Gå til innhold

Har problememer med hvilemodus.

jolis

Anbefalte innlegg

Hei

Har problemer med å få satt maskinen i hvilemodus. Når jeg trykker på "knappen" sett i hvilemodus så virker det som den går i dvale men så starter maskinen opp igjen. Oppførselen etter dette har vært litt forskjellig noen ganger har den restartet helt. Men oftest så dukker bytt bruker opp og da er som regel mus og tastatur uten kontakt eneste som hjelper da er å ta en tvungen omstart.Er forøvrig kun en bruker på maskinen.

Hvilemodus fungerte helt greit før, problemet dukket opp for en god stund tilbake. Kjørte Windows Vista første gang problemet startet, Og håpet at det skulle ordne seg nå som jeg har lagt inn Windows.7 Men samme feilen er der fortsatt.

Kan det være noe hardware feil her?

Pc`en fungerer ellers helt upåklagelig. Har bygd den selv for ett og halvt år siden.

Takker for alle innspill og svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stort sett er dette problemer med BIOS eller drivere til brikkesett. Sjekk med produsenten om det finnes en nyere utgaven av BIOS og bruk driveren som er til brikkesett (chipset).

Har siste biosen. Så tror ikkr den er synderen Men brikkesett driveren er jeg ikke helt sikker på. skal sjekke litt på driverne.

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...