fatcamper Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvordan åpner man touchpad/mus på bærbar pc? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Man demonterer den bit for bit til man kommer til. Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 må jeg vippe opp tastene eller må jeg gjøre det fra undersiden? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) høres ganske riktig ut med fjerne ting til du kommer til ja touchpad er ikke noe du kommer til på 1-2-3, må nok av med hele dekselet (på de fleste maskiner) noe som også medfører tap av garanti i endel tilfeller. ville prøvd google etter servicemanual for din maskin hvor du finner steg for steg anvisning for bytting av deler. Endret 18. september 2009 av cruzader Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Servicemanual er kjekt ja (men det er jo "juks" da ) På min bærbare må jeg demontere den totalt dersom jeg skal komme til touchpaden. Det øverste dekslet sitter fast i den keramiske rammen inni, som jeg må ha av flere "lag" for å komme til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå