HermannG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Har et problem med at usb inngangene på pc'n min ikke fungerer.. De fungerer når jeg har tilkoblet feks en trådløs mus, eller et speilreflekskamere. men ikke når jeg kobler til eksterne hardisker og internett-usb og slike ting.. Da fryser pc'n helt... og jeg må bare trekke ut srømmen, ingenting annet som fungerer.. utover det fungerer den ypperlig. Så skjønner ikke hva som kan være galt. Det er en stasjoner pc av typen "HP Pavillion W5000" Endret 18. september 2009 av HermannG Lenke til kommentar
skatestad Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har du på den eksterne harddisken når du plugger den i? ta først å putt i den eksterne harddisken i USB porten, så skrur du den på. ellers vet jeg ikke hva som er problemet. Lenke til kommentar
HermannG Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Har du på den eksterne harddisken når du plugger den i?ta først å putt i den eksterne harddisken i USB porten, så skrur du den på. ellers vet jeg ikke hva som er problemet. Den står på ja. er ikke hardisken som er problemet. er selve USB portene.. Lenke til kommentar
HermannG Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 INGEN som vet? Lenke til kommentar
HermannG Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Da gir jeg opp... Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har du driverene inne? Følger med hovedkortet/på hovedkortets produsentside. Lenke til kommentar
HermannG Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Har du driverene inne? Følger med hovedkortet/på hovedkortets produsentside. Jeg kan sjekke, men syns det er litt rart at de kan fungere i fek 2 min, så fryser hele maskinen bare. ingenting som funker. og ellers så fungerer de ikke i det heletatt Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det kan hende at ustabiliteten skyldes for stort strømforbruk via USB portene. Dette kan være fikset via BIOS oppdateringer, sjekk om du har siste versjon av BIOS. Internett USB og eksterne disker uten egen strømforsyning bruker ofte mer strøm enn mus og digitalkamera som får strøm fra kamera batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå