RamGuy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Har selv benyttet meg av TV2 Sport Sumo i hele år, og det geniale med denne løsningen er det faktum at det er nettbasert, så har jeg nett-tilgang så får jeg sett samtlige av Molde FK sine kamper (kjekt ettersom jeg bor i Nittedal og har svært sjeldent mulighet for verken hjemme eller bortekamper) TV2 Sumo portalen fungerer på mange måter veldig bra, jeg kan se kampene live og jeg kan se de i opptak, jeg kan også se alt mulig annet TV2 har av sportssendiger, slik som debatter før etter, og underveis i kampene, FotballXtra Magasinet osv.. Jeg kan rett og slett se det jeg vil, når jeg vil med TV2 Sport Sumo. Det jeg dog ikke er like fornøyd med er bilde kvaliteten, hos meg så er det bedre flyt i bilde, samt bilde virker mer høyoppløst når jeg ser det direkte på vanlig TV2, kontra å se samme kampen på TV2 Sport Sumo, selv med best mulig kvalitet fra Sumo? Nå som vi har fått HD på hovedkampene igjennom TV2 Sumo så er ikke dette tilfellet lenger, men jeg sitter igjen med et inntrykk av at det å ha TV2 Sport som betalingskanal og dermed som vanlig TV-kanal på en dekoder, gir bedre bilde kvalitet sammenlignet med å se det igjennom TV2 Sport Sumo? Jeg begynner å se frem mot neste sesong, og hvorvidt jeg skal gå for et nytt år med TV2 Sport Sumo eller gå over til noe annet? Har sett litt på VG sin løsning, men jeg syntes kommentatorene som har vært på Molde kampene har vært nokså dårlige, ikke noen super duper kvalitet over det jeg ofte får på Molde sine kamper igjennom TV2 Sport Sumo heller, men det overgår VG-Live med kraftig margin hvert fall! Hvilke flere løsninger kan jeg velge i mellom? Og hvordan er tingenes tilstand til neste år med tanke på lisenser osv..? Har faktisk hørt at TV2 ikke vil ha tillatelse til å sende samtlige Tippeliga kamper direkte på sin Sumo portal til neste år? Stemmer dette? Hørt rykter om de kun har lisens på å sende de igjennom TV2 Sport som betalingskanaler og ikke igjennom TV2 Sumo portalen? Endret 18. september 2009 av RamGuy Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har TV2 sport på TV`en. Ellers har jeg brukt Adressa sin løsning med hjemmekommentatorer herlig det! VG-live er forøvrig en ok løsning men for dårlige kommentatorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå