Nesnitram Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Denne uken så døde en lærer som jeg har hatt i mange år av naturlige årsaker i følge lærerne. Vi fikk også et langt skriv med hjem der det sto at hun ble funnet hjemme i leiligheten død og at det ikke var tegn til vold osv. Av mange grunner så vet jeg at dette er blankt løgn og at læreren min døde av en mer brutal måte. Ikke spør meg hvordan jeg vet dette, det er ingen tvil om at skolen lyver. I brevet står det også at skolen er lei for at det har oppstått så mange rykter i etterkant om dødsfallet. Det er jo de som skaper falske rykter!! Dessuten syntes jeg det er dårlig gjort å lyve om et dødsfall for hele skolen som har kjent henne i flere år. Spørsmål mitt er om jeg burde si ifra til ledelsen på skolen at jeg syntes det er galt av dem å lyve om et dødsfall, eller om jeg skal la være å si noe som helst. Det eneste som egentlig hindrer meg i så si det er at jeg tenker at kanskje familien ville at skolen skulle si at hun døde av naturlige årsaker. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vet at du helst ikke ville svare på det, men jeg spør likevel. Er du virkelig sikker på at det ikke har vært et normalt dødsfall? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ikke tro på alle ryktene du hører Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Og hva skal de andre "grunnene" være? Lenke til kommentar
Diploom Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Synes ikke du skal ta dette videre jeg, som du sier. Det kan hende familien vill holde dette ganske "enkelt" (Missforstå meg rett) og ikke ta dette noe lengere. Kanskje det er tungt for dem, det som har skjedd. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke spør meg hvordan jeg vet dette Hvordan vet du dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg synesdu bør skrive ned alle detaljer du vet om denne hendelsen i et dokument og så skrive ut 100 eksemplarer som du henger opp over alt på skolen og i nærmiljøet. Slike coverups kan du ikke finne deg i! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Og hva skal de andre "grunnene" være? For det første så var jeg der da læreren min døde. For det andre så står det i avisen, men uten navn. For det tredje fikk mamma vite om det gjennom jobben. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva ønsker du å oppnå ved å fortelle det du mener er sannheten? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Av mange grunner så vet jeg at dette er blankt løgn og at læreren min døde av en mer brutal måte. For det første så var jeg der da læreren min døde. Ka faen?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Av mange grunner så vet jeg at dette er blankt løgn og at læreren min døde av en mer brutal måte. For det første så var jeg der da læreren min døde. Ka faen?? Avslørt! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vet politiet om hva som har skjedd? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du sier det skjedde på en brutal måte... Samtidig som du var der... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hehe, virker ikke som det er så lurt for trådstarter å få fram sannheten Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jammen, si det her på forumet da? Du var der?? Hva skjedde? Eventuelt link til avisen? Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 _DU_ _VAR_ _DER_? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vi ønsker ikke debatt rundt person eller forsøk på identifisering av ikke navngitte personer på forumet. Diskusjon.no forholder seg til vær-varsom plakaten, for god presseskikk. Anbefaler at trådstarter tar dette via de rette kanalene, som allerede uttalt ønsker vi ikke spekulasjoner rundt dette på forumet Tråden stenges. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg