daywatch Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kan først bidra med min egen noe satiriske blogg om nordmenn og det norske samfunnet generelt: http://dengylnevei.blogspot.com/ Jeg har ingen store ambisjoner med dette prosjektet, annet enn på sikt å fjerne hele den norske skoleundervisningen og erstatte den med denne bloggen…. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Oi oi... motsigelser og bullshit... Hvor er humoren i dette? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dette er en feilpost, har ingenting i humor forumet å gjøre.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvor er humoren? Og satiren? Nei, bloggen står i god stil til "daywatch.no". Like lite gode begge to... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noe humor finnes der, og første innlegget var vel middels underholdende. Men det ar alt for agressivvt og provosert, sitter igjen med følelsen av å lese noe skrevet av en med veldig lite selvbeherskelse. No offence, ikke noe personlig, men det virker som om forfatteren har en total mangel på å se andres behov, og andres verdier. Gjøre det litt mindre agressivt hadde gjort det mye morsommere. BAre litt konstruktiv kritikk på noe som kunne vært mye morsommere med ganske lite arbeid. Lenke til kommentar
daywatch Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Rolig, folkens. Det er jo bare en objektiv beskrivelse av virkeligheten. Det fins mange mennesker der ute som med jevne mellomrom melder seg litt ut, for eksempel på grunn av alzheimer eller tungt narkotikamisbruk. Disse menneskene trenger noen som jevnlig oppdaterer dem om virkeligheten. Og her tar altså jeg ansvar. Og den tragiske virkeligheten er alltid litt morsom, synes nå jeg. God helg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 At det er en objektiv beskrivelse av virkeligheten er vel mer enn bare litt flåsete. Forfatteren virker direkte sur og aggressiv, og da blir det ikke morsomt. Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Et nytt forslag? Any1? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Må innrømme at jeg syntes mange av disse innleggene var morsomme. Særlig Sosiologi del 1 og 3. Men man må nok regne med litt kritikk når man tråkker på måten de aller fleste lever på (det er nå moroa, spør du meg). Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 At det er en objektiv beskrivelse av virkeligheten er vel mer enn bare litt flåsete. Forfatteren virker direkte sur og aggressiv, og da blir det ikke morsomt. Virkelig? http://maddox.xmission.com/ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Edit: Stenges etter trådstarters ønske.. MVH KVTL Endret 21. september 2009 av KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg