Robocoop Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ser jeg en slik sak til blir jeg forbanna. Hvem bryr seg om dette? Hvorfor skal jeg bry meg med krangling mellom fotballtrenere i England? En gretten og halvdø gamling. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Selv om du ikke bryr deg, så er det sikkert mange andre som bryr seg, så lenge folk trykker seg inn på slike artikler, så vil nettavisene fortsatt å skrive dem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hver gang jeg ser et kryssord i avisa blir jeg også forbanna, hvem gidder å se på det når man skal lese avisa? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Interessen for dette er da langt større enn all annen idrett det skribles om. Jeg vil heller lese morsomme historier fra SAF enn å lese om håndball-damene og Sjakk-Magnus - men jeg respekterer da i det minste at de får sin lille bit av kaken de også. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du kan så lure ... Men folk flest er ganske primitive vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå