Glassflasken Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) tittel . hvis dere har spørt å fått svar så legg ut brevet (?) her Endret 18. september 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hva mener du egentlig? Edit: endret første post, så nå forstår jeg. Endret 19. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sense, you make none... Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det har da kommet plenty av energidrikker til Norge i det siste og de smaker omtrentlig det samme, så hva er vitsen med flere? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fikk mail fra Dark Dog her om dagen som sa de ville prøve seg igjen på det norske markedet igjen i nærmeste framtid Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 <fanboy>Den nye Burnen smaker best uanz!</fanboy> Resten smaker det samme... Det er litt som forskjellen på Smirnoff Ice, VK Lemon, Breezer Lemon og Vodka + Schweppes Lemon... -C- Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Har noen andre smakt denne andre nye energidrikken, Kult? Finnes i også i en Cola-variant. Smakte brukbart, men tror ikke at jeg kommer til å kjøpe den spesielt ofte. Endret 23. september 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har noen andre smakt denne andre nye energidrikken, Kult? Finnes i også i en Cola-variant. Smakte brukbart, men tror ikke at jeg kommer til å kjøpe den spesielt ofte. Smakte Cult juiced! Den var utrolig god! Mye bedre enn Burn Juiced! Beste energidrikkene: - Urge Intense - Burn - Pure Rush Guanabana - Cult Juiced - RedBull YES! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Cult Cola smaker litt tam cola og vanlig Cult smaker som nesten alle andre energidrikker (Battery, burn, shot etc) altså guarana. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Monster kommer forhåpentligvis ALDRI! Kasta nesten opp av den sirupen der, ALDRI igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Monster kommer forhåpentligvis ALDRI! Kasta nesten opp av den sirupen der, ALDRI igjen Hvor fikk du tak i det oO? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sikkert i Sverige, det var der jeg kjøpte det i hvert fall. Jeg kjøpte en Monster Lo-carb, den var helt grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå