fearat Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei! Jeg spiller endel CoD WaW på ps3, og synes nazi zombies er utrolig morsomt. Men det som jeg synes er så rart, er at inni mellom så kan det ta 1time før jeg finner et game! Andre ganger kan det ta 2min.. noen som har lignende problem? Hvorfor er det så forskjellig hele tiden?? Det er jo folk som spiller det hele tiden, og jeg kan se at flere spillere blir med.. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 har lurt litt på det samme.. er vel en del som spiller inn. Din internetthastighet, samtidig som de andres virker inn. Jeg prøver å finne noen zombiemode spillere, men jeg får ikke forbindelse med noen lenger.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kan være at få spiller det også. Har aldri problemer med vanlig online, men zombiemode kan være tregt. Hvis dere spiller ofte går det jo an å legge hverandre til så blir ventetiden korterre. Lenke til kommentar
fearat Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 det er sant! Jeg spiller det ca hver dag.. De som vil kan legge igjen navn, så legger jeg til! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 heter bare spinexel legg meg til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå