MasterS Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Heisann. Er usikker på om dette er rett plass å skrive inn i, men jeg prøver. Er på jakt etter en enkel og grei soundbar, helst ikke noen dyr sak. Noen som har noen gode tips ? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva er din definisjon av ikke så dyr? Hifiklubben har soundbar fra rundt 4k. Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Det er dyrt.... håper på noe rundt halvparten og litt mindre også... men vet ikke om det går da.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Disse er på tilbud nå, men ikke regn med at dette er noe som pirker opp i HI-FI klasse... ENOX Cinema box III ENOX Cinema Box II Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Bare de er bedre enn lyden fra en dårlig tv er alt i orden. Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Noen som har noen oppdaterte anbefalinger her? Jeg er forøvrig på jakt etter en soundbar med virtuell surround og 3D Blueray. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
GAu Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Prøver meg herved på en kategorisk påstand: Det finnes ikke soundbars med god lyd (HiFi lyd). Kjør heller TV-lyden inn i en stereo / surround forsterker og videre ut i separate høyttalere. Straks MYE bedre _______ GAu Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Prøver meg herved på en kategorisk påstand: og som mange andre kategoriske påstander er den feil.. En annen ting er at hvis du går med på å kalle for eksempel B&W Zeppelin en lydplanke (jeg har brukt den som det i to år.. )er det ikke lett å finne et komplett stereoanlegg til samme pris som er bedre.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Har selv hatt yamaha ysp 5100 hel grei surround lyd på denne 7.1 med rom opsett ..- Beste bang pr buck er arvani ergosoung son 2.1 sound bar meged bra lyd for en billig penge kun optisk inn (ikke hdmi) god stramm bass fra sub oxo Endret 19. juni 2012 av samco Lenke til kommentar
GAu Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Prøver meg herved på en kategorisk påstand: og som mange andre kategoriske påstander er den feil.. Hah, hvor er HiFi lyden Klipp fra spec: •Elementer, subwoofer: 2 x 3,5” long-throw med Flowport •Elementer, mellomtone (senter/kringlyd): 6 x 3” •Diskant: 1” alu-dome med Nautilus-teknologi •Klasse D effektforsterker •Utgangseffekt: 5 x 25 watt (senter/kringlyd) / 1 x 50 watt (subwoofer) •Frekvensgang: 36-50.000 Hz (-6dB) Alltid like morsomt dette Ikke løp å kjøp ! ________ GAu Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Alltid like gøy å se at folk tror at de kan lese noe vesentlig fra de tallene, ja. Har du hørt den i bruk? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hva er problemet ditt, Gau? Den låter faktisk ganske bra, men den har gjerne godt av en subwoofer (derav tilkoblingsmuligheten for en slik). Det er heller ikke spesielt mye musikk med informasjon under 35 hz, med mindre du kun hører på dub-step og Skrillex. Om dette er tilfellet har HFK også høyttalere med rød ringer rundt membranet til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå