Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?

Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

• Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

• Ja
      298
    • Nei
      32
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

• Ja
      215
    • Nei
      90
      47

Anbefalte innlegg

Tror du eller tror du ikke på holocaust selv?

Her er du inne på noe viktig selv om det nok ikke var hensikten.

For det dreier seg om tro, nemlig som du sier her, tro på holocaust, og de som ikke tror, de er kjettere og bør straffes.

For jødene, som sier at de er "guds utvalgte folk" sier jo at holocaust skjedde, og da må vi jo tro på dem.

Dette er som en religion, hvor jødene er "gud" og de fleste tror på jødene, de tilber jødene og tror alt de sier, derfor kan de ikke hverken forstå eller akseptere at noen tviler på hva deres guder jødene sier, og de fleste nikker villig og forståelsesfullt når jødene sier at det bør bli forbudt å fornekte holocaust.

Folk flest glemmer helt at når noen pusher på for et forbud mot å stille spørsmål ved noe, så betyr det at de som pusher på for dette forbudet har noe å skjule, og de er redd for at om de tillater at noen stiller spørsmål ved deres påstander så vil sannheten før eller senere bli kjent og de selv bli avslørt som løgnere og svindlere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke uten grunn det blir kalt Holohoax eller Holocash.

Ja, det er flere som har gode grunner til å benekte Holocaust.. For eksempel jødehatere. Det bildet du har lagt ved der, det ser rimelig datalaget ut!

http://www.youtube.c...h?v=bzSMmh_2ppE

Hahahahahahh! For noe latterlig kvasiintelligent sjøsprøyt! Dette er jo mest sannsynlig en eller annen jødehater som er ute etter å høste støtte til sin sak.

Han gjør et stort poeng ut av å sammenligne jøder med britene. Vi er, i følge han, programmert til å tenke at det er er akseptabelt å krige mot britene, mens jødene kan gjøre hva de vil. Det er lang fra sannheten. Vi (den vestlige verden) har riktignok sagt etter krigen at "hei, jødene er ikke skyld i all faenskapen - så ikke plag dem mer", men det er ingen som sier at jøder har fullmakt til å gjøre hva de vil. Dersom de invaderer USA, slik han prater om, så håper jeg inderlig verdenssamfunnet slår tilbake - slik som det bør gjøre mot enhver nasjon eller folkegruppe som opptrer voldelig. For øvrig så blir det litt komisk å sammenlikne jøder med nasjoner - de er en folkegruppe.

Det denne personen i bunn og grunn forsøker å si er:

"Britene forsøkte å invadere oss i 1812, men vi slo tilbake. Nå er vi i krig med jødene - dere må bli med meg og slå tilbake nå også."

Kvalmende.

Ne, videoen er ikke "kvalmende" Den beskriver faktisk situasjonen ganske korrekt.

Derimot så er din blinde tilbedelse av jødene ganske kvalmende.

Lenke til kommentar

Ja, det er flere som har gode grunner til å benekte Holocaust.. For eksempel jødehatere. Det bildet du har lagt ved der, det ser rimelig datalaget ut!

Hahahahahahh! For noe latterlig kvasiintelligent sjøsprøyt! Dette er jo mest sannsynlig en eller annen jødehater som er ute etter å høste støtte til sin sak.

Han gjør et stort poeng ut av å sammenligne jøder med britene. Vi er, i følge han, programmert til å tenke at det er er akseptabelt å krige mot britene, mens jødene kan gjøre hva de vil. Det er lang fra sannheten. Vi (den vestlige verden) har riktignok sagt etter krigen at "hei, jødene er ikke skyld i all faenskapen - så ikke plag dem mer", men det er ingen som sier at jøder har fullmakt til å gjøre hva de vil. Dersom de invaderer USA, slik han prater om, så håper jeg inderlig verdenssamfunnet slår tilbake - slik som det bør gjøre mot enhver nasjon eller folkegruppe som opptrer voldelig. For øvrig så blir det litt komisk å sammenlikne jøder med nasjoner - de er en folkegruppe.

"Britene forsøkte å invadere oss i 1812, men vi slo tilbake. Nå er vi i krig med jødene - dere må bli med meg og slå tilbake nå også."

Kvalmende.

Ne, videoen er ikke "kvalmende" Den beskriver faktisk situasjonen ganske korrekt.

For et fantastisk og gjennomført svar på mitt innlegg! Du er en sann diskusjon.no-er ;)

A) Jeg tilber ikke jøder. Er denne påstanden basert på noe reelt, eller er det bare en slengkommentar som gjør at du slipper å ta skikkelig stilling til deg jeg sier?

B) Min tolkning av videoens budskap og opphav er sikkert det mest korrekte noen her på forumet klarer å produsere. Du må gjerne prøve selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For å være ærlig så tror jeg Mahmoud Ahmadinejad ikke er spesiellt godt opplest på Holocaust. Jeg tolker mer hans innstilling, til det faktum at det finnes diverse fremtredene vestlige personligheter som åpent fornekter eller stiller spørsmålstegn ved Holocaust, og at han har snappet til seg dette for å benytte i den gjensidige media "krigen" med Israel.

Hvis man først skal stille spørsmålstegn ved Holocaust, er det (fremfor å "telle antall døde") mye mere interessant å studere hvordan Holocaust blir misbrukt i politisk sammenheng, slik bl.a. Norman Finkelstein hevder. Han er jøde selv, og begge hans foreldre var i konsentrasjons-leire.

The Holocaust Industry

http://www.youtube.com/watch?v=Q9lNkXiCP0I

http://www.youtube.com/watch?v=5BaJCRXsgt4

Lenke til kommentar

Kvalmende.

For et fantastisk og gjennomført svar på mitt innlegg! Du er en sann diskusjon.no-er ;)

A) Jeg tilber ikke jøder. Er denne påstanden basert på noe reelt, eller er det bare en slengkommentar som gjør at du slipper å ta skikkelig stilling til deg jeg sier?

B) Min tolkning av videoens budskap og opphav er sikkert det mest korrekte noen her på forumet klarer å produsere. Du må gjerne prøve selv.

Videoen er fjernet som følge av brudd på YouTubes regler om hatytringer

Lenke til kommentar

pk2010 og Baltazar94:

Ingen av dere har egentlig fremlagt et skikkelig svar på det jeg skriver. Er dette fordi dere er enige med meg? Pk2010, det var jo du som linket til den videoen jeg "tolket", så du burde i det minste ha en mening det jeg skriver er rett eller ikke.

PS: jeg er ikke ute etter å bli kalt jødeelsker eller dum - kan dere ikke produsere bedre svar enn det så innrømmer dere indirekte deres eget nederlag.

Lenke til kommentar

pk2010 og Baltazar94:

Ingen av dere har egentlig fremlagt et skikkelig svar på det jeg skriver. Er dette fordi dere er enige med meg? Pk2010, det var jo du som linket til den videoen jeg "tolket", så du burde i det minste ha en mening det jeg skriver er rett eller ikke.

PS: jeg er ikke ute etter å bli kalt jødeelsker eller dum - kan dere ikke produsere bedre svar enn det så innrømmer dere indirekte deres eget nederlag.

Hvis du går tilbake i tråden så vil du finne mine tidligere innlegg med argumentasjon og dokumentasjon. Det burde ikke være nødvendig at jeg gjentar alt i det uendelige, de fleste her bryr seg jo ikke noe om det uansett.

De fleste er jo av den mening at når jødene har sagt at dette såkalte "holocaust" skjedde, så er all dokumentasjon som viser noe annet ugyldig.

Det var derfor jeg sa at du tilber jødene.

For om noen godtar en slik uhyrlig påstand som dette med "holocaust"bare på grunnlag av en påstand, så er det snakk om blind tilbedelse av dem som har fremlagt påstanden. Spesielt når folk vet hvordan jødene har utnyttet dette med holocaust opp gjennom historien, bla til å få sitt eget land bare for jøder, og også hvordan de prøver å kneble alle som stiller spørsmål ved dette såkalte "holocaust"

En annen ting som burde vise folk at jødene har en egen agenda, er det faktum at de vil ha et land for seg selv hvor bare jøder skal få bo, mens de pusher på for at landene i Europa skal oversvømmes av muslimer og alle andre folkeslag og religioner.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er mest ute etter din og pk2010 sine svar på det jeg har skrevet (innlegg #260), for det du har skrevet tidligere gir ikke meg noe godt svar. Jeg kom med en relativt god forklaring på den videoen, og ble avfeid som jødeelsker av deg, mens pk2010 unngikk å svare på det jeg skrev. Dere kan ikke bare overse argumenter dere ikke kan svare på.

Holocaust har skjedd, men det vil alltid være noen som er ute etter å benekte det - alle har sin agenda! Alt fra gamle tyskere til antisemitter, "konspirasjonsteoretikere", fjortisser med fritidsproblemer, osv. Personlig håper jeg dere ikke er antisemitter. Men, det er vel litt "in" å være antisemitt om dagen, så det skulle ikke forbauset meg om halve diskusjon.no utviklet et jødehat. For Israel gjør jo så mye forkastelig om dagen, og det er jo HELT krystallklart at hva makthaverne i et land (Israel) bestemmer reflekterer hva enhver jøde på denne kloden mener. Det blir som å si at enhver nordmann er for klasebombing ettersom oljefondet har blitt brukt til å finansiere den industrien.

Huff, nå kommer jødene for å ta oss dere!

http://www.metacafe...._a_tinfoil_hat/

http://www.amazon.co...r/dp/0395925037

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Vel, jeg er mest ute etter din og pk2010 sine svar på det jeg har skrevet (innlegg #260), for det du har skrevet tidligere gir ikke meg noe godt svar. Jeg kom med en relativt god forklaring på den videoen, og ble avfeid som jødeelsker av deg, mens pk2010 unngikk å svare på det jeg skrev. Dere kan ikke bare overse argumenter dere ikke kan svare på.

Holocaust har skjedd, men det vil alltid være noen som er ute etter å benekte det - alle har sin agenda! Alt fra gamle tyskere til antisemitter, "konspirasjonsteoretikere", fjortisser med fritidsproblemer, osv. Personlig håper jeg dere ikke er antisemitter. Men, det er vel litt "in" å være antisemitt om dagen, så det skulle ikke forbauset meg om halve diskusjon.no utviklet et jødehat. For Israel gjør jo så mye forkastelig om dagen, og det er jo HELT krystallklart at hva makthaverne i et land (Israel) bestemmer reflekterer hva enhver jøde på denne kloden mener. Det blir som å si at enhver nordmann er for klasebombing ettersom oljefondet har blitt brukt til å finansiere den industrien.

Huff, nå kommer jødene for å ta oss dere!

http://www.metacafe...._a_tinfoil_hat/

http://www.amazon.co...r/dp/0395925037

Det spørs hva du mener med "holocaust"

Jøder ble drept og døde av sykdommer i konsentrasjonsleire på samme måte som andre fanger, og lik ble brent, akkurat som mange lik blir brent i dag.

Men det var ingen gasskamre i leirene, og ingen jøder ble gasset ihjel.

Det er dette jødene ikke vil risikere at folk får vite, derfor vil de forby alle spørsmål ved dette såkalte "holocaust"

De bruker dette holocaust for å gi folk i Europa skyldfølelse og dårlig samvittighet, og samtidig skape sympati for seg selv.

De har bla brukt myten om holocaust til å få støtte til å få sitt eget land i midtøsten.

De bruker også holocaust til å dekke over de folkemordene de selv har utført, både før og etter krigen.

Jeg vil også si at jødene er ikke semitter.

Semitt er en betegnelse på etterkommere etter Noahs sønn Sem, men jødene i dag er etterkommere etter Noahs sønn Jafet.

Forøvrig så synes jeg det sier litt om hvor hjernevasket folk flest er blitt, når de heller ikke reagerer på at jødene kaller alle for "antisemitter" så snart noen kritiserer dem eller ganske enkelt sier sannheten om dem og deres lære i den babylonske talmud.

Lenke til kommentar

I denne sammenhengen så snakker jeg om den systematiske utryddelsen av jøder og andre "undermennesker" i stor skala på 1940-tallet (delvis 30-tallet også). De ble gasset, skutt og jobbet i hjel. Overlevende ofre, familier, forbryterne, frigjørende soldater og en rekke andre mennesker kan og HAR bekreftet at det skjedde. For ikke å snakke om dokumenter, fotografier og videoer. Noen av leirene står også der som et minne på hva som skjedde.

Men, som med nesten alt annet i denne verden, så er det noen som har interesse av å benkete det som skjedde (dette har jeg vært inne på før). Dessuten så er folk er sprø, syke, sleipe, misunnelige og uintelligente! Se bare på hvordan Hitler lurte et uopplyst og deprimert folk til å tro at jødene var skyld i krisen deres..

Når det kommer til dine påstander om at jødene bruker holocaust som en unnskyldning så må jeg bare le. HVEM har sagt at det er greit å begå folkemord bare fordi at noen av deres forfedre ble utsatt for det samme?

Jeg er rimelig sikker på at mange av holocaust-nekterne også er sterke motstandere av staten Israel. For siste gang, dere stakkars uvitende folk: GLEM KONSEPTET 'JØDER' – det er ikke ensbetydende med staten Israel. Hvordan kan dere si at det noen få maktsyke tullinger gjør representerer HVA ET HELT FOLK MENER? Fantastisk logikk!

Hva som er motivet ditt får vi kanskje aldri vite, og jeg sa ikke at du var antisemittisk - bare at jeg HÅPET du ikke var det. Jeg kommer forresten til å beholde ordet 'antisemittisme' så lenge jeg vil, ettersom det er den gjeldende definisjonen. Din utredning om bibelske (eller fiktive?) skikkelser er veldig fascinerende, og det sier litt om ditt forhold til kildekritikk, sunn fornuft og en hel del andre ting når du i det hele tatt synker så lavt at du engasjerer deg i sånt vrøvl.

Til slutt vil jeg si at jødene ikke har all verdens rettigheter slik som du tydeligvis tror. Personlig så hadde jeg hatt mye moro av å vite litt mer om deg og hvorfor du har dette synet på jøder, men "heldigvis" så representerer internett en beskyttelse mot sånt innsyn. Jeg har ingen interesse i å diskutere videre med dere i denne saken, med mindre dere presenterer noen skikkelige argumenter. (Jeg har forresten enda ikke fått noe svar på den tolkningen min av videoen som pk2010 linket til.)

PS: Til de som lurte: jeg er 1/32 jøde (med andre ord: ikke jøde) og har ingen ekstra lojalitet mot dem som folkegruppe. Jeg er kun en enkel idealist som mer enn gjerne forsvarer folk som urettmessig angripes.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I denne sammenhengen så snakker jeg om den systematiske utryddelsen av jøder og andre "undermennesker" i stor skala på 1940-tallet (delvis 30-tallet også). De ble gasset, skutt og jobbet i hjel. Overlevende ofre, familier, forbryterne, frigjørende soldater og en rekke andre mennesker kan og HAR bekreftet at det skjedde. For ikke å snakke om dokumenter, fotografier og videoer. Noen av leirene står også der som et minne på hva som skjedde.

Men, som med nesten alt annet i denne verden, så er det noen som har interesse av å benkete det som skjedde (dette har jeg vært inne på før). Dessuten så er folk er sprø, syke, sleipe, misunnelige og uintelligente! Se bare på hvordan Hitler lurte et uopplyst og deprimert folk til å tro at jødene var skyld i krisen deres..

Når det kommer til dine påstander om at jødene bruker holocaust som en unnskyldning så må jeg bare le. HVEM har sagt at det er greit å begå folkemord bare fordi at noen av deres forfedre ble utsatt for det samme?

Jeg er rimelig sikker på at mange av holocaust-nekterne også er sterke motstandere av staten Israel. For siste gang, dere stakkars uvitende folk: GLEM KONSEPTET 'JØDER' – det er ikke ensbetydende med staten Israel. Hvordan kan dere si at det noen få maktsyke tullinger gjør representerer HVA ET HELT FOLK MENER? Fantastisk logikk!

Hva som er motivet ditt får vi kanskje aldri vite, og jeg sa ikke at du var antisemittisk - bare at jeg HÅPET du ikke var det. Jeg kommer forresten til å beholde ordet 'antisemittisme' så lenge jeg vil, ettersom det er den gjeldende definisjonen. Din utredning om bibelske (eller fiktive?) skikkelser er veldig fascinerende, og det sier litt om ditt forhold til kildekritikk, sunn fornuft og en hel del andre ting når du i det hele tatt synker så lavt at du engasjerer deg i sånt vrøvl.

Til slutt vil jeg si at jødene ikke har all verdens rettigheter slik som du tydeligvis tror. Personlig så hadde jeg hatt mye moro av å vite litt mer om deg og hvorfor du har dette synet på jøder, men "heldigvis" så representerer internett en beskyttelse mot sånt innsyn. Jeg har ingen interesse i å diskutere videre med dere i denne saken, med mindre dere presenterer noen skikkelige argumenter. (Jeg har forresten enda ikke fått noe svar på den tolkningen min av videoen som pk2010 linket til.)

PS: Til de som lurte: jeg er 1/32 jøde (med andre ord: ikke jøde) og har ingen ekstra lojalitet mot dem som folkegruppe. Jeg er kun en enkel idealist som mer enn gjerne forsvarer folk som urettmessig angripes.

Jødene har ikke blitt noe mer forfulgt enn andre grupper opp gjennom hisorien, derimot har de selv stått for diverse folkemord på tilsammen flere titalls millioner fler mennesker enn dem de selv påstår ble "gasset ihjel" under krigen.

Ingen jøder ble gasset ihjel, men at mange jøder ble skutt eller måtte jobbe seg ihjel i konsentrasjonsleire er riktig, men det var ikke bare jøder som ble behandlet slik.

Og om mitt motiv så kan du godt få vite det, for det er ganske enkelt sannheten, jeg vil at sannheten skal komme frem.

For den versjonen av historien som vi alle lærer på skolen er seierherrenes versjon, og de som kom seirende ut av andre verdenskrig og også første verdenskrig, er nettopp zionist-jødene, og disse jødene har også diktert den historien vi lærer på skolen.

Disse jødene er forøvrig ikke ekte jøder, men kun jøder i kraft av religionen jødedommen.

Hva Bibelen sier er viktig i denne saken, fordi Bibelen er bla historien om Israels folk, og ordet jøde oppsto som betegnelse på judah stamme som er en av Israels stammer. Men de som kaller seg jøder i dag, er ikke av judah stamme.

Alle Israels stammer er etterkommere etter Noahs sønn Sem, mens de som kalles jøder i dag er etterkommere etter Noahs sønn Jafet.

De fleste som kaller seg jøder i dag er etterkommere etter Khazarene, et tyrkisk-mongolsk folk som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740. Og lenger tilbake i tiden er de som sagt etterkommere etter jafet.

Det kaller seg selv askenazi-jøder for å dekke over at de er khazarer, men askenaz som ordet askenazi kommer fra, var sønn av Gomer som igjen var sønn av Jafet.

Dermed er de ikke semitter og ikke av Israels stammer, for alle Israels stammer er som sagt etterkommere etter Sem.

Jeg er Semitt og etterkommer etter Israels stammer, antakelig Benjamin stamme, så dermed kan jeg jo ikke kalles "antisemitt"

De tyske leirene står der, men har som sagt ingen gasskamre.

Men det er en selvsagt ting at seierherrene i en krig forfalsker historien til fordel for seg selv, det er slik det alltid har vært.

Tyskerne var brutale mot alle fangene i konsentrasjonsleirene, og brukte dem bla også til grusomme medisinske eksperimenter. Men det var ingen gasskamre, og ingen som ble gasset ihjel.

Lenke til kommentar

Av alt jeg har skrevet til deg, pk2010, så er det du eneste du klarer å skrive? Jeg fikk heller aldri noe skikkelig svar på den tolkningen av videoen din. Du har nok godt tom for argumenter for lenge siden, og bedriver vel egentlig bare "trolling" på forumet. Baltazar94 er i følge seg selv ingen jødehater, men tydeligvis bare en snill og grei person som er ute etter et "scoop" (dvs. å bevise at Holocaust ikke skjedde).

Nå er jeg imidlertid nødt til å presentere et par uhyggelige sannheter for dere:

- Bevisbyrden ligger på holocaust-nekterne. Skikkelige historikere har liksom konstatert fakta og gått videre for lenge siden.

- Vi er ikke i stand til å bevise noe som helst på diskusjonsfora. Uansett hvor mye dere skriver og forsøker å lure oss andre så er ikke den tilnærmingen vitenskapelig nok. Hvis du virkelig søker sannheten så mye så foreslår jeg at du setter i gang med arbeidet, i stedet for å drive med flisespikkeri på diskusjonsfora. Denne saken kan ikke løses her!

Til slutt, for SISTE gang: JØDENE ER IKKE UTE ETTER Å TA OSS!

Lenke til kommentar

Den videoen setter ikke jøder i dårlig lys - den latterliggjør personen som står bak den. Du har fortsatt ingen kommentar til tolkningen min. Sikkert fordi den er KORREKT! :)

Dessuten så gidder ikke jeg å holde liv i "trollene" mer. Du kan selv oppsøke kilder på gasskamre, hvis du vil. Litt av poenget mitt i den forrige posten var at vi kan IKKE sitte på diskusjon.no og bekrefte/avkrefte kilder. Glem ei heller at bevisbyrden hviler på dere. Når verdenssamfunnet har blitt enig om noe og gått videre så gjelder det inntil det motsatte er bevist.

Jeg og resten av den fornuftige verden kommer til å fortsette å tro på holocaust inntil noen seriøse og uavhengige forskere avdekker noe nevneverdig feil i historien. (Legg merke til at jeg skrev forskere og ikke antisemitter). Det er med andre ord ikke godt nok om Vigrid sender et team ned for å "forske".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Baltazar94 er i følge seg selv ingen jødehater, men tydeligvis bare en snill og grei person som er ute etter et "scoop" (dvs. å bevise at Holocaust ikke skjedde).

Det stemmer at jeg ikke er noen "jødehater" Men hva hjelper det hva jeg sier, når det er så mange her som forbeholder seg retten til å avgjøre hva jeg mener og hvilke motiver jeg har ?

Jeg trenger ikke å bevise at holocaust ikke skjedde. Det er allerede bevist av andre som kan mer om dette enn meg.

Problemet er bare at de som tror på denne påstanden fra jødene om "holocaust" er så sterk i troen at de overser all dokumentasjon og alle beviser.

Vel, egentlig er vel ikke alle av dem så sterke i troen likevel, for de unngår å se på dokumentasjonen med hensikt, nettopp for å beskytte seg selv mot å falle fra den "riktige"troen.

Lenke til kommentar

Hva mener dere om disse uttalelsene? Er de findelige?

Enten fiendtlige, ignorante eller kanskje helst begge deler.

Er de forstålige med tanke på det dårligere forholdet mellom Iran og Israel?

Det er forståelig med tanke på at han er islamist.

Sympatiserer de med det palestinske fokket?

Egentlig ikke, annet enn som en alliert i kampen for å utslette Israel. Jeg tror verken Iran eller de andre arabiske nabolandene bryr seg om skjebnen til palestinerne. Da ville de gitt dem iransk statsborgerskap eller i det minste asyl. Det de muslimske landene gjør er å benytte seg av "åpent sår-strategien", som går ut på å utnytte palestinernes elendige forhold til å vekke sympati i vesten.

Burde det komme noen reaksjon fra det internasjonale verdenssamfunnet?

Ja, men ikke pga. disse uttalelsene. Despoten burde vært styrtet for lenge siden.

Lenke til kommentar

PK2010 og Baltazar94: Jeg kan GARANTERE dere at jeg hadde hørt om Holocaust hadde blitt _SKIKKELIG_ OG _VITENSKAPELIG_ motbevist - hele verden hatt vært i sjokk. Hvis dere hadde begynt å bevege dere litt utenfor den snevre gjengen deres så ville dere også lagt merke til at de fleste av dere kalles "holocaustnektere" og ikke "holocaustrevisjonister", da det siste krever en vitenskapelig tilnærming. Og pk2010: ikke lek smart meg med - det tradisjonelle spørsmålet om strafferettslig og erstatningsrettslig bevisbyrde ble avgjort etter krigen, og det ble tydeligvis bevist i stor nok grad til at holocaust gikk inn i historiebøkene. I dag er det dere som forsøker å motbevise en ETABLERT teori, og bevisbyrden hviler på dere.

Nå ser det ikke ut som denne diskusjonen kommer noen vei, for dere har åpenbart egne agendaer og/eller sterkt fargede politiske syn. Det største problemet er imidlertid at dere ikke har den fjerneste anelse om hvordan man går frem for å eventuelt kunne motbevise noe sånt. David Irving har ikke en skikkelig utdannelse en gang (mao = totalt fravær av vitenskapelige evner), og han har bodd i tyskland i en lengre periode. For ikke å nevne pinlige situasjoner som den gangen han styret med falske Hitler-dagbøker, og forandret mening på om de var falske flere ganger - helt til riksantikvaren kom på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...