Gjest Gutt 15 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei. Jeg er en gutt på 15 år som svetter ganske mye. Det er ikke sånn ekstremt mye, men etter en dag på skolen er jeg helt bløt under armen. Det lukter ikke helt bra heller. Noen som har noen forslag til deodorant som jeg kan bruke? Helst konkrete navn og hvor jeg kan kjøpe de. Vil helst at det kan kjøpes på en vanlig butikk (rema, coop osv.) og ikke apoteket. Noen forslag? Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 det du trenger er en deodorant som ikke har for mye parfyme i. parfyme og svette er ikke serlig bra sammen. ikke bruk deodorant fordi du svetter heller. ta heller en dusj og ta på deodorant etterpå jeg bruker palmolive pure arctic (for men), og den får du tak i de fleste butikker. jeg foreslår i hvertfall den Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjøp aluminiumklorid på apoteket. Er verdt det. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 jeg bruker sterilan for men (den med logo i gullfarge) den funker veldig bra imot svette, og er ikke parymert noe særlig. men å ha på deo på svette hjelper ikke! dusj før skolen evt dusj om kvelden og vask deg under armene om morgenen og så bruk deo. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alt fra Hugo Boss. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alt fra Hugo Boss. Indeed, men de koster ganske mye da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå