tinsley Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei, Jeg bor og jobber for SUN Microsystems her i London og har ingen registrert bostedsadresse i Norge. Trenger en norsk bankkonto som jeg kan bruke til aa betale Laanekassen etc da det blir rimelig dyrt aa bruke min engelske konto til det. Men saa vidt jeg vet trenger de fleste banker en norsk adresse paa deg. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjoere? Takker Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har du ikke familie som bor i norge? Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Jo jeg har familie i Norge, men adressen maa vaere registrert paa meg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men saa vidt jeg vet trenger de fleste banker en norsk adresse paa deg. Er du sikker på det? Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Jeg snakket nettopp med Fokus og DnBNOR og de krever at du har fast bostedsadresse i Norge. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg snakket nettopp med Fokus og DnBNOR og de krever at du har fast bostedsadresse i Norge. hvorfor ikke sette lånet på dine foreldres adresse og sende dem penger slik de kan betale? :S Lenke til kommentar
nls Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har du en folkeregistrert adresse eller er du registrert som utvandret ? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er feil det du har fått hørt i de bankene. Det er ikke umulig å opprette konto basert på utenlandsk adresse, men om du ikke er registrert som kunde fra før av kan det bli vanskelig. Jeg ville vurdert å kontakte den banken jeg hadde mens jeg bodde i norge, forklart saken og bedt om en konto og nettbankmulighet. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Er registrert som utvandret ja. Jeg ringte Fokus igjen og de hadde feilinformert meg visstnok :-) De maatte bare endre min adresse i deres system til min London adresse og saa soekte jeg paa nettet om en konto. Fikk innvilget den 2 min etterpaa :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå