abene Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Den norske søketjenesten Kvasir har gjort en del forbedringer. Les mer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 jeg finner aldri det jeg søker etter med kvasir, men på google er det innenfor de fem første hver gang! er det bare meg? hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg finner nesten alltid hva jeg vil med kvasir, tror det har noe med søkeord å gjøre. Og så bruker jeg yahoo for å finne norske ting Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 vesleengen skrev: jeg finner aldri det jeg søker etter med kvasir, men på google er det innenfor de fem første hver gang! er det bare meg? hva gjør jeg feil? pokker om jeg veit, men google er vel dem som leverer backend for kvasir? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Synnes at google har tapt seg i det siste.... Lenke til kommentar
moskito Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mamma bruker kvasir men jeg bruker google. Jeg finner aldri det jeg vil på kvasir Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kult design på Kvasir. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Bra Kvasir endelig begynner å legge til ting nyhetssøket til Sesam hadde. Irriterende at de la opp. Lenke til kommentar
pantera9 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fy faen, Kvasirs design er grusomt. Originalitet != "cool" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Synes at Kvasir etter sin siste oppussing tok det endelige steget vekk fra relevansens sletter. Det gamle designet fungerte bra, og jeg klarte som regel å finne det jeg var på utgikk etter - med de nye sidene føler jeg at jeg ender opp med resultater fra en amputert Google, og da holder jeg meg til å veksle mellom Bing og Google, takk. Hadde Kvasir kommet med den siste tids endringer tidligere, skal du ikke se bort i fra at Sesam kunne stjålet langt større markedsandeler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå