blackops Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei, Eg kjører Win 7 Professional 64bit (ekte versjon fra MSDNAA) og alt funker utmerket. Eneste problemet er at Games for Windows live 3.0 (GFWL) ikkje lar meg logge inn, får feilkode "80154002". Eg brukte GFWL fint på vista 32bit, hadde gamertag og saves kobla opp mot denne i blant anna Fallout 3, achievements i Fallout 3 og GTA4. Problemet no er at eg ikkje får tilgang\logga inn på denne tag'en. Systemet gir meg beskjed om at tag'en eksisterer (som jo er riktig da den er min...). Koblingen til min Live ID (msn osv.) ser ut som at den har blitt ødelagt\"reset". Dette er da eit problem siden saves og achievements er kobla til gamertag, og gamertag var kobla til Live ID. Dvs. at min avatar i Fallout 3, og saves er utilgjengelige så lenge eg ikkje får logga inn på samme Live gamertag. Er win 7 64bit støtta av GFWL, noke det burde, eller kjem denne støtten ved butikklansering i oktober? Er det mulig å logge inn noken plass med gamertag, ikkje live ID? Takk på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå