Rottenspacehead Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Havnet i en funurlig situasjon. Jeg har blitt trekt hver måned (ser på min egen konto), for microsoft live.. 59kr. Jeg avslutta Live tjenesten i august og alt var fint. Nå ser jeg at de har trekt 59kr til, 15 september. JEg ringte inn til dem og spurte om hva som har skjedd.. Der sto det at kontoen var avslutta, og det da var noe som var etterhengende fra månedene tidligere. Jeg sa til henne at jeg har svart på hvitt, at jeg har blitt trekt hver måned av microsoft live, 59kr, sist da 9 august hvor jeg da avslutta kontoen. Jeg sa jeg dreit i de 59kr tilslutt, så lenge det ikke skjer igjen.. Men jeg ville få frem at det tydligvis er noe totalt feil med systemet demmes, da jeg har betalt hver måned og at jeg har det svart på hvitt rett foran meg og kan gjerne gi de bankutskrift hvis de ikke trur meg, slik at jeg kan hjelpe dem med den feilen. Dama ble sur og frekk og sa det var noe feil med banken min.... lol.. og var ikke villig til å høre at det var noe feil med systemet demmes. Så da ble det bare hade bra... Synes dette er latterlig når man prøver å hjelpe og er så snill og sier at jeg skal drite i de ekstra 59kr de har tatt fra meg. Elendige greier.. Får håpe bare at de ikke trekker igjen neste måned. Endret 18. september 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har du logget inn på din konto på xbox.com og sjekket at du ikker har noen form for abonnement? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kan også være kjekt å ringe banken og evt. sperre for ytterligere transaksjoner til microsoft. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Dette er helt normalt til MS å være... Å legge inn kortinfo til MS, er nesten det samme som å legge ut kortinfo på kjeltring.com Har selv brent meg på det, så nå kjøper jeg KUN forhåndsbetalt live og mspoints... Endret 19. september 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå