ironduke Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvilket hotell i Bergen er det beste? Kom gjerne med minuser og plusser. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hotell Norge er nok de som i alle fall ønsker å være standardsvaret. Ligger veldig sentralt, kurant standard – men en får litt av samme følelsen som på Plaza; alt for stort. I motsetning til i Oslo ligger dessverre ikke Continental noen steinkast unna. Best bet er kanskje Clarion Havnekontoret, ålreit bygg, nyoppusset og forholdsvis god standard og service etter min (nokså begrensede) erfaring. Ligger rimelig sentralt også. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Enig, norske hoteller er så like at om en først skal skille må man vite hva som er vikitigest for den en gir anbefalingen. Som bergenser kan jeg heller ikke gi stort med råd angående stort annet enn lunchkvalitet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.tripadvisor.com/Hotels-g190502-...rds-Hotels.html Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.tripadvisor.com/Hotels-g190502-...rds-Hotels.html Sjekk kartet før dere bruker den der. Solstrand er nok det beste hotellet i området, men det ligger på Os, 3 mil fra sentrum. Suitellet (Quality Edvard Grieg) ligger på Sandsli, etc. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hva med First Hotel Marin? (i Rosenkrantzgaten) Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Enten SAS på festplassen(hotel Norge) eller SAS-hotellet på bryggen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Clarion Collection Hotel Havnekontoret er ganske fint om eg ikkje hugsar feil. Hotell Norge er heilt greit, veldig grei plassering. Bristol ligg og sentralt, synest det er eit fint hotell, men dusjen var alt for liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå