livingman Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 hei hallo. har et problem med et program som ikke får internett og produsent sier at eg må sjekke at "internet ports requierd is open" men jeg finner ikke hvor jeg skal sjekke / endre på portene . bruker windows xp ( vet ikke hvilken versjon ) laptop vis det bettyr noe takker for svar Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du må nok åpne portene i ruteren... Portforward Lenke til kommentar
livingman Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 eg er på offentlig nett. så blir litt vanskelig og tukle med routeren Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 eg er på offentlig nett. så blir litt vanskelig og tukle med routeren Okei, da regner jeg med at de som administrerer nettet ikke vil at det programmet du skal bruke skal bruker over nettet dems... Men det finnes som regel alltid utveier... Lenke til kommentar
livingman Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 det er nette til skolen . bor på internate så er kjedeligt og mangle noen internett tilganger om dagen / kvelden Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 det er nette til skolen . bor på internate så er kjedeligt og mangle noen internett tilganger om dagen / kvelden Hvilket program er det snakk om da? kan hende det fins en løsning Lenke til kommentar
livingman Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) counter strike source. som må kjøres igjenom steam. steam for internett helt fint. men ingen spill igjenom steam får internett... Endret 18. september 2009 av livingman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå