GoldlaXiE Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei, Har desverre rotet bort USB mottakeren til Buzz, og lurer derfor på om det er mulig å få kjøpt en sånn separat? Lenke til kommentar
skatestad Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=377282 Her er hvertfall nye kontroller med mottaker. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 For en tid siden kjøpte jeg Buzz! Norgesmester med trådløse buzzere for 349,- på GameStop. Ikke sikkert de har det tilbudet lenger men... Uansett kan det jo være kjekt å ha et sett til med buzzere, de gamle kan jo også kobles til sånn at man får opptil 8-player. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er jo ikke det han spør om. Om han bare har buzzerne hjelper det fint lite å kjøpe et nytt sett. Så vidt jeg veit takler ikke USB-mottakeren mer enn fire buzzere samtidig. Mitt forslag er å sende mail/ringe til Sony Norge/Nordisk Film og høre om de kan ordne en support-del mot et vederlag. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg dro å kjøpte Buzz Norgesmester jeg Er det mulig eller ikke mulig med 8player? Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har ingen kilder på dette, men jeg vet at jeg kan svare med 100% sikkerhet på at jeg har korrekt. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå