins noen sannhet, og lar seg påvirke av det som til makthaverne enhver tid sier de skal tro på, og dermed mener de at det er "riktig" å bringe alle andre til taushet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En siste kommentar fra meg.

Må si jeg er gledelig overrasket over at så mange har skjønt at "Holocaust" er ingenting annet enn en kynisk løgn. Veldig bra. Det sier meg at det fins håp.

Egentlig - alt man trenger vite om saken fortelles i denne reportasjen i 7 deler:

http://www.youtube.com/watch?v=IQJBoh-ZSPE&feature=player_embedded

Dere troende: ta og se denne dokumentaren.

Og slutt å synes at dere er så fordømt moralske. I tillegg til at Tyskland, og hvite mennesker generelt, har blitt straffet og stigmatisert for "Holocaust" i over 50 år, så blir altså enkeltpersoner som Ernst Zündel fengslet for kun å gi ut en bok. Forsvarer dere virkelig dette?

Isåfall er det vel ikke vi "benektere" som er så slemme. Vi - som er tilhengere av ytringsfrihet og retten til å bedrive fri forskning og kritisere "vedtatte sannheter" som kun opprettholdes gjennom propaganda og fascistiske lover - skrevne og uskrevne.

Sann mine ord - dagen kommer snart da menneskeheten skammer seg for å ha akseptert Holocaust-løgnen i en så lang (og mørk) tid.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra Illustrert Vitenskap nr. 2/2011 - side 38

Løgnene om holocaust lever

Påstand: Zyklon B er et lusemiddel og egner seg ikke å drepe mennesker med.

Mennesker dør 5-10 minutter etter at de er gasset med en konsentrasjon på bare 300ppm, mens lus som er kaldblodige og har mye lavere stoffskifte dør først timer etter en eksponering av en konsentrasjon på 16000 ppm.

Det er vel et ubestridt faktum at de faktisk benyttet dette til avlusing av både bygninger og klær. Jeg har også fått med meg påstanden om at det ikke er spesielt godt egnet til å drepe folk med. Husker ikke så mye av det der i farten, men det finnes jo enormt mange andre metoder som ville være mye mer effektivt om drap var førsteprioritet. Noen andre kan sikkert mer om dette?

Om målet var å drepe så mange som mulig, hvorfor bruke så mye tid og ressurser på en leir i første omgang?

Påstand: Krematoriene ble bygd for å brenne mennesker som har dødd en naturlig død og gasskamrene er egentlig bare likkjellere.

Krematorieovnene som ble tatt bruk i Auschwitz var modifisert av familiefirmaet Topf&Sohne, og var mye mer effektive enn vanlige krematorieovner. Disse ovnene sugde komprimert luft direkte inn i ovnen og dette økte temperaturen kraftig, samtidig som ovnene var laget for å gå i døgndrift. Gasskamrene hadde en innebygd oppvarmingsinstallasjon som holdt rommet konstant på 25-27 grader, den temperaturen zyklon-b er mest effektiv.

Nå har jeg ikke sett den originale artikkelen i illustrert vitenskap, men her er det masse forskjellige ting som blandes sammen.

1. Svaret er noe helt annet en påstanden

1. Nå vet ikke jeg hvor effektive disse ovnene var, men det finnes ikke noe installasjoner eller rester etter utstyr som i følge IV skal ha vært benyttet.

2. Påstanden om at det fantes en oppvarmingsinstallasjon som varmet opp Zyklon B faller jo også gjennom ettersom det ikke finnes noe slikt. Det er heller ikke funnet bevist at det har vært noen slik installasjon. I følge myten skulle jo gassen blitt sluppet ned gjennom ventiler i taket.

Påstand: Det tar en time å brenne et lik i et krematorium, derfor kan de umulig ha brent over 1,1 millioner mennesker iløpet av 3 år.

Under vanlig kremering må ovnene stenges for at asken skal samles opp og man ikke skal blande asken fra forskjellige lik. Ovnen må derfor stenges mellom hver kremering. Nazistene brukte metoder som best kan sammenlignes med industriellmassebrenning. Hvis ovnen konstant fylles med nye lik holdes gjennomsnittstemperaturen veldig høy. Det som tok mest tid var å brenne overkroppen, derfor bled jøder i "sonderkommando" bedt om å banke løs på kroppene med jernstenger mens de lå i ovnen.

pope_v18.gif

Det at man må ta ut aske hver gang har vel strengt tatt ikke vært en tidsfaktor, men fet høres jo forlokkende ut det som skrives her.

Men se på oven da, ser det logisk ut at noen skal stå der å banke inn gjennom dette hullet?

Og ville ikke denne høye temperaturen som nevnes over her medført noe kjedelige arbeidsforhold?

Hvordan kan man egentlig banke løs på noe som helst som ligger inni en ovn, og sist men ikke minst, hvor effektivt er det egentlig at man må banke på likene for at de skal brenne fortere?

Har du tenkt på dette?

Zyklon B pelletsene trenger også 25,6 grader for at blåsyregassen skal aktiveres. Når man i tillegg tar med at Zyklon B er eksplosjonsfarlig i store nok mengder (som du ser går døren fra gasskammeret rett ut i krematoriet) og hvor mye ressurser det faktisk tar å kremere så mange lik begynner ting å skurre. Heller ingen påvisning av Zyklon B gassen på veggene og tyskerne hadde tilgang på annen og mer effektiv gass.

Påstand: Hvis Zyklon-B faktisk hadde vært ibruk i kamrene hadde man funnet spor etter blåsyre på veggene

Konsentrasjonen av Zyklon-B var altfor lave til å lage avleiringer og eksponeringstiden for kort. Dessuten vet man at "sonderkommando" hadde som arbeid å vaske kamrene grundig for blod, avføring og urin etterpå, OG ruinene i Auschwitz har stått under vann i årrekker før de ble renovert. Man har uansett bekreftet Zyklon-B i murruinene etter gasskamrene.

Jeg har nå fått med meg er det svært lave konsentrasjoner av Zyklon-B i dette angivelige gass kammeret og det er rimelig sært å påstå at dette skyldes fordi bygningen har stått UNDER VANN (????) . Om denne vannvitttige påstanden var sann så ville vel det medføre at det ikke ville være spor etter Zyklon B i avlusings anlegget også da vel?

Det flere kilder påpeker er at det ikke tegn på bygningen etter gassen, NOE DET SKULLE ha vært om man skal stole på en rekke andre kilder.

Hvor effektivt var egentlig dette opplegget når noen måtte ta nedvasken etterpå??

Håper dette hjelper de av dere som er litt forvirret angående temaet.

Nei…. Det der var bare en rekke påstander og ikke noe fakta.. tenk litt logisk over en del av det så ser nok selv den mest godtroende at det er noe galt.

Bevis?

Man må jo kunne forvente at det burde finnes noe bevis for dette da?

Men klikk dere frem 5:36 minutter ut i del 3 av serien Belzebob lenket til over her .

Hvordan kan det egentlig ha seg at en av historiens mest omtalte folkemord ikke kan dokumenteres med tekniske bevis??

Hvordan kan da Illustrert vitenskap skape et inntrykk av at dette er beviste fakta??

Lenke til kommentar

Dere kunne like gjerne angrepet relativitetsteorien av Einstein (han var jo jøde), jeg vil ikke ha mulighet til å forklare og overbevise dere over forumet at den teorien stemmer, tatt i betraktning at dere mener alt av dokumentasjon for teorien er falskt tull. Dere vil tro på deres usanne kilder som tar tak i små smutthull som kanskje skaper skeptis, men aldri egentlig knekker koden.

Så med deres måte å føre "sannhet", kan dere like gjerne ta gravitasjonsloven, evolusjonen, andre deler av historien og prøve å motbevise de også over nettet, men nå har dere kun valgt holocaust.

Endret av Sebbe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det en ting som er sikkert. Så er det at ingen, har 100% rett uansett type historisk diskusjon av denne typen.

- snipp snapp snute -

Overanalysering.

Jeg mener at i en diskusjon som dette (av mennesker som ikke har utdannelse innenfor dette, og eneste kilder man har er nettsider. Man har ikke undersøkt kildene personlig. Har ikke bladd i arkene selv). Så er det umulig å komme frem til den absolutte sannhet.

Jeg har vondt for å tro at en gruppe folk på en vilkårlig norsk nettforum, skal kunne klare å finne den absolutte sannhet om dette. (Selvom jeg var med på å avsløre og til slutt knekke Bjørn Benkow sin journalistkarriere via ett nettforum...)

Er ikke værre en det.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Så med deres måte å føre "sannhet", kan dere like gjerne ta gravitasjonsloven, evolusjonen, andre deler av historien og prøve å motbevise de også over nettet, men nå har dere kun valgt holocaust.

Så du sier altså at du bare skal akseptere at "noen" har fått 1,5 liter Pepsi inn i en en liters beholder da?

Hva vi gjør er å forholde oss til de påstander som er fremmet som en sannhet. Det er strengt tatt bare å ta en titt på det selv med åpne øyne og bruke sunn fornuft.

Hva er godt nok for deg da når video dokumentasjon fra rettsaker og stedet ikke er godt nok??

Så du i det hele tatt filmen over?

Lenke til kommentar

Ojamej - jeg kom over noen Holocaust-bilder jeg syns jeg måtte poste.

arbeide2.jpg

Her er fanger i gang med å lage spaghetti av jøder.

juletre.jpg

Når det var jul ble alltid en uheldig jøde omgjort til juletre.

diskusjon.jpg

"Han gjorde Holocaust!" Nazistene elsket å spøke.

samling.jpg

"Auschwitz? Jo, det var for det meste skikkelig moro."

damenepaagjerdet.jpg

Her serveres det stekte jøde-ører til SS-damene. Alltid en fulltreffer.

squirrelc.jpg

"Fritz, unnskyld meg men skulle du ikke gasse denne?"

humor2.jpg

"Søt! Hva er det? Er det en jøde?"

"Neida, dette er grisen min. Den flyr alltid med meg."

humor3.jpg

Man kan ikke bare krige og gasse hele tiden. Øl og moro må man ha.

humor4.jpg

humor5.jpg

Denne karen til venstre var årsaken til at fangene så så magre ut.

humor6.jpg

Når de tyske nazistene ikke var opptatt med gassing lekte de med kattepuser.

humor7.jpg

Og bjørner.

humor8.jpg

Og ett og annet esel.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...