Robocoop Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.oa.no/nyheter/article4592119.ece Makan til kålhue. 23 år - han skulle vært voksen forlengst. Om han ikke vet hva Plumbo og lignende stoffer er så er han en fare for samfunnet og bør sperres inne. Hva stopper ham fra å helle salmiakk i noens vannflaske eller bensin over en unge? Sperr macho-tullingen inne. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Haha! Makan til idiot! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Herregud å jævlig for han fyren da, også på kuken.. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 En reell fara för samhället. Ett man vars livsglöd förtjänar strykas. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Snakk om skikkelig hangover;P Men seriøst talt,dette er helt sykt.Tiltalte sa selv i en tidligere artikkel at han ikke hadde forventet et slikt utfall.Ja,så hva faen kan man forvente seg når man heller syre over penisen til en kis?. Uansett må skadelidte ha vært brukbart waste'a som ikke våknet med det første,selv med en slik etsende syre på de edlere delene. Endret 18. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vet ikke helt, men noe...bare noe sånn langt i det fjerne sier meg at de der to ikke er så veldig gode venner lenger? "/ Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 jævla idiot.. -.- Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fyren må være tilbakestående... at han ikke er sendt til psykiatrisk umiddelbart forstår ikke jeg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) jeg har kommet til å tatt så stor hevn, selv om jeg hadde fått straff. Målet helligjør middelet! Fy faen så mange tannpirkere han skulle fått i pungen. Dopet ned og så plassert de å ventet på at han våknet! Mod: Dette er ikke ment some en trussel eller noe edit: det verste av alt er at han tilga kompissen. Bare bra han får fengsels straff pluss stort erstatnings ansvar Endret 18. september 2009 av atriC Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ...Ja,så hva faen kan man forvente seg når man heller syre over penisen til en kis?... Er da en base det Men ja, lite gjennomtenkt. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Auch. Men, ja. Hva forventer han egentlig? "Jeg har en dritbra ide. Jeg heller plumbo og vann i buksene hans for å... se hva som skjer(?)." Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ...Ja,så hva faen kan man forvente seg når man heller syre over penisen til en kis?... Er da en base det Men ja, lite gjennomtenkt. JAJA,men du skjønte hva jeg mente? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 pung-huden etset bort, så de måtte ta hud fra låret. Hvordan greier den å trekke seg sammen når den bli kald/varm? Verdens minst følsomme pung Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ...Ja,så hva faen kan man forvente seg når man heller syre over penisen til en kis?... Er da en base det Men ja, lite gjennomtenkt. JAJA,men du skjønte hva jeg mente? Jaja, ofc Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 pung-huden etset bort, så de måtte ta hud fra låret. Hvordan greier den å trekke seg sammen når den bli kald/varm? Verdens minst følsomme pungJeg har alltid trodd att huden vår vokser ut igjen nor man mister den. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 det stod ikke det i vg, det sa de at han måtte transplantere. men da var vel..- greier ikke å snakke om dette mer. hvor vondt det måtte ha gjort Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kjenner begge faktisk, bor i nærområdet osv. og kan si såpass som at mr 23. år og heller av plumbomix har en rekke erstatningskrav allerede. Noen kompiser av meg fikk knust 2 ruter på russebilen sin og måtte stille seg i kø på å få noe erstatningspenger sa politiet.. Og til dere som er sånne englebarn, har dere aldri gjort noe dumt på fylla? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 joa, men ikke helt plumbo i buksa på ''bestevennen'' min. Det er å gå over streken. Alt ved å gå under smekken er å gå over streken. Stakkars mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå