alexander86 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har en server med ubuntu server...6 tror jeg det var i farten. På den kjører jeg torrentflux, men der får jeg plutselig et merklig problem. Denne kjører også glftpd server. Satt i går i en time ca og prøvde å fikse dette problemet som er følgende: Går inn på innlogings siden til torrentflux. Login screen kommer opp, skriver inn brukernavn og passord, den tenker, og bare reloader siden til innloggings siden... Fikk fikset dette på en eller annen måte i går, og alt fungerte helt til.. Jeg startet og styre med glftpd, der jeg holdt på en fxp(server to server) Dette er ikke noe som fungerer, får feil melding nr 522"set on secure data connection" hvis noen har en løsning på dette så si meg gjerne løsningen. Det jeg tror problemet er at når jeg laster fra server nr 1 til 2 så skjer det ikke annet en att trasfer feiler, men fra server 2 til nr 1 så starter den, men den lager bare filen, men den er bare 0kb, rett etter det så klikket torrentflux igjen. dette har jeg bare sjekket tilfedig begge ganger. restarte mysql fører til at div tf_ filer i torrentflux klikker og må repareres i mysql. dette går noen ganger, andre ganger ikke(den bare tenker men det skjer ingenting). fant i går 4 filer som ikke hadde lagret seg i nedlastings mappen som jeg har spesifisert i torrentflux, men en annen plass som jeg ikke husker i farten, slettet disse, og kjørte mysql auto rep, slettet mysql/torrentflux filer og det fungerte. så...konklusjon: Hvorfor vil ikke torrentflux plutselig logge in? Hvorfor vil ikke glftpd kjøre fxp? er det noen sammenheng med at torrentflux henger etter glftpd feiler i fxp tranfer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå