Pysj Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ...samtidig med X2. Les mer Lenke til kommentar
javas Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så fordi X2 har utsatt release betyr det at det må være en X3? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Åhhh denne phonen er så nice. Blir kjøp av denne til våren. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjenner jeg SE godt, så vil begge modellene bli forsinket til januar 2014. X3 ser dog spennende ut. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Desember, januar eller juni for den saks skyld, det skal bli fint å få med SE på Android-laget. Lenke til kommentar
poe Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vil tro X2 er i rute. Den har iallefall fått egen web-butikk. X3 kommer vel ikke før Adroide 2.0 er klar. Men telefonen er ekte den. Har sett film av prototypen, og chattet med en som har testet telefonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Liten tvil om at telefonen er ekte. Liten tvil om at lekkasjene er med vilje. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jaggu, en pen SE-mobil, som i tillegg er smarttelefon, jeg er offisielt overrasket, det skjer jo ikke ved hver lansering. Får den bare bra kamera og 3.5mm lydutgang så er det jo en perfekt mobil der. Kanskje jeg skal gå over til SE igjen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Argh, jeg klarer ikke vente til Januar :/ Vil ha mer android nå. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 x2 har proprietær utgang om jeg ikke tar feil .. håper x3 får 3.5mm .. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som vet hvilken grafikkort det er på denne? Samme som 3GS? Hvis ikke så står jeg beklagligvis over denne Android-maskinen også. Lenke til kommentar
poe Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som vet hvilken grafikkort det er på denne? Samme som 3GS? Hvis ikke så står jeg beklagligvis over denne Android-maskinen også. Jeg skulle bli forundret om det var samme grafikkort i denne. Men hvorfor må det være samme kort? Ville et bedre kort fått deg til å kjøpe denne? Merkelig kommentar, om jeg må si... Lenke til kommentar
poe Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 x2 har proprietær utgang om jeg ikke tar feil .. håper x3 får 3.5mm .. Og denne uttalelsen baserer du på? Hvis mini USB er proprietær i din verden, så har den det. Og ja, X3 har 3,5mm. Det samme som X1 og helt sikkert X2 også. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Oooh, gleder meg til denne! Men samtidig så er X1-en min fortsatt rimelig bra, så jeg vet ikke om jeg kjøper denne med en gang den kommer ut Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som vet hvilken grafikkort det er på denne? Samme som 3GS? Hvis ikke så står jeg beklagligvis over denne Android-maskinen også. Jeg skulle bli forundret om det var samme grafikkort i denne. Men hvorfor må det være samme kort? Ville et bedre kort fått deg til å kjøpe denne? Merkelig kommentar, om jeg må si... Ja det gjør en forskjell faktisk. Jeg er ute etter god maskinvare og software Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Denne ser jo vill ut! SE+Android må jo bli bra! Så får vi se hvem som lanserer 1Ghz Android-telefon først - SE eller HTC. Lenke til kommentar
poe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen som vet hvilken grafikkort det er på denne? Samme som 3GS? Hvis ikke så står jeg beklagligvis over denne Android-maskinen også. Jeg skulle bli forundret om det var samme grafikkort i denne. Men hvorfor må det være samme kort? Ville et bedre kort fått deg til å kjøpe denne? Merkelig kommentar, om jeg må si... Ja det gjør en forskjell faktisk. Jeg er ute etter god maskinvare og software Så hvis denne har et bedre skjermkort enn det 3Gs har, så er den også utelukket? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Nei. Jeg har 3GS, så med hensyn til hardware, så bytter jeg ikke denne ut før noe bedre er lansert. Endret 20. september 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 x2 har proprietær utgang om jeg ikke tar feil .. håper x3 får 3.5mm .. Og denne uttalelsen baserer du på? Hvis mini USB er proprietær i din verden, så har den det. Og ja, X3 har 3,5mm. Det samme som X1 og helt sikkert X2 også. Lydutgang via miniUSB er jo faktisk hakket værre enn om de skulle bruke SE's vanlige. Det beste er selvfølgelig 3,5 mm direkte i mobilen. Lenke til kommentar
poe Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 x2 har proprietær utgang om jeg ikke tar feil .. håper x3 får 3.5mm .. Og denne uttalelsen baserer du på? Hvis mini USB er proprietær i din verden, så har den det. Og ja, X3 har 3,5mm. Det samme som X1 og helt sikkert X2 også. Lydutgang via miniUSB er jo faktisk hakket værre enn om de skulle bruke SE's vanlige. Det beste er selvfølgelig 3,5 mm direkte i mobilen. Nå tror jeg du missforstod. X3 har 3,5 mm mini jack. Men tar man i betraktning SE's nye handsfree, så kan man jo kanskje lure på om "SE's vanlige fast port" kanskje er å foretrekke? http://www.amobil.no/artikler/oreplugger_h...t_vanlige/72102 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg