djgudleif Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dødsstraff. Det er ikke plass til sånne i verden. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fy faen, er det mulig å være så tett! Lite kjipt for han som sitter igjen uten noe nedentil , jeg kunne faen i meg aldri tilgitt noe sånt! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Han har nok ikke bar hud der nede, utstyret er på plass det, men han ble desverre steril av det. Han har per idag dame, og utifra det jeg vet så klarer han seg godt. Mye å se ute på helgene Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Enkelte personer evner overhodet ikke å tenke igjennom konsekvensene av sine egne handlinger. Ikke bare var dette vanvittig vondt, men når han blir steril i tilegg er jo bare tragisk. Håper den siktede får en lang og god fengselsstraff. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 En kan i hvertfall slå fast at denne handlingen var under beltestedet Men når sant skal sies... dersom Einstein her ønsket å oppnå minimal effekt, så kunne han vel brukt kaldt vann... Når han finner på å blande med sterkt etsende kjemikalier (som det faktisk står ganske så tydelig på boksen) så forventet han nok å ødelegge noe... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvem trenger fiender når man har slike venner. Fy faen så kvalmt, måtte han sitte lenge i fengsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå