Aetius Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vi tok med oss en preproduksjonsmodell av Canon S90 til New York for å se hva vi syntes. Bildene finner du nå i galleriet. Les mer Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det ser jo ganske lovende ud. Vi venter spændt på en rigtig test. Lenke til kommentar
OberDesiah Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Etter å ha sett bildene her og på dpreview.com, synes jeg det ser ut som om kameraet leverer relativt bra bilder med fine farger og god oppløsning. Imidlertid ser det ut til at S90 sliter litt med overeksponering, akkurat som mitt gamle S80. Litt mye brent på bildene her på akam, og negativ eks.komp. er i flittig bruk på dpreview sine sampler. På høye ISO ser det heller ikke ut til at kameraet finner opp kruttet på nytt, selv om det ikke ser så aller verst ut. Men det er jo begrenset hva jeg kan konkludere med Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dette var skuffende, bl.a. mye bildestøy uansett ISO. Håper linsa på G11 gir mye bedre resultater. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Pas nu på at I ikke dømmer det for tidligt, det er en "preproduksjonsmodell", der kan jo nå at ske justeringer. Men man kan selvfølgelig sige at når de tilader akam at publicere billeder, så kunne det tyde på at det var tæt på release. Lenke til kommentar
Apriori Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja dette så ikke bra ut dessverre. Canon burde ikke ha tatt ut mer enn 6 megapixler på en slik CCD så hadde dette kunne blitt noe. Utrolig skuffende bilder. Lenke til kommentar
OberDesiah Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dette var skuffende, bl.a. mye bildestøy uansett ISO. Håper linsa på G11 gir mye bedre resultater. Tror ikke linsen er hovedproblemet. Jeg synes det er rart at bildene reflekterer de samme problemene som S80 hadde, forbundet med overeksponering. Med full manuell kontroll kan man nok få fine bilder likevel. Støyhåndteringen ser heller ikke ut til å ha kommet noen vei siden sist(3 år siden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg