Xeniobus Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hva er egentlig forskjellen på Bluetooth og Infarød? Høre alle snakker om at bluetooth er så bra osv. men. Hva er det? Er ikke begge en trådløs tilkopling til PC? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Litt kalde fakta: Data Rate: BT= 1 Mbps Ir= 4Mbps, 16Mbps komer Optimum Operating Range: BT= 100m (mobiler har bare 10m) Ir= 2m Greieste med BT er at de trenger ikke være i umidellbar nærhet eller peke mot hverandre som Ir må (nytting med tanke på hands-free). BT har også flere sikkerhetshensyn som bl.a passord. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Har hørt noe om at det kommer BT2 standard snart.... Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Går det ann å sende ringetoner via bluetooth? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Litt kalde fakta: Data Rate: BT= 1 Mbps Ir= 4Mbps, 16Mbps komer Optimum Operating Range: BT= 100m (mobiler har bare 10m) Ir= 2m Greieste med BT er at de trenger ikke være i umidellbar nærhet eller peke mot hverandre som Ir må (nytting med tanke på hands-free). BT har også flere sikkerhetshensyn som bl.a passord. jeg brukte ir før jeg fikk blåtann-adapter, og ir'n hadde en hastighet på 115kbps, ikke 4mbps...!!!?? :o men nå går det mye fortere, med blåtann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå