herzeleid Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei, jeg planlegger å kjøåe ett nytt skjermkort i dag. Fra før har jeg ett geforce 7800gt, athlon 64 3500+ og 2gb minne. Tenker å kjøpe inn litt ekstra minne også. Noen som har tips til skjermkort rundt 1500+-? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 vel, prosessoren kommer til å være en temmelig stor flaskehals, men hvis du ønsker et nytt kort i den prisklassen så er Nvidia sitt GTX 260 og ATI sitt HD4870 kort tilgjengelig til rett over tusenlappen. Begge to kortene gir deg mye for pengene, men du må passe på at du har sterk nok strømforsyning (en grei 500W skal være nok) Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Et Ati HD 4670 er et greit kort som som brudre gjøre jobben, uten at cpuen skal bli en for stor flaske hals Men om jeg var deg ville jeg anbefalt deg å kanskje gjøre en liten oppgradering og av hele pcen, som faktisk ikke blir så mye dyrere en en 1000 lapp til, og da vill du få en pc som yter bedre på alle fronter: Skjermkort Hovedkort CPU Ram tilsammen 2664,- kr PS. anbefaler å ha en 400w++ PSU Endret 20. september 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå