Skagen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei. Holder på og skriver en applikasjon til IPB3, men har fått uventet problemer på en tilsynelatende valid IF-setning i funksjonen min som konverterer heltall til string, og heltall mindre enn 10 skal få en ledende null når de konverteres: public function boardstatPadTime( $input = 0 ) { $return = '' if ( $input < 10 ) { $return = str_pad( (string)$input , 2, "0", STR_PAD_LEFT); } else { $return = (string)$input; } return $return; } Men her får jeg altså parse-feil på IF-setningen. boardstatPadTime kalles fra denne funksjonen: public function boardstatMakeMinute() { $return = array(); for ( $d = 0; $d <= 59; $d++ ) { $return[] = array( $this->boardstatPadTime( $d ), $this->boardstatPadTime( $d ) ); } return $return; } Aå $input skal altså være et heltall, så jeg forstår ikke helt hvorfor jeg får parse-feil på IF-setningen i boardstatPadTime. Noen tips? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Du har bare glemt et semikolon ved første linje under boardstatPadTime. Endret 18. september 2009 av Jonas Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Hehe, blir kodeblind av å sitte med dette. ^^ Takk takk, problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå