Prelude Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Heisann! Jeg har ett aldrende RAID5 sett her som truer med å gi seg for godt så jeg vil bytte ut hele settet med et nytt ett bygget på 1TB disker. kontrolleren som skal bli brukt er ett Areca 1220 og bruksområdet er kort og enkelt massiv lagring, så de to viktigste kriteriene jeg har for diskene er Driftsikker i RAID Støysvak Hva kan anbefales til dette formålet? Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 WD greens er fine, Særling på raidkontrolere. Om du har problem med Timeout. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sier meg enig med Agrop. Har 2 raid 5 array's med bare WD green 1TB disker. Fungerer glimrende og det er ikke lyd i det hele tatt Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Midt i blinken! Takk for tipset, jeg tror WD Green vil være perfekt til mitt formål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå