Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?

Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

• Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

• Ja
      298
    • Nei
      32
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

• Ja
      215
    • Nei
      90
      47

Anbefalte innlegg

Jeg blir igrunnen stadig litt forbauset over hvor langt holocaust-tilhengerne er villig til å gå for å fornekte sannheten.

Det der kan snus rundt til å handle om hvor langt holocaust-fornekterne er villig til å gå for å fornekte sannheten...

Å hvordan det ?

Så du mener altså at å legge ut dokumentasjon og beviser på at holocaust aldri skjedde, er å gå langt for å fornekte sannheten ?

Eller kanskje du tror at jeg har produsert disse videoene og Leucter rapporten selv for å fornekte det du mener er "sannheten" om holocaust ?

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igjen vil jeg opplyse om at det som regnes som konsensus står inntil det motsatte er bevist. Holocaust har det vært gjort MYE forsking på,

Dette med "konsensus" er godt å ty til når man er fri for argumenter.

For det er jo trygt og godt når man vet at jødene kontrollerer nesten all media, i de fleste land ,enten direkte eller gjennom sine nikkedukker.

Følgelig blir alle som stiller spørsmål med jødenes løgner behandlet slik jeg har beskrevet over, og du er ikke noe unntak.

Jødenes viktigste forsvar mot dem som ikke vil godta deres løgner er demonisering av disse menneskene, og det er akkurat det du driver med her.

Du har ikke noen fornuftige argumenter, du kan ikke dokumentere noe som helst, så ditt eneste forsvar er demonisering

av dem her som ikke er like naiv som deg og tror på dette med holocaust.

Og så dikter du også opp en haug med grunner som du mener at disse onde udyrene som ikke vil godta jødenes løgner måtte ha.

Dette er en av teknikkene jødene brukte for å lure verden til å tro på dette med "holocaust"

Det har ikke vært forsket noe på dette.

Teknikkene jødene har brukt er å vise slike bilder som dere har vist her, og så fortelle falske historier om hva dette er osv. Slike bilder setter nemlig mennesker flest (ikke jøder tydeligvis)i en tilstand hvor de reagerer følelsesmessig, og ikke tenker rasjonelt og fornuftig.

Dette har så jødene forsterket enda mer ved å demonisere tyskerne enda mer, ved å dikte opp andre grusomme ting om dem, som at tyskerne laget lampeskjermer av mennesehud, de laget såpe av døde jøder, de hev levende småbarn inn i forbrenningsovnene, de brene jøder levende i ovnene osv osv

Mennesker som hører slikt uten noen motforestillinger, reagrer følelsesmessig.

De tenker ikke på hvor absurd demoniserende og totalt usannsynlig det er at tyskerne gjorde slikt.

De sluker alt rått, og når disse påstandene komme fra noen som de har lært har blitt undertrykket og er så synd på og er "helt uskyldig" osv. så er det ganske enkelt snakk om hjernevasking.

At jødene i tillegg kaller seg Guds utvalgte folk" er med å forsterke dette inntrykket av "uskyld" og total ærlighet.

Du er virkelig patetisk, og du er vel kanskje også en av dem som tror at jødene er"guds utvalgte folk" og høyt hevet over alle

andre.

Kanskje du til og med er en av dem, og tror at du er av en "overlegen rase" Slik det står i talmud.

Dette er noe av hva jødenes perverse lære sier om ikke-jøder,

The basic Talmudic doctrine includes more than a "super-race" complex. It is an "only" race concept. The non-Jew thus ranks as an animal, has no property rights and no legal rights under any code whatever. If lies, bribes or kicks are necessary to get non-Jews under control — that is legitimate. There is only one "sin," and that is anything which will frighten non-Jews and thus make it harder for the Jewish "humans" to get them under control. "Milk the Gentile," is the Talmudic rule, but don't get caught in such a way as to jeopardize Jewish interests. Summarized, Talmudism is the quintesscence of distilled hatred and discrimination — without cause, against non-Jews.

Og vi ser også dette bli praktisert av Israel i midtøsten.

Du kunne spart oss mye unødvendig tullprat hvis du i utgangspunktet hadde gjort klart ditt skremmende syn på jødene og det faktum at du er fast bestemt på at Holocaust er en løgn. Du er ikke ute etter diskusjon. Konsensus er for øvrig noe du blir nødt å venne deg til. Det er for eksempel konsensus om at jorden er rund, men jeg kan ikke bevise det for deg via Diskusjon.no bedre enn jeg kan bevise Holocaust slik vi kjenner det.

Jeg er for øvrig ingen jøde og tror på ingen måte at de er guds folk. Jeg er faktisk av den overbevisning av at folk som er er tungt engasjert i religion er A) skadet/manipulert fra barndommen av eller B) mindre intelligente (nå snakker jeg ikke om de som går i kirken en gang i året eller sier en bønn nå og da).

Som jeg gang på gang har påpekt; jeg har ingen personlige interesser i denne saken, og derfor kan jeg uttale meg med god samvittighet. Min motivasjon er i hovedsak å forsvare de som blir baksnakket av kvasiintelligente bøller på et forum. Ja, jeg skrev "baksnakket" - for dere kommer med påstander som ikke dokumenteres. Problemet er nemlig at dere blander fornuft og vitenskap med følelser og fantasi. Jeg har ikke tall på hvor mange latterlige uttalelser jeg har sett fra dere på forumet og i videoer dere linker til. Dere reduserer komplekse fenomener til de enkleste ting, og kommer med egne "ekspertuttalser" vedrørende veldig spesifikke detaljer. Dere kan rett og slett IKKE holde på med denne synsingen!

Jeg hadde ikke giddet å engasjere meg i denne diskusjonen hvis dere hadde klart å fremlegge saklige og gode beviser for det dere sier. Kunnskapsløse, ufaglærte, kvasi-intelligente, skråsikre pøbler er nemlig noe av det mest provoserende jeg vet om. Sånne mennesker står for størsteparten av verdens problemer. Tenk hvor herlig det kunne vært om alle hadde etterstrebet å ha et rasjonelt og nyansert blikk på ting. I stedet har vi nerder i mammas kjeller som sitter her og tror de kan uttale seg om oppbygningen av en konsentrasjonsleir, pyroteknikk, biologi, økonomi, osv, osv, osv, osv! Herregud, folk, en av dere skjønte ikke behovet for toaletter og renserier i leirene og brukte det som et argument mot Holocaust. I hvilken fantasiverden er det gangbart å si at noe ikke stemmer fordi man selv er for svak til å se logikken i det??!! Svar meg på det, vær så snill! (Det kan dere ikke).

The internet - where everyone's an expert.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du kunne spart oss mye unødvendig tullprat hvis du i utgangspunktet hadde gjort klart ditt skremmende syn på jødene og det faktum at du er fast bestemt på at Holocaust er en løgn. Du er ikke ute etter diskusjon. Konsensus er for øvrig noe du blir nødt å venne deg til. Det er for eksempel konsensus om at jorden er rund, men jeg kan ikke bevise det for deg via Diskusjon.no bedre enn jeg kan bevise Holocaust slik vi kjenner det.

Jeg er for øvrig ingen jøde og tror på ingen måte at de er guds folk. Jeg er faktisk av den overbevisning av at folk som er er tungt engasjert i religion er A) skadet/manipulert fra barndommen av eller B) mindre intelligente (nå snakker jeg ikke om de som går i kirken en gang i året eller sier en bønn nå og da).

Som jeg gang på gang har påpekt; jeg har ingen personlige interesser i denne saken, og derfor kan jeg uttale meg med god samvittighet. Min motivasjon er i hovedsak å forsvare de som blir baksnakket av kvasiintelligente bøller på et forum. Ja, jeg skrev "baksnakket" - for dere kommer med påstander som ikke dokumenteres. Problemet er nemlig at dere blander fornuft og vitenskap med følelser og fantasi. Jeg har ikke tall på hvor mange latterlige uttalelser jeg har sett fra dere på forumet og i videoer dere linker til. Dere reduserer komplekse fenomener til de enkleste ting, og kommer med egne "ekspertuttalser" vedrørende veldig spesifikke detaljer. Dere kan rett og slett IKKE holde på med denne synsingen!

Jeg hadde ikke giddet å engasjere meg i denne diskusjonen hvis dere hadde klart å fremlegge saklige og gode beviser for det dere sier. Kunnskapsløse, ufaglærte, kvasi-intelligente, skråsikre pøbler er nemlig noe av det mest provoserende jeg vet om. Sånne mennesker står for størsteparten av verdens problemer. Tenk hvor herlig det kunne vært om alle hadde etterstrebet å ha et rasjonelt og nyansert blikk på ting. I stedet har vi nerder i mammas kjeller som sitter her og tror de kan uttale seg om oppbygningen av en konsentrasjonsleir, pyroteknikk, biologi, økonomi, osv, osv, osv, osv! Herregud, folk, en av dere skjønte ikke behovet for toaletter og renserier i leirene og brukte det som et argument mot Holocaust. I hvilken fantasiverden er det gangbart å si at noe ikke stemmer fordi man selv er for svak til å se logikken i det??!! Svar meg på det, vær så snill! (Det kan dere ikke).

The internet - where everyone's an expert.

Jeg trenger ikke flere fornærmelser og provokasjoner fra deg nå.

Jeg er mer enn gammel nok til å ha den kunnskapen som trengs. Jeg trenger ikke denslags nedlatende og hånlige kommentarer som du kommer med.

Forøvrig bør man jo ha respekt for folk med andre meninger, uansett hvor gamle de er.

Hvorfor skal dere politisk korrekte ungdommer alltid drive å demonisere og håne alle som vet noe mer enn det en vanlig hjernevasket ungdom lærer i den statlige propagandafabrikken som kalles norsk skole ?

At du er sint nå er jo selvfølgelig fordi du ikke har noen fornuftige argumenter. Men hva med å se på de videoene og den rapporten jeg la ut ?

Eller er det slik at du også tror at jeg har produsert dette selv ?

Jeg kan godt legge ut flere videoer og flere linker til websider med tilsvarende informasjon, og alle fra forskjellige kilder.

Forskningen på denne svindelen med "holocaust" har nemlig pågått i over 30 år, og ennå er det ikke funnet et eneste bevis på at historien om holocaust er noe annet enn en opdiktet historie.

Det er ikke noen skam å innrømme at du har tatt feil, det må vi alle gjøre av og til. Det er ikke noen vits å bli sint og begynne å skyte på meg, jeg er bare budbringeren.

Sannheten kan ikke stoppes, og sannheten vil alltid bli kjent uansett, det er bare et spørsmål om tid. Og hvis du investerer for mye i å forsvare denne løgnen om holocaust nå, så blir det bare mer vondt og pinlig for deg senere når sannheten blir kjent for alle.

Forøvrig har jeg ikke noe "skremmende syn på jødene" Jeg har studert dette i mange år, og også jødenes lære i talmud, som de lever etter.

Det er denne læren som sammen med det faktum at de faktisk lever etter den, som er skremmende.

En annen ting er at du må selvfølgelig ikke avvise all informasjon fordi du ikke liker budbringeren.

For selv om du ikke liker budbringeren så blir jo ikke informasjonen han legger fram automatisk feil.

Da bør du heller se på det han legger frem, for så å undersøke selv om dette stemmer.

Det hjelper heller ikke å overse bevisene for at holocaust aldri skjedde,for de forsvinner ikke selv om du eller andre holocaust-tilhengere velger å overse dem.

Lenke til kommentar

Det er det jeg også har villet ha fram. Et bevis for holocaust ser aldri ut til å være bra nok, men et bevis mot holocaust ser ut til å være sannhet...

Kan du komme med ett bevis for at Holocaust har funnet sted da?

Selvfølgelig ikke. Når motdebatanten sier at man ikke kan bevise noe som ikke har skjedd, og han har bestemt seg for at Holocaust ikke fant sted, så er det å bevise det umulig. En rekke kilder har blitt lagt frem her, flere finnes, men så lenge alt er jødisk propaganda så kan ingen ting bevises. Ikke en gang at Norges flagg er rødt, hvitt og blått.

Lenke til kommentar

Det er det jeg også har villet ha fram. Et bevis for holocaust ser aldri ut til å være bra nok, men et bevis mot holocaust ser ut til å være sannhet...

Kan du komme med ett bevis for at Holocaust har funnet sted da?

Problemet er jo ikke at jeg ikke legger fram noen beviser for at holocaust aldri skjedde.

Problemet er at dere stikker holdet stadig lengre ned i sanden og later som om bevisene ikke er der.

Og også at dere stadig gjentar de samme spørsmålene for å gi alle nye debattanter i tråden det inntrykk at alt jeg har å komme med er påstander fordi jeg "hater" jøder, og at jeg ikke har noen beviser i det hele tatt.

Hvis alle hadde vært like ignorante som dere, så hadde vi ennå levd i middelalderen og drevet med heksejakt.

Det er jo også på en måte akkurat det dere driver med nå.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt fram en del ting alerede.

Hvorfor staret du denne tråden når du ikke er interessert i hverken ny informasjon eller andre meninger enn den politisk korrekte løgnhistorien om holocaust ?

Han finner de ikke troverdige, fordi du mangler kilder, som han selv har. Tar vi dette i betraktning er den "nye informasjonen" usann og historien om holocaust sann.

Lenke til kommentar

... snip ...

Jeg er mer enn gammel nok til å ha den kunnskapen som trengs. Jeg trenger ikke denslags nedlatende og hånlige kommentarer som du kommer med.

Forøvrig bør man jo ha respekt for folk med andre meninger, uansett hvor gamle de er.

Hvorfor skal dere politisk korrekte ungdommer alltid drive å demonisere og håne alle som vet noe mer enn det en vanlig hjernevasket ungdom lærer i den statlige propagandafabrikken som kalles norsk skole ?

At du er sint nå er jo selvfølgelig fordi du ikke har noen fornuftige argumenter. Men hva med å se på de videoene og den rapporten jeg la ut ?

Jeg kan godt legge ut flere videoer og flere linker til websider med tilsvarende informasjon, og alle fra forskjellige kilder.

Forskningen på denne svindelen med "holocaust" har nemlig pågått i over 30 år, og ennå er det ikke funnet et eneste bevis på at historien om holocaust er noe annet enn en opdiktet historie.

Det er ikke noen skam å innrømme at du har tatt feil, det må vi alle gjøre av og til. Det er ikke noen vits å bli sint og begynne å skyte på meg, jeg er bare budbringeren.

Sannheten kan ikke stoppes, og sannheten vil alltid bli kjent uansett, det er bare et spørsmål om tid. Og hvis du investerer for mye i å forsvare denne løgnen om holocaust nå, så blir det bare mer vondt og pinlig for deg senere når sannheten blir kjent for alle.

Forøvrig har jeg ikke noe "skremmende syn på jødene" Jeg har studert dette i mange år, og også jødenes lære i talmud, som de lever etter.

Det er denne læren som sammen med det faktum at de faktisk lever etter den, som er skremmende.

En annen ting er at du må selvfølgelig ikke avvise all informasjon fordi du ikke liker budbringeren.

For selv om du ikke liker budbringeren så blir jo ikke informasjonen han legger fram automatisk feil.

Da bør du heller se på det han legger frem, for så å undersøke selv om dette stemmer.

Det hjelper heller ikke å overse bevisene for at holocaust aldri skjedde,for de forsvinner ikke selv om du eller andre holocaust-tilhengere velger å overse dem.

Hva slags kunnskap mener du trengs for å kunne føre en god diskusjon på et så detaljert nivå som vi forsøker nå? Fullført videregående skole, kanskje? Nei... Saken er at det krever MYE mer enn det. Dersom noen skal bevise at Holocaust ikke skjedde så må vi ha en flokk av dyktige mennesker med god utdanning OG masse erfaring innenfor sitt fagfelt. "Kildene" dine på internett holder ikke, for vi har ingen som helst garanti for det som sies. Ingen av videoene eller nettsidene dine har en nevneverdig referanseliste. Du linket blant annet til et par filmer med en jøde som mente å kunne bevise at Zyklon B ikke ble brukt til utrydding av jødene. Han baserer seg på Fred A. Leuchter sin undersøkelse. Det er imidlertid reist tvil rundt denne undersøkelsen, som Wikipedia oppsummerer ganske godt (det i uthevet skrift er spesielt viktig):

In 1988, Leuchter traveled to several sites of structures identified as gas chambers, where, although he did not have permission to do so, he collected samples from walls, ceilings and floors, using a chisel and hammer to chip and scrape off pieces of the masonry.[2] He took copious notes about the floor plans and layout, and all of his actions were videotaped by a cameraman. (Leuchter, who had been married for about one month before the trip, told his wife that the trip to Auschwitz-Birkenau was their honeymoon.[2]) Leuchter then brought the samples back to Boston, where he presented them to Alpha Analytical Laboratories, a chemical laboratory, for testing. Leuchter told Alpha only that the samples were to be used as evidence in a court case about an industrial accident. The lab tested them for exposure to cyanide and found trace amounts in the crematoria, which Leuchter dismissed in his report:

“ It is notable that almost all the samples were negative and that the few that were positive were very close to the detection level (1mg/kg); 6.7 mg/kg at Krema III; 7.9 mg/kg at Krema I. The absence of any consequential readings at any of the tested locations as compared to the control sample reading 1050 mg/kg supports the evidence that these facilities were not execution gas chambers. The small quantities detected would indicate that at some point these buildings were deloused with Zyklon B — as were all the buildings at all these facilities. ”

Leuchter compares the low amounts in the Krema to the higher readings in his positive control sample.

Lab manager James Roth swore under oath to the results at the trial.[2] It was only after he got off the stand that Roth learned what the trial was about. In an interview for Morris' film, Roth states that cyanide would have formed an extremely fine layer on the walls, to the depth of one-tenth of a human hair. Leuchter had taken samples of indeterminate thickness (he is seen in Morris' film hammering at the bricks with a rock hammer).[2] Not informed of this, Roth had pulverized the entire samples, thus severely diluting the cyanide-containing layer of each sample with an indeterminate amount of brick, varying for each sample. Roth offers the analogy that the tests were like "analyzing paint on a wall by analyzing the timber that's behind it."[2]

Leuchter did not examine the walls of the gas chambers until 50 years after they had been used; his critics note that it would have been virtually impossible to discover any cyanide at all using his method. In fact, tests conducted on ventilation grates immediately after the end of the war showed substantial amounts of cyanide. The chambers were demolished by the Nazis when they abandoned Auschwitz, and the facilities Leuchter examined were, in fact, partially reconstructed. Leuchter was unaware that part of the camp and chambers were reconstructed, so he had no way of knowing if the bricks he was scraping were actually part of the original gas chamber.

Many of Leuchter's conclusions are based on the assumption that it takes 20 to 30 hours to air a room disinfected with Zyklon-B; since far lower concentrations are required when gassing people than for delousing it actually takes 20 to 30 minutes to air out the room, and the forced ventilation systems used are more than adequate to allow the gas chambers to be operated without endangering the executioners. When questioned in court, Leuchter admitted he had not seen a document by the Waffen SS Commandant for construction issued when the gas chambers were constructed which estimated they had a 24-hour capacity of 4756 people, more than 30 times Leuchter's estimate of 156.

Leuchter's opposition to the possibility of gas chambers rests on the relatively low concentration of cyanide residue measured in his sample of the remains of the gas chambers in Auschwitz, compared to his sample of the "delousing chambers" in which clothes were deloused using the same gas, hydrogen cyanide. However, his report contains the assumption that lower concentrations are required for delousing than to kill humans and other warm blooded creatures; in fact, with their simpler structures and slower metabolisms, insects are more resistant to such gross metabolic poisons than mammals. Both toxicological study and practical experience demonstrate that it takes a much higher concentration of cyanide (16,000 parts per million) to kill insects than to kill humans (300 PPM), as well as an exposure time of many hours rather than only minutes. Leuchter also fails to explain his belief that Zyklon-B was used for delousing, in view of his belief that the product would present technical difficulties in ventilating and decontaminating such as to make it impractical for use in a gas chamber.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fred_A._Leuchter

Jeg påstår ikke at alt som står på Wikipedia er kvalitetsmateriale, men la oss i hvert fall si med at arbeidet til Leutcher har blitt betvilt. En logisk fortsettelse av den tankegangen er at videoer som du linket til baserer seg på forskning som anses som usikker. Jeg skal ikke være så skråsikker som dere og si at det som står i Wikipedia er helt korrekt, men hva om det faktisk er korrekt? Hva om HAUGEVIS av artikler og YouTube-videoer baserer seg på undersøkelser som er utført på en gal måte? Hadde dere i det minste vært litt ydmyke så hadde det vært greit, men dere kommer med tvilsomme kilder og fremlegger det som fakta. Når motbevisene deres langt fra holder vann så er det tilstrekkelig at jeg påpeker det - det er mye lettere og mye mer hensiktsmessig. Dermed behøver ikke jeg å bevise at Holocaust har skjedd.

Til slutt vil jeg si at jeg er langt fra politisk korrekt. Jeg er bare møkk lei inkompetente og desillusjonere mennesker. Du kan gjerne si at det er en svakhet hos meg, men blodet mitt begynner å koke når jeg ser en eller annen uttale seg om noe den virkelig ikke har forutsetninger for å si noe om.

Endret av Dux ducis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt som dere har lagt fram av "beviser" som skulle vise at holocaust skjedde, er bilder av likhauger, krematorieovner osv.

Men det beviser ingenting.

Jeg ser ikke helt hvordan bilder av likhauger og krematorieovner skulle være noe bevis på at mennesker har blitt gasset ihjel.

Lenke til kommentar

Hvorfor staret du denne tråden når du ikke er interessert i hverken ny informasjon eller andre meninger enn den politisk korrekte løgnhistorien om holocaust ?

Han finner de ikke troverdige, fordi du mangler kilder, som han selv har. Tar vi dette i betraktning er den "nye informasjonen" usann og historien om holocaust sann.

Mangler kilder !???

Har du sett det jeg har lagt ut av videoer, og Leucter rapporten hvor det etter etterforskning i leirene konkluderes med at det fantes ingen gasskammre i de tyske kz leirene ?

Lenke til kommentar

Hei

Jeg la merke til at noen av dere har vært og sett på nettsiden min www.holocaustinfo.net. Bra.

En ting jeg gjerne vil adressere er dette med selve uttrykket "å fornekte Holocaust." Eller: "benekte Holocaust" - eller "Holocaust-fornekter/benekter." Still deg spørsmålet: hvilke andre dobbelord har vi som slutter i -fornekter eller -benekter?

Om jeg ikke tror på evolusjonslæren - er jeg da en evolusjonsfornekter/benekter? Kaller vi ateister eller agnostikere for Gudsbenektere? De som ikke tror på UFOer er UFO-benektere? Tenk på dette.

For øvrig har jeg en utfordring til de som tror på Holocaust-historien: kan dere forklare hvordan det tekniske aspektet av Holocaust skal ha fungert? Altså - forklare hvordan et slikt tysk gasskammer fungerte? For meg personlig var det dette med den u-vitenskapelige gasskammerhistorien som fikk meg til å begynne og betvile Holocaust. Dokumentaren "The Truth behind the gates of Auschwitz" var det som fikk mine øyne opp for noen år siden. Og senere studerte jeg enda mer om saken og skjønte at det f.eks er absurd og egentlig helt utenkelig å ha gasskammer og kremasjonsovner tilknyttet hverandre slik designet var i nazistenes kremaer.

Alt hadde eksplodert etter ganske kort tid - ettersom blåsyregass er veldig brannfarlig/eksplosiv. Folk hadde dødd av forgiftningen også. Ikke bare jøder øremerket for døden, men alle som jobbet og/eller befant seg i nærheten av kamrene. Med mindre man hadde et ekstremt godt ventilasjonsanlegg da. Men noe slikt har vi ikke sett spor av. Og med tanke på hvordan arkitekturen var med disse bygningene - så er det vanskelig å forestille seg at noe slikt kunne eksistere. For det første var ikke disse bygningene lufttette. Ingen har ihvertfall påvist noe slikt. Påstått ja, men ikke påvist.

Krema I i Auschwitz:

analyse.jpg

Rommet uten navn/forklaring er sannsynligvis rommet der man bevarte urnene.

Og "påstått gasskammer" heter leichenkeller - altså likkjeller, på den originale tegningen. Altså - det vi ser er nok ikke et kombinert gasskammer/krematorium, men en kombinert likkjeller (likhus) og krematorium.

Helt til sist: jeg har ingenting i mot jøder, egentlig. Selv om de får litt pryl på nettsiden. Håper folk kan forstå at det at man kritiserer jøder ikke betyr det samme som at man har en negativ innstilling til alle jøder. Samme tingen gjelder jo, eller bør gjelde, når man kritiserer muslimer, hvite, svarte, kristne, homofile, samer, nordlenninger, eller hvem det nå måtte være.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Jeg kaller det "-fornektelse" av mangel på bedre ord. "-revisjonisme" vil jeg i hvert fall være svært forsiktig med å bruke ettersom jeg assosierer deg med en prosesss som har visse standarder mhp. metode/vitenskap.

Når det gjelder konkret diskusjon av gasskamre så må dere gjerne diskutere det på internett til dere blir blå. Jeg trenger litt mer informasjon og mange referanser før jeg uttaler meg om det. Jeg vil imidlertid advare deg mot å gå i samme felle som tidligere nevnte forsker Fred A. Leuchter (forsåvidt også Baltazar94 og pk2010): å uttale seg om ting man har mangelfull forståelse for. Fred A. Leuchter skal visstnok ha trodd at man behøver større kvantum av Zyklon B for å drepe et menneske enn å drepe lus, men dette fikk han mye kritikk for. Du ser også ut til å være av den oppfatning av at gass-dreping krever latterlig store mengder av Zyklon B - slik at det ville ta flere timer å ventilere gasskammeret. Bare vær klar over at noen mener det holder å bruke en mengde som kunne ventileres ut på 20-30 minutter (ettersom mennesker tåler lite av den gassen).

Baltazar94: Jeg ser frem til ditt svar.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kaller det "-fornektelse" av mangel på bedre ord. "-revisjonisme" vil jeg i hvert fall være svært forsiktig med å bruke ettersom jeg assosierer deg med en prosesss som har visse standarder mhp. metode/vitenskap.

Når det gjelder konkret diskusjon av gasskamre så må dere gjerne diskutere det på internett til dere blir blå. Jeg trenger litt mer informasjon og mange referanser før jeg uttaler meg om det. Jeg vil imidlertid advare deg mot å gå i samme felle som tidligere nevnte forsker Fred A. Leuchter (forsåvidt også Baltazar94 og pk2010): å uttale seg om ting man har mangelfull forståelse for. Fred A. Leuchter skal visstnok ha trodd at man behøver større kvantum av Zyklon B for å drepe et menneske enn å drepe lus, men dette fikk han mye kritikk for. Du ser også ut til å være av den oppfatning av at gass-dreping krever latterlig store mengder av Zyklon B - slik at det ville ta flere timer å ventilere gasskammeret. Bare vær klar over at noen mener det holder å bruke en mengde som kunne ventileres ut på 20-30 minutter (ettersom mennesker tåler lite av den gassen).

Baltazar94: Jeg ser frem til ditt svar.

Dux

Uttrykkene "Holocaust-benekter" og "Holocaust-fornekter" brukes av én enkelt grunn: uttrykkene har blitt lansert for å stigmatisere alle som våger å betvile Holocaust-historien. Du har kanskje lagt merke til at uttrykket "global oppvarming benekter" også har blitt lansert nylig.

"Holocaust-skeptiker" eller "global oppvarming kritiker" klinger liksom ikke like bra - for assosiasjonene man får er ikke like negative. Snarere tvert imot: disse uttrykkene gir inntrykk av at det er noen som tenker selv, og dette er noe positivt. Men hvordan kan det vel være positivt å stille spørsmål ved den enorme makt- og finans-institusjonen som heter Holocaust? Eller for den del: institusjonen som i dag kalles "klimaforandring" - tidligere: "global oppvarming."

Les boken 1984 av George Orwell. Språk er veldig viktig.

Et spørsmål:

Dette med at man trenger mindre Zyklon B for å drepe mennesker enn for å drepe lus er noe jeg har hørt før. Men ingen har forklart meg nøyaktig hva dette betyr i sammenheng med Holocaust og gasskamrene. Kan du forklare?

----------------

Forøvrig stemmer det at standard utluftingstid etter henrettelse i gasskammer er ..25 minutter. Se her: www.holocaustinfo.net/gass.php. Men da snakker man om et veldig lite kammer der én person har blitt gasset. Og et kammer med et meget kraftig og avansert ventilasjonssystem. Likkjelleren/gasskammeret i Krema I (eller II) i Auschwitz er et veldig stort rom. Og ingen har sett spor av noe ventilasjonsanlegg. Så hvordan luftet man ut etter hver gassing?

Så vidt jeg vet står det fremdeles i guide-boken til Auschwitz-museet i dag at man bare "åpnet døren en liten stund." Totalt umulig, selvsagt. Hele leiren hadde etterhvert blitt forgiftet. Folk hadde falt død om før de rakk å gå inn i kammeret. Gass og HCN (hydrogen cyanid) som hadde satt seg fast overalt.

Nei, man trenger ingen voldsomme mengder for å ta livet av noen med Zyklon B, eller et lignende stoff. Men det har heller ingen påstått. Det er ikke det det står på. Det det står på er:

1. Rett arkitektur og lufttetthet for kammeret.

2. Mekanisme for aktivering av gassen.

3. Mekanismer for distribusjon av oksygen, som trengs for at gassen skal virke, og for utpumping av gass, og for å pumpe ny frisk luft inn i kammeret.

Men så har vi også:

4. Den ekstreme eksplosjonsfaren.

5. Nødvendigheten av helt spesielle sikkerhetsprosedyrer for å beskytte de som ikke skulle gasses. Dette inkluderer behandling av lik med ammoniakk, vernedrakt, hansker og gassmasker for alle som jobbet i, eller i tilknytning til, Kremaen/gasskammeret. Og det måtte nødvendigvis også inkludere prosedyrer for å vaske kammeret etter hver gassing osv. osv.

6. Mangelen av blåfarge på veggene. Blåfargen, som oppstår i en reaksjon mellom gassen og stoffer i stein/murstein/betong, den burde være der. men det er den ikke.

Å jobbe med giftgass er ingen spøk. Og dette får en også naturligvis til å spørre seg: hvorfor valgte ikke nazistene en mye enklere og (for dem selv) langt tryggere drapsmetode? For eksempel: isoler jødene i ghettoer og sult dem ihjel. Samme metode har blitt brukt av Stalin, Mao og t.o.m. General Eisenhower - da han tok livet av omtrent en million tyske krigsfanger ved krigens slutt. Kostet ham ikke en kalori. Hitler kunne ha gjort det samme. Eller slått jødene i hodet med en spade. Druknet dem, puttet gift i maten deres e.l. Ricin er jo en veldig bra gift å bruke som også er enkel og billig å framstille.

Og ikke glem: Zyklon B var et middel for å bekjempe lus. At tyskerne brukte dette til rengjøring i leirene er jo grundig dokumentert. Kan det tenkes at Zyklon B'en var fjæren som ble til en hel hønsefarm?

Se filmklipp:

http://www.youtube.com/watch?v=vkkNxL5Qe7M

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

... snip ...

Hva slags kunnskap mener du trengs for å kunne føre en god diskusjon på et så detaljert nivå som vi forsøker nå? Fullført videregående skole, kanskje? Nei... Saken er at det krever MYE mer enn det. Dersom noen skal bevise at Holocaust ikke skjedde så må vi ha en flokk av dyktige mennesker med god utdanning OG masse erfaring innenfor sitt fagfelt. "Kildene" dine på internett holder ikke, for vi har ingen som helst garanti for det som sies. Ingen av videoene eller nettsidene dine har en nevneverdig referanseliste. Du linket blant annet til et par filmer med en jøde som mente å kunne bevise at Zyklon B ikke ble brukt til utrydding av jødene. Han baserer seg på Fred A. Leuchter sin undersøkelse. Det er imidlertid reist tvil rundt denne undersøkelsen, som Wikipedia oppsummerer ganske godt (det i uthevet skrift er spesielt viktig):

In 1988, Leuchter traveled to several sites of structures identified as gas chambers, where, although he did not have permission to do so, he collected samples from walls, ceilings and floors, using a chisel and hammer to chip and scrape off pieces of the masonry.[2] He took copious notes about the floor plans and layout, and all of his actions were videotaped by a cameraman. (Leuchter, who had been married for about one month before the trip, told his wife that the trip to Auschwitz-Birkenau was their honeymoon.[2]) Leuchter then brought the samples back to Boston, where he presented them to Alpha Analytical Laboratories, a chemical laboratory, for testing. Leuchter told Alpha only that the samples were to be used as evidence in a court case about an industrial accident. The lab tested them for exposure to cyanide and found trace amounts in the crematoria, which Leuchter dismissed in his report:

“ It is notable that almost all the samples were negative and that the few that were positive were very close to the detection level (1mg/kg); 6.7 mg/kg at Krema III; 7.9 mg/kg at Krema I. The absence of any consequential readings at any of the tested locations as compared to the control sample reading 1050 mg/kg supports the evidence that these facilities were not execution gas chambers. The small quantities detected would indicate that at some point these buildings were deloused with Zyklon B — as were all the buildings at all these facilities. ”

Leuchter compares the low amounts in the Krema to the higher readings in his positive control sample.

Lab manager James Roth swore under oath to the results at the trial.[2] It was only after he got off the stand that Roth learned what the trial was about. In an interview for Morris' film, Roth states that cyanide would have formed an extremely fine layer on the walls, to the depth of one-tenth of a human hair. Leuchter had taken samples of indeterminate thickness (he is seen in Morris' film hammering at the bricks with a rock hammer).[2] Not informed of this, Roth had pulverized the entire samples, thus severely diluting the cyanide-containing layer of each sample with an indeterminate amount of brick, varying for each sample. Roth offers the analogy that the tests were like "analyzing paint on a wall by analyzing the timber that's behind it."[2]

Leuchter did not examine the walls of the gas chambers until 50 years after they had been used; his critics note that it would have been virtually impossible to discover any cyanide at all using his method. In fact, tests conducted on ventilation grates immediately after the end of the war showed substantial amounts of cyanide. The chambers were demolished by the Nazis when they abandoned Auschwitz, and the facilities Leuchter examined were, in fact, partially reconstructed. Leuchter was unaware that part of the camp and chambers were reconstructed, so he had no way of knowing if the bricks he was scraping were actually part of the original gas chamber.

Many of Leuchter's conclusions are based on the assumption that it takes 20 to 30 hours to air a room disinfected with Zyklon-B; since far lower concentrations are required when gassing people than for delousing it actually takes 20 to 30 minutes to air out the room, and the forced ventilation systems used are more than adequate to allow the gas chambers to be operated without endangering the executioners. When questioned in court, Leuchter admitted he had not seen a document by the Waffen SS Commandant for construction issued when the gas chambers were constructed which estimated they had a 24-hour capacity of 4756 people, more than 30 times Leuchter's estimate of 156.

Leuchter's opposition to the possibility of gas chambers rests on the relatively low concentration of cyanide residue measured in his sample of the remains of the gas chambers in Auschwitz, compared to his sample of the "delousing chambers" in which clothes were deloused using the same gas, hydrogen cyanide. However, his report contains the assumption that lower concentrations are required for delousing than to kill humans and other warm blooded creatures; in fact, with their simpler structures and slower metabolisms, insects are more resistant to such gross metabolic poisons than mammals. Both toxicological study and practical experience demonstrate that it takes a much higher concentration of cyanide (16,000 parts per million) to kill insects than to kill humans (300 PPM), as well as an exposure time of many hours rather than only minutes. Leuchter also fails to explain his belief that Zyklon-B was used for delousing, in view of his belief that the product would present technical difficulties in ventilating and decontaminating such as to make it impractical for use in a gas chamber.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fred_A._Leuchter

Jeg påstår ikke at alt som står på Wikipedia er kvalitetsmateriale, men la oss i hvert fall si med at arbeidet til Leutcher har blitt betvilt. En logisk fortsettelse av den tankegangen er at videoer som du linket til baserer seg på forskning som anses som usikker. Jeg skal ikke være så skråsikker som dere og si at det som står i Wikipedia er helt korrekt, men hva om det faktisk er korrekt? Hva om HAUGEVIS av artikler og YouTube-videoer baserer seg på undersøkelser som er utført på en gal måte? Hadde dere i det minste vært litt ydmyke så hadde det vært greit, men dere kommer med tvilsomme kilder og fremlegger det som fakta. Når motbevisene deres langt fra holder vann så er det tilstrekkelig at jeg påpeker det - det er mye lettere og mye mer hensiktsmessig. Dermed behøver ikke jeg å bevise at Holocaust har skjedd.

Til slutt vil jeg si at jeg er langt fra politisk korrekt. Jeg er bare møkk lei inkompetente og desillusjonere mennesker. Du kan gjerne si at det er en svakhet hos meg, men blodet mitt begynner å koke når jeg ser en eller annen uttale seg om noe den virkelig ikke har forutsetninger for å si noe om.

Du har tydelig vis mye å lære ennå.

Dette er ikke noe spørmsål om hvor lang tid du har gått i den statlige propagandafabrikken kalt norsk skole.

Dette har med egen forskning å gjøre, og egen intelligens. Du får ikke noe gratis, selv om jeg nå har prøvd å gi dere denne infoen helt gratis.

Det er jo ikke min feil at dere er fulle av fordommer og ikke intelligent nok til å forstå det jeg har vist dere.

Jeg er ikke "inkompetente og desillusjonert" Men det heter jo at på seg selv kjenner man andre.

Du kan ikke stole på info fra wikipedia i denne saken, for hvordan kan du tro at du får korrekt info om holocaust eller noen som stiller kritiske spørsmål om holocaust, fra en nettside som drives av jøder, og er redigert av jøder.

I et av mine første innlegg i denne tråden så linket jeg til en video som viste Israelske ungdommer som var ansatt for å redigere wikipedia og andre websider for å opppdra oss i "den rette tro"

Dette er senere bekreftet av en annen som la ut link til dagbladet hvor de også skrev om dette.

Jødene begynner å bli redde nå for de aner at svindelen deres er i ferd med å bli avslørt.

Jeg vet om "tvilen" som er reist ved Leucters undesøkelser, jeg har lest dette også. Men det er veid og funnet for lett.

Leucters undersøkelser er jo også bekreftet fra mange andre kilder.

Det er også ganske logisk at jødene og deres lakeier vil reise tvil om,og angripe alle som avslører svindelhistorien deres om holocaust, det er et av de eldste triksene i boken.

Hvis noen finner ut noe du ikke liker, så gjelder det å så tvil om ham og ødelegg hans troverdighet slik at ingen tror på det han sier.

Denne taktikken brukes også av sosialister, så den burde være velkjent også i Norge.

Det at du blir sint når du diskuterer dette, kommer av at du er følelsesmessig involvert i dette med holocaust, men du har ikke noen mulighet til å dokumentere dette som du mener har skjedd.

Derfor blir du sint for dette er en naturlig forsvarsmekanisme, jeg reagerte også slik den gang jeg var en av dem som trodde på denne løgnen om holocaust.

Du vil nok ikke akseptere den dokumentasjonen jeg legger ut, uansett kilder. Du har for store fordommer mot meg, og du tror for godt om jødene.

Men zionist-jødenes løgner vil bli avslørt , for sannheten om dette vil komme frem og jødene vil da måtte stå til ansvar for sine løgner, og det samme vil de som hjelper dem å spre disse løgnene.

Jeg bryr meg egentlig ikke om hva du tror, som sagt så er jeg bare budbingeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...