johansoy Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Lurte på om noen kunne foreslå 2 høyttalere med sub til pc for maks 1000 kroner, gjør ingenting om det er billigere heller :-) Kom gjerne med forslag til hvor jeg kan kjøpe dem også Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Kjøp Altec Lansing på komplett.no. Så dyrt du bare har råd til. Jeg har hatt et sett ACS495 i flere år, og er godt fornøyd med dem. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Er altec lansing jeg har tenkt på også, lurte på om noen hadde erfaringer med de settene som selges nye nå? Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 noen som har andre forslag / erfaringer med høyttalere i den rimeligere prisklassen da? Tenkte jeg skulle kjøpe noe bedre enn de 400-kroners-settene, men likevel ikke for dyrt. Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Creatives I-Trigue 2.1 3300 har fått veldig bra kritikk på www.athlonxp.com. Koster vel rundt 773.- på komplett Tenker på å bestille meg et slikt sett selv Høyttalerne ser jo bra ut også. Lenke til kommentar
KJ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Min mening om I-Trigue, for hva den måtte være verd, finner du her. Jeg har hatt dem en stund nå, og mine inntrykk står ved lag. mvh Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Takker for svarene :-) Noen fler som har forslag til andre modeller? Er greit å ha litt å sammenligne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå