Gå til innhold

Er Acer Aspire Timeline 3810TG å få tak i, i Norge?

Bke21110207

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Her har du: Acer Travelmate 8371G

Her har du 13,3", SU9400, ATI Mobility Radeon HD 4330 i tillegg til fingeravtrykkleser. Hvordan batterikapasiteten er her vet jeg ikke, noen som vet? Slik jeg forstår det så har den samme størrelse som Timeline 3810T.

EDIT: Fant test inkl batteri levetid her.

Vurderer veldig denne for øyeblikket da jeg også synes 3810T er litt for svak.

Endret av njetnjet
Lenke til kommentar
Heisann!

Her har du: Acer Travelmate 8371G

Her har du 13,3", SU9400, ATI Mobility Radeon HD 4330 i tillegg til fingeravtrykkleser. Hvordan batterikapasiteten er her vet jeg ikke, noen som vet? Slik jeg forstår det så har den samme størrelse som Timeline 3810T.

EDIT: Fant test inkl batteri levetid her.

Vurderer veldig denne for øyeblikket da jeg også synes 3810T er litt for svak.

Problemet med 8371G er at den angivelig sliter med lyd, ifølge Trustedreviews, og den har heller ikke HDMI. 3810TG hadde fungert perfekt for meg, men typisk nok er den ikke tilgjengelig i Norge. Tør jeg håpe på at den blir det før jul..?

Edit:

Fikk svar på forespørsel fra Komplett og Netshop. Komplett er usikre på om de skal ta den inn i det hele tatt, men Netshop mener å ha den inne i løpet av kort tid, da de sier at både 4810TG og 5810TG er tilgjengelige. Jeg kunne imidlertid ikke finne noen av disse på netshop sine lister (men det kan være jeg misforstår..)

Endret av Aury
Lenke til kommentar
Jeg har brukt min nye 8371G litt nå og er veldig fornøyd. Ikke lagt merke til at den lager noe spesiell lyd heller, går man over på strømsparemodus er den helt musestille.

Ikke viftestøy, men audio. Mulig det ikke merkes ved vanlig bruk, men lydkortet er angivelig ikke tilfredstillende for musikk/film.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt min nye 8371G litt nå og er veldig fornøyd. Ikke lagt merke til at den lager noe spesiell lyd heller, går man over på strømsparemodus er den helt musestille.

Ikke viftestøy, men audio. Mulig det ikke merkes ved vanlig bruk, men lydkortet er angivelig ikke tilfredstillende for musikk/film.

Tull du får ikke blande lydkort og høytalere på en bærbar... Koble til headsett eller andre høytalere så fatter du mulig at lydkortet er faktisk jævla bra....

Lenke til kommentar

Tull du får ikke blande lydkort og høytalere på en bærbar... Koble til headsett eller andre høytalere så fatter du mulig at lydkortet er faktisk jævla bra....

Som sagt, jeg refererer til Trustedreviews, som sier "As this is a business laptop, integrated audio comes pretty low down on the list of priorities. Audio is tinny and just about passable for online videos, but useless for anything else. Moreover, whereas the Aspire versions benefitted from Dolby Sound Room and thus improved headphone performance, the 8731 does not. "

Dersom noen kan avkrefte dette, feel free.

Og jeg vil oppfordre til en litt mer saklig tone, jeg har på ingen måte angrepet hverken deg eller andre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

TravelMate 8371G har ikke HDMI-utgang, men ved å koble til en dockingstasjon som koster under 1000 kr har man DVI, så det er jo en grei løsning forsåvidt.

Det jeg savner er en modell med både dualcore, ATI-grafikk og innebygget 3G-modem. Finnes 8371G eller 3810T med slik konfigurasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...